jeep power Geplaatst November 29, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 29, 2010 met de airshocks in het terrein is het geweldig maar op de weg raad ik het af als je hard optrekt komt de jeep aan een kant omhoog aleen in het terrein heb je daar geen last van maar met zwaardere voertuigen weet ik het niet misschien kun je beter even contact op nemen met www.custom offroad.eu die weet er alles van van airshocks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
REAL STRANGLER Geplaatst November 29, 2010 Rapporteren Share Geplaatst November 29, 2010 Heb jij de airshocks dan niet direct in de USA gekocht? Ik wist niet eens dat ze hier te koop zijn. siert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michel1972 Geplaatst November 29, 2010 Rapporteren Share Geplaatst November 29, 2010 Heb jij de airshocks dan niet direct in de USA gekocht? Ik wist niet eens dat ze hier te koop zijn. siert. Kees Peters heeft ze ook liggen Siert. Hij verkoopt ze ook hier in Nederland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst November 30, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 30, 2010 Kees Peters heeft ze ook liggen Siert. Hij verkoopt ze ook hier in Nederland heeft kees ze er eigenlijk al onder zitten hij was dat 1 jaar geleden ook van plan toen die foto,s van mijn wrangler had gezien en de airshocks kun je ook bij custom offroad in hapert bestellen kosten ongeveer 320,-incl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril_cj5 Geplaatst November 30, 2010 Rapporteren Share Geplaatst November 30, 2010 deze jeep komt niet meer op de weg is straks alleen nog maar voor wedstrijden te rijden en heel af en toe nog een beetje vrij rijden als we daar de tijd voor kunnen vinden Ok, I understand. het ziet er iig mooi uit.! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas sleijster Geplaatst November 30, 2010 Rapporteren Share Geplaatst November 30, 2010 Ik heb toch een vraag wbt apk ik ben afgelopen zondag naar nk 4x4 geweest. Maar alle voertuigen moeten ook in competietie verband een geldige apk en kenteken en verzekert zijn? Of niet soms??? Groetjes Bas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst December 1, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 1, 2010 ik ben zondag ook op de nk 4x4 geweest en het een en ander na gevraagt maar onder apk verstaan hun goed werkende remmen , werkende verlichting ,geen overmatige lekkage, geen uitstekende punten van welk materiaal dan ook plus de organisatie keurt de auto,s zelf ook en dan mag je pas mee doen met de challenge Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst December 1, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 1, 2010 ik ben zondag ook op de nk 4x4 geweest en het een en ander na gevraagt maar onder apk verstaan hun goed werkende remmen , werkende verlichting ,geen overmatige lekkage, geen uitstekende punten van welk materiaal dan ook plus de organisatie keurt de auto,s zelf ook en dan mag je pas mee doen met de challenge en wat ook klop is dat de auto versekert moet zijn en een kenteken heeft en dat heeft de jeep nog allemaal alleen de apk daar komt die niet meer door omdat de banden er 12cm buiten de wielkasten steken en geen richting aanwijzers meer heeft en de vering lever wel eens wat problemen op omdat er wel eens wat speling op komt te zitten dat met terreinrijden niks uitmaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gunthercherokee Geplaatst December 1, 2010 Rapporteren Share Geplaatst December 1, 2010 ik zag dat je het diffhuis aan chauffeurskant hebt, hoe heb je dit klaargespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst December 1, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 1, 2010 ik zag dat je het diffhuis aan chauffeurskant hebt, hoe heb je dit klaargespeeld ik heb de as omgedraaid het diffhuis met de ring en pion van achter erop gezet en de stuurinrichting de linkse naar de rechterkant gezet en rechts naar links en de bollen los geslepen moet alleen nog een ontluchtings ventiel erop maken en dan is die klaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Backflip Geplaatst December 1, 2010 Rapporteren Share Geplaatst December 1, 2010 Ik heb toch een vraag wbt apk ik ben afgelopen zondag naar nk 4x4 geweest. Maar alle voertuigen moeten ook in competietie verband een geldige apk en kenteken en verzekert zijn? Of niet soms??? Groetjes Bas. zou me daar niet druk om maken .als je ziet waar Pieter biesboer me reed in de Chalenge, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gunthercherokee