jeep power Geplaatst October 3, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 3, 2010 vandaag mijn patrolas grotere remmen erop gezet ze zijn van een toyota landcruiser en hebben 4 remcilinders per stuk dus meer remkracht achter ook nog even een high pion diff erop gezet hier nog wat fotos voor meer foto,s kun je even kijken bij www.garageverhees.tk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst October 3, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 3, 2010 voor meer foto,s kun je even kijken bij www.garageverhees.tk Mooi spul........Lijkt me ook leuk als je het vervolg van je assenproject hier post. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst October 4, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 4, 2010 komt in orde van het weekeind onder de jeep plaatsen en de nieuwe bevestegings punten op het chassie vast lassen dan kan die achter weer op zijn wielen staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst October 4, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 4, 2010 ben mijn wrangler aan het verbouwen voor challenge wedstrijden te gaan rijden deze staat al op air shocks maar er moest nog veel verandert worden de wrangler was eerst mijn dagelijkse auto auto laatst voor zien van tube fenders , hipoliner aan de binnen kant , aluminium dashbord , achter lier eronder gemaakt met lucht vrijloop, stoelframe verstevigt,ben nu patrol gr assen aan het klaar maken voor de wrangler overige dingen die nog moeten gebeuren externe rolkooi van custom offroad rvs tank warn 8274 nieuwe velgen en banden blackstar mudmax met internal beat lock D&G tussenbak 3 speed met crawler versnelling nieuwe meters voor in het aluminium dashbord en nog heel veel kleine dingentjes hier alvast wat foto,s van de dingen die gedaan zijn de auto zoals die was voor ik eraan begon en dit is de rocky van mijn broertje staat ook op airshocks de tube fenders de warn rock slides met sidebars de achter lier de lucht vrijloop het aluminium dashbord de binnenkant behandelt met hippoliner de plaat voor de as lier om de achterkant omlaag te trekken de verstevigde stoelframes de highpion achteras van de patrol de patrol achteras met de toyota landcruiser 4pots remklauwen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst October 4, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 4, 2010 Ingrijpende klus, heb voor de overzichtelijkheid even de 2 topics samengevoegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst October 4, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 4, 2010 dank je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gunthercherokee Geplaatst October 4, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 4, 2010 goe bezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst October 19, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 19, 2010 vandaag even de patrolas onder de jeep gezet om de flex te testen zodat ik kan zien of de 4link de flex niet begrenst maar we hebben 110cm ruimte op de plek waar de airshock komt en die zijn niet zo langen dus de flex word niet begrenst op de reactiearmen snel nog even gekeken of de banden nergens tegen aan komen en dat was allemaal goed dus kunnen we gaan aflassen nog even op de afstand busjes van de airshocks wachten en dan kan hij weer op zijn wielen staan op de twee onderste reactiearmen moet je niet op letten die zijn voor te passen de goede buis was nog niet binnen hier alvast wat foto,s band heeft genoeg ruimte hij zit 5 cm te hoog en heb nog ruimte over dus dat is in ieder geval goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst October 29, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 29, 2010 van de week mijn achteras gespoten en in elkaar gezet vanavond gaan we hem eronder zetten en kan die hopelijk de zondag weer op zijn banden staan en kunnen we de auto omdraaien en aan de voor kant een andere as eronder zetten en daar weer de airshocks op zetten hier al vast wat foto,s van de achteras die afgemonteert is op de banjo,s en de banjobouten na dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gunthercherokee Geplaatst October 30, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 30, 2010 profi man!! mag ik je een raad geven en rond de vacuumsper een versterking maken Ik heb zelf al dat potje stuk gereden, met achteruit tegen een boomwortel te rijden en euh kweet niet of je weet wat da kost, daar wordt je niet blij van ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst October 30, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 30, 2010 bedankt voor de info zal meteen even een beschermplaatje gaan maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aw12345 Geplaatst October 30, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 30, 2010 (bewerkt) bedankt voor de info zal meteen even een beschermplaatje gaan maken Die vacuum pot zou in de rotsen nog geen uur leven,steekt uit als een zere duim, heeft echt wel een bescherm plaat nodig. Verders heel knap werk hoor. Effe een vraagje, met al dat werk, waarom urethane bushings in je control arms inplaats van JJ'? Met wat serieus flexen leven die bushings niet erg lang. Verders is alles heel serieus aan gepakt. Prima fab werk. October 30, 2010 bewerkt door aw12345 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst October 30, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 30, 2010 de PU busings zijn veel goedkoper en gaan gemiddelt 3 jaar mee setje kost ongeveer 120,- voor voor en achter en je krijgt er geen speling op