Spring naar bijdragen

Weekend 15/16 Mei Jeep®Event bij Ballenstedt


Kameel
 Share

Recommended Posts

Nog ruim een maand vanaf nu, maar omdat het één van de jaarlijkse hoogtepunten is geworden neem ik vast een aanloopje. smile.gif

De goede organisatie van de Duitsers staat borg voor een weekend plezier in- en om de terreinen.

bron

Jeepclub Duitsland

Op het forum aldaar zijn ze al 2 maanden vooruit aan het kijken. Dat zegt genoeg.. cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Maaruh. Wie gaan en wanneer en hoelaat??

Zelf zijn we van plan om donderdags richting de Heimat te rijden.

Schijnt best wel een stukkie rijden te zijn en aan gezien we niet 's nachts een tent willen opzetten.............. 's morgens vertrekken dus. cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Bumper@Apr 7 2005, 21:34

Je wilt vast niet weten wat er nog meer gezongen wordt bij het kampvuur.... en als je niet oppast krijg je er gratis een emmer water bij!  ohmy.gif <div align="right">

dan ben ik dan misschien wel blij dat ik bijna 1000 watt geluid heb om de boel te overstemmen. maarja als ik zelf een paar biertjes tank doe ik net zo hard mee...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cool.gif Inmiddels is de JCN pagina ook bijgewerkt. Klik op de link voor het volledige verhaal...

Enige dagen geleden ontving ik de bevestiging van onze zusterorganisatie

Jeep®Club Deutschland dat wij wederom van harte welkom zijn op hun Jeep®Camp in Ballenstedt.

Dit Jeep®Camp wordt gehouden van 13 tot en met 16 mei a.s.

Vanaf donderdag 12 mei a.s. hebben we toegang op het terrein Ballenstedt

Jeep®Camp Deutschland is uitsluitend toegankelijk voor jeepers en hun jeep, zij treffen zich op een oud Vopo off-road trainingsterrein in Ballenstedt, waar zowel wordt overnacht, wordt gefeest en wordt gereden. Daarnaast wordt er voor de afwisseling gedurende twee dagen routes verzorgd naar omliggende off-road terreinen.Het een en ander opgeluisterd met een perfecte organisatie, met lekker eten en bloemetjes op de tafels, zoals het hoort……., niet dan………??

....leeswerk! Leuk geschreven en vergeet de regels niet. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...