Geplaatst December 2, 2010 Rapporteren Share Geplaatst December 2, 2010 ik heb de as omgedraaid het diffhuis met de ring en pion van achter erop gezet en de stuurinrichting de linkse naar de rechterkant gezet en rechts naar links en de bollen los geslepen moet alleen nog een ontluchtings ventiel erop maken en dan is die klaar draait dit diff nu dus in de juiste richting, en de bollen gewoon aan de asbuizen afgeslepen en langs andere kant er weer aangelast? Ik geef jou nog een raad, om de assen aan de verdunning te versterken, voor als je springt. Dit is het enige zwakke punt aan deze assen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst December 2, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 2, 2010 draait dit diff nu dus in de juiste richting, en de bollen gewoon aan de asbuizen afgeslepen en langs andere kant er weer aangelast? Ik geef jou nog een raad, om de assen aan de verdunning te versterken, voor als je springt. Dit is het enige zwakke punt aan deze assen wat bedoel je met de verdunning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst December 4, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 4, 2010 gisteren en vandag de vooras afgelast en de remmen gespotenen de fuses geverft hier alvasteen paar fototjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst December 14, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 14, 2010 vandaag de vooras afgemaakt en gemonteert hier alvast wat fototjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menno Geplaatst December 14, 2010 Rapporteren Share Geplaatst December 14, 2010 je hebt de as omgedraaid? betekent dit nu dat je kroon en pignon ook andersom draait, achteruit zeg maar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst December 14, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 14, 2010 de as is omgedraait maar heb een diffhuis en ring en pion van achter erin gezet en nu draait alles weer op de goede manier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst December 15, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 15, 2010 vandaag de wielen erop gezet en even de flex getest hebben toch 1.19 m wiel uitslag hier een paar foto,s van de flex Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
puppy Geplaatst December 15, 2010 Rapporteren Share Geplaatst December 15, 2010 (bewerkt) 1.20m haal ik ook met mijn bladveren als mijn voorwiel op 1 meter hoogte staat, is de body 15 graden gedraait, bij jou ziet dat er wel een pak meer uit. het lijkt ook dat de flex vooral achteraan zit? December 15, 2010 bewerkt door puppy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst December 15, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 15, 2010 dan die zo overhangt komt omdat de airshocks onderdruk staan en de body schuiner duwwen maar de druk moet nog afgestelt worden als alles erop zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
puppy Geplaatst December 15, 2010 Rapporteren Share Geplaatst December 15, 2010 dan die zo overhangt komt omdat de airshocks onderdruk staan en de body schuiner duwwen maar de druk moet nog afgestelt worden als alles erop zit ja ik dacht al dat het zoiets moest zijn. welke lengte hebben je airshocks? voor de rest ziet het er allemaal goed en degelijk uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst December 16, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 16, 2010 ja ik dacht al dat het zoiets moest zijn. welke lengte hebben je airshocks? voor de rest ziet het er allemaal goed en degelijk uit ik heb de 16 inch airshocks van radflo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst January 8, 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 8, 2011 vandaag de nieuwe aanwinst op gehaald een mooie warn 8274 meteen maar even geplaast kijken of hij op de nieuwe lierplaat past had hem al gemaakt zonder dat ik de lier had maar hij past perfect straks nog even twee schoren langs de lier naar achteren plaatsen en de beugel voor op de lierplaat en dan is die klaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst January 14, 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 14, 2011 gisteren de lierplaat even afgemaakt en de beugel voor de lierhaak aan te bevestigen erop gelast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menno Geplaatst January 14, 2011 Rapporteren Share Geplaatst January 14, 2011 ziet er allemaal goed uit, maar dat is nogal een beugel om een haak aan te hangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.