Spring naar bijdragen

Weekend 15/16 Mei Jeep®Event bij Ballenstedt


Kameel
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Aangezien voorbereidingen toch niet onbelangrijk zijn (wie wil Duitsland inrijden zonder tandenborstel en goed werkende linker-plinker rolleyes.gif ) - maak ik m'n ronde om te kijken of wel alle spullen aanwezig zijn.

Koffie...ja, alles is er. biggrin.gif

Straks rijden we naar onze eerste pitstop, ergens in het land Van Maas en Waal, dus daarmee is ons Ballenbak-weekend bij deze geopend.

Bis später!!! cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Jeep Club Deutschland

☺ Bitte leisten Sie den Anweisungen der Organisation und deren Beauftragten im Interesse eines reibungslosen Ablaufs der Veranstaltung unbedingt Folge.

☺ Denken Sie daran, dass sich der Genuss von Alkohol und Autofahren nicht miteinander verträgt, denken Sie auch abends daran, dass Sie am nächsten Morgen möglicherweise wieder fahren müssen.

☺ Auf dem Campgelände sollte es selbstverständlich sein, die Nachtruhe einzuhalten, keine laute Musik zu machen und Rücksicht auf andere zu nehmen.

Dus:

-Gordels om! wink.gif

-Niet teveel drinken! rolleyes.gif

-En niet te laat zitten zingen rond het kampvuur! tongue.gif

Jullie gaan dus puur voor het rijden ? laugh.gif

Tot volgende week, we horen de verhalen/geluidsopnamen wink.gif wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by MudMiep@May 12 2005, 00:18

Onze geluidsman is er dit jaar niet bij tongue.gif <div align="right">

hehe kan ik ze niet aandoen he..... 1 jaar opnemen, volgende jaar ermee confronteren tongue.gif

Hey iedereen onwijs veul plezier gewenst, hou de brokken heel, doe Gordelmiep de ha®telijke groeten van me en zeg maar da'k verhinderd was doordat ik nog verstrengeld zat in m'n gordel van het oefenen, hou die duitsers minstens 1 nacht wakker, stook het kampvuur minstens 4 meter hoog, neem reservelampen mee voor Gert's schemerlamp en brand af en toe ook een liggie voor mij.........

't kump wel goe daar denk ik smile.gif

Tot maandag!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...