Spring naar bijdragen

verbouwing challenge wrangler


jeep power
 Share

Recommended Posts

met de airshocks in het terrein is het geweldig maar op de weg raad ik het af

als je hard optrekt komt de jeep aan een kant omhoog aleen in het terrein heb je daar geen last van

maar met zwaardere voertuigen weet ik het niet misschien kun je beter even contact op nemen met www.custom offroad.eu die weet er alles van van airshocks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kees Peters heeft ze ook liggen Siert. Hij verkoopt ze ook hier in Nederland

heeft kees ze er eigenlijk al onder zitten hij was dat 1 jaar geleden ook van plan toen die foto,s van mijn wrangler had gezien

en de airshocks kun je ook bij custom offroad in hapert bestellen kosten ongeveer 320,-incl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben zondag ook op de nk 4x4 geweest en het een en ander na gevraagt maar onder apk verstaan hun

goed werkende remmen , werkende verlichting ,geen overmatige lekkage, geen uitstekende punten van welk materiaal dan ook plus de organisatie keurt de auto,s zelf ook en dan mag je pas mee doen met de challenge

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben zondag ook op de nk 4x4 geweest en het een en ander na gevraagt maar onder apk verstaan hun

goed werkende remmen , werkende verlichting ,geen overmatige lekkage, geen uitstekende punten van welk materiaal dan ook plus de organisatie keurt de auto,s zelf ook en dan mag je pas mee doen met de challenge

en wat ook klop is dat de auto versekert moet zijn en een kenteken heeft en dat heeft de jeep nog allemaal alleen

de apk daar komt die niet meer door omdat de banden er 12cm buiten de wielkasten steken en geen richting aanwijzers meer heeft en de vering lever wel eens wat problemen op omdat er wel eens wat speling op komt te zitten dat met terreinrijden niks uitmaakt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zag dat je het diffhuis aan chauffeurskant hebt, hoe heb je dit klaargespeeld

ik heb de as omgedraaid het diffhuis met de ring en pion van achter erop gezet

en de stuurinrichting de linkse naar de rechterkant gezet en rechts naar links en de bollen los geslepen

moet alleen nog een ontluchtings ventiel erop maken en dan is die klaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb toch een vraag wbt apk ik ben afgelopen zondag naar nk 4x4 geweest.

Maar alle voertuigen moeten ook in competietie verband een geldige apk en kenteken en verzekert zijn?

Of niet soms???

Groetjes Bas.

zou me daar niet druk om maken .als je ziet waar Pieter biesboer me reed in de Chalenge, :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb de as omgedraaid het diffhuis met de ring en pion van achter erop gezet

en de stuurinrichting de linkse naar de rechterkant gezet en rechts naar links en de bollen los geslepen

moet alleen nog een ontluchtings ventiel erop maken en dan is die klaar

draait dit diff nu dus in de juiste richting, en de bollen gewoon aan de asbuizen afgeslepen en langs andere kant er weer aangelast?

Ik geef jou nog een raad, om de assen aan de verdunning te versterken, voor als je springt. Dit is het enige zwakke punt aan deze assen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

draait dit diff nu dus in de juiste richting, en de bollen gewoon aan de asbuizen afgeslepen en langs andere kant er weer aangelast?

Ik geef jou nog een raad, om de assen aan de verdunning te versterken, voor als je springt. Dit is het enige zwakke punt aan deze assen

wat bedoel je met de verdunning

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

vandaag de nieuwe aanwinst op gehaald een mooie warn 8274

meteen maar even geplaast kijken of hij op de nieuwe lierplaat past had hem al gemaakt

zonder dat ik de lier had maar hij past perfect

straks nog even twee schoren langs de lier naar achteren plaatsen

en de beugel voor op de lierplaat en dan is die klaar

IMG_0030.jpg

IMG_0027.jpg

IMG_0025.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...