Spring naar bijdragen

15/16/17-10-2010 Landgraaf Groeve de Groot


Utah
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weer thuis na een leuk weekend.

Groeve was voor mij nieuw en afwisselend genoeg voor een hele dag vermaak in het zand.

Organisatie had een paar leuke challenges bedacht. Natuurlijk extra leuk omdat ik 3x in de prijzen viel :rolleyes:

Wel jammer was dat er voor het avondprogramma helemaal niets geregeld was. Natuurlijk is het een handycap als je op de camping niet mag bbq-en en geen fikkie mag stoken, maar volgende keer moeten we via dit mooie forum wat collectiefs regelen als een avondmaaltijd + borrel geen onderdeel van het programma uitmaakt. Nu was het een beetje lullig om 's-avonds pas te horen dat een groep van 30 man (m/v/kids) samen uit eten gaat maar dat tegen die tijd het restaurant al vol zit. Natuurlijk heeft iedereen het recht om zelf te bepalen met wie die gaat eten. Maar voor de "nabestaande" was het ff improviseren om de gezelligheid te vinden (in een regio waar iedereen op zeterdagavond vroeg naar bed gaat blijkbaar). Beer und Wiener Schnitzel doet dan wonderen :yes:

Genoeg gezeurd! Ik kijk terug op een zeer geslaagd weekend met veel rijplezier. Het filmpje volgt binnenkort wel weer als ik inspiratie heb.

Organisatie bedankt!

Nils

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben vandaag een super dag gehad echt geweldig daar. :D

Weer veel geleerd en mensen leren kennen.

Wel schrok ik toen we terug op de gewone weg kwamen weer richting Zeeuws-Vlaanderen éénmaal, op de weg sloeg het stuur haast uit mijn handen :unsure: ik ben gelijk gestopt om te kijken of er toch niks kapot was (op mijn bumper na dan) of krom.

In eerste instantie zag ik niet veel maar ineens viel mijn blik op de velgen en die rand zat vol met modder ik was deze dus vergeten schoon te maken weer een les voor de volgende keer :D

Hieronder nog wat foto's

http://www.mijnalbum.nl/Album=UNUMPASC

Otto en Bas bedankt voor de begeleiding en heren van de organisatie en vrijwilligers ook bedankt natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb een hele leuke zondag gehad, was een mooie start voor mijn off-road periode hehe.

een paar proeven gedaan die volgens mij bij de zwarte route hoorde, maar ging allemaal prima.

kwam veel verder overal op en door dan ik verwacht had.

nu nog wachten op de vele foto's en filmpjes, heb er wel een aantal met camera rond zien rennen

En op naar de volgende keer terreinrijden!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het weer was kloten maar verder een lekker weekend gehad.

Alles was prima geregeld waarvoor complimenten.

De frikandellen waren wat aan de kleine kant

Ben zondag al vroeg naar huis gegaan omdat ik het koud had. Het was gelukkig wel droog.

Organisatie bedankt en complimenten. Mooie proeven Gezellige deelnemers.

De avonden zijn inderdaad gezellig met zn allen bij het kampvuur maar het weer was er ook niet naar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker een leuk weekend gehad. Ondanks de regen en de niet al te hoge temperatuur.

Verder deed de verwarming van de caravan het gelukkig prima. Alleen hangt nu alles te drogen wat nat was.

Maar dat mag de pret niet drukken.

Was helaas zondag mijn camera vergeten, maar hier de foto's van zaterdag.

http://www.mijnalbum.nl/Album=484HRXQO

Zijn er niet zoveel, maar door het rijden, kijken en genieten heb ik er gewoonweg niet aan gedacht, dat ik ook nog een camera bij me had. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima vermaakt daar in Landgraaf, met als onze gastheren Fred en Theo!

Een dikke pluim voor jullie organisatie hoor :worshippy: , heb met plezier meegeholpen B) .

Jammer van de regen, maar in zo'n groeve maakt het eigenlijk helemaal niks uit,

is geweldig om daar te rijden! (volgend jaar hopelijk weer!)

En dat er 's avonds niks geregeld was... dat is bijna nooit, alleen het kampvuur is door de weekendjes (lees jaren) heen een traditie geworden.... dus volgende keer zoals je al zei, dit forum misbruiken voor de gezellige avondjes.

Tot de 7de! :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij hebben gister een leuke dag gehad,voor de 1e keer met hele gezin.

Mijn vriendin voor de 1e keer achter het stuur en dankzij de aan wijzigingen van Bas al snel het juiste

gevoel te plakken :D Uitdagende zand bulten geslecht en nog een beetje blub,leuk terrein! :rolleyes:

Bas en Otto en ook de organisatie bedankt! ;)

fotoos op http://www.mijnalbum.nl/Album=LCOUHOYD

ps Bleek nog bedankt voor de tie-rips.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yup, was weer een mooi weekend in de groeve!

Zaterdag was het weer wat minder maar samen met EJG de 1e prijs met het zijde draadje winnen maakt veel goed :lol: ! Ook de afdaling der afdaling was zeer spectaculair. @Nils, soms als je met je je hond mee uit eten gaat kan het ook opeens tegenvallen....Maar weer terug op de camping, skottel aan worstjes erop en smullen maar. Kinderen teveree, Wij nog meer tevree!

Organisatie en Marshalls BEDANKT!!

:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij hebben gister een leuke dag gehad,voor de 1e keer met hele gezin.

Mijn vriendin voor de 1e keer achter het stuur en dankzij de aan wijzigingen van Bas al snel het juiste

gevoel te plakken :D Uitdagende zand bulten geslecht en nog een beetje blub,leuk terrein! :rolleyes:

Bas en Otto en ook de organisatie bedankt! ;)

fotoos op http://www.mijnalbum.nl/Album=LCOUHOYD

ps Bleek nog bedankt voor de tie-rips.

Geen dank hoor was voor een goed doel :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het hele weekend geweest en heb het zeer zeker naar mijn zin gehad :yes:

Zaterdag onder begeleiding van Bas (Kameel) gereden waarvoor mijn dank! Hans W ook bedankt voor de begeleiding tijdens de jeu de boule. Hier de derde prijs gewonnen ^_^

Zondag onder begeleiding van Bas (Kameel) en Otto gereden, nogmaals mijn dank hiervoor!

Al met al een top weekend gehad, alleen jammer dat het weer wat tegenzat maar dat kon de pret niet drukken!

JCN bedankt en tot 7 november B)

Foto's volgen nog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar mijn mening een paar super geslaagde dagen in de groeve ondanks de regen.

Zaterdag het grootste gedeelte van de dag bij de blindrijproef gejureerd, wat voor de meeste een bijzondere ervaring was(het blindrijden bedoel ik dus :huh: ).

Zondag met het groepje van Olaf mee gereden waar ook een paar unlimited"s in meereden, fantastisch wat 2300kg jeep kan :wub: .

Rest mij nog het bedanken van de marchalls en de firma de Groot.

Verder ook bedankt voor alle bedankjes van jullie, het was een hele ervaring om zo'n weekend op poten te zetten.

Groet Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal hartelijk dank voor dit super weekend!

Dat we ons allemaal hebben vermaakt staat vast, maar wat ook belangrijk is, is dat de Jeepers van JCN ook een goede indruk hebben achtergelaten bij de groeve de Groot en de "thuisclub" 4x4 Limburg!

Zoals Theo als heeft gezegd bedankt voor de bedankjes!

hier nog een foto van een dappere banaan en Ab die klaar staat om het zaakje "op te vangen!"

post-2663-004097900 1287672612_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...