als je veel in de modder en zand zit want veel wedstrijden worden gehouden op de landsart bij veldhoven en met al dat zandwater slijten de jj heel erg snel hebben ze mij vertelt heb nu al 1,5 jaar gereden met de PU busings en ze zijn nog steeds goed en flext ook zijn volledige flex en de bescherming moet er zeker op had ik even niet bij stil gestaan maar komt allemaal goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aw12345 Geplaatst October 30, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 30, 2010 (bewerkt) de PU busings zijn veel goedkoper en gaan gemiddelt 3 jaar mee setje kost ongeveer 120,- voor voor en achter en je krijgt er geen speling op als je veel in de modder en zand zit want veel wedstrijden worden gehouden op de landsart bij veldhoven en met al dat zandwater slijten de jj heel erg snel hebben ze mij vertelt heb nu al 1,5 jaar gereden met de PU busings en ze zijn nog steeds goed en flext ook zijn volledige flex en de bescherming moet er zeker op had ik even niet bij stil gestaan maar komt allemaal goed Currie JJ's gebruiken Urethane cups om de stalen bal heen zo de slijtage zal wel mee vallen. Hier gaan een setje Urethane bushings maar een paar wheeling trips mee, voordat ze kompleet kapot scheuren. October 30, 2010 bewerkt door aw12345 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gunthercherokee Geplaatst October 31, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 31, 2010 je moet er wel rekening mee houden, dat bij jullie extreme condities van flex zijn, Wij zitten hier met veel modder en slijk en ik had jj's maar heb nu toch ook de bushings terug, gaan effectief langer mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas sleijster Geplaatst October 31, 2010 Rapporteren Share Geplaatst October 31, 2010 Hallo jongens ik ben vandaag heel thuis gekomen met jullie rolkooi. Nog vandeweek even verfen en dan monteeren. Zal zeker leuk staan en mijn complimenten met de wrangler projekt. Groetjes Bas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst October 31, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 31, 2010 ik ben het met gunthercherokee eens over de bushings want ik zelf heb in het begin ook een soort van kogelgewrichten gehad en na twee keer rijden zat er al speling op en ben toen naar de busings overgeschakelt en heb tot op heden nog geen problemen mee gehad en bas ik hoop dat je er veel plezier mee heb en dat je jeep goed gekeurt maar dat komt wel goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aw12345 Geplaatst November 1, 2010 Rapporteren Share Geplaatst November 1, 2010 Hebben jullie het over Heim joints of Johnny joints. Heims zijn een heel ander beest en ha die slijten snel. Me gele Jeep heeft Johnny joints in alle control arm heb die drie jaar geleden gebruikt gekocht en zins dien heel erg veel terein mee gereden gemiddeled over 40 wheelin trips per jaar in de rotsen en nog steets goed. Buiten dat een setje om de Currie JJ'[s te reviseren kost iets van 7 dollars Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Border Patrol Geplaatst November 1, 2010 Rapporteren Share Geplaatst November 1, 2010 die achteras is rete mooi inelkaar gezet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst November 1, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 1, 2010 die achteras is rete mooi inelkaar gezet! bedankt voor je complimenten de vooras word ongeveer het zelfde iedee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst November 2, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 2, 2010 eergister de achteras onder de jeep geplaatst en afgemonteert gisteren ook even een beschermkap voor de vaciumsper gemaakt hier alvast wat fototjes dit is alvast een iedee van het beschermkapje voor de sper dit is de voorkant maar ik denk dat ik die ook dicht maak anders krijg je meer een laadschop die vol met zand loopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst November 28, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 28, 2010 van het weekeind de patrol vooras eronder gemaak de as 20 cm naar voren geplaatst voor een kortere oprij hoek voor hebben we ook gekozen voor een 4link zodat niks de flex kan begrenzen ook word er gekozen voor de Full Hydraulic Steering Kit van psc motorsports de nieuwe shockhoeps voor de airshocks erop gezet nu alleen de bovenste control armen erop maken en dan kunnen we alles aflassen en een kleurtje geven hier alvast wat fototjes hier een fototje van de full hydraulic steering die erop komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril_cj5 Geplaatst November 29, 2010 Rapporteren Share Geplaatst November 29, 2010 ziet er mooi uit maar kom je door de apk met enkel een hydraulische besturing? ipv een bekractiger? succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst November 29, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 29, 2010 ziet er mooi uit maar kom je door de apk met enkel een hydraulische besturing? ipv een bekractiger? succes deze jeep komt niet meer op de weg is straks alleen nog maar voor wedstrijden te rijden en heel af en toe nog een beetje vrij rijden als we daar de tijd voor kunnen vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
puppy Geplaatst November 29, 2010 Rapporteren Share Geplaatst November 29, 2010 hoe vind je die airshocks? en hoe reageren ze op snelheid? voor zo ver ik gelezen heb zijn ze niet goed voor hogere snelheiden (100km/u+) en zijn ze ook slecht voor zwaardere voertuigen? (2ton+) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.