Spring naar bijdragen

het grote "wat heb je pas gekocht" topic


Beest
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Originally posted by JOHN GRAND@Aug 15 2005, 15:10

Voor mijn vrouw een kale poes ,,,,

Zonder foto,ssss  tongue.gif   tongue.gif   tongue.gif   biggrin.gif

Nu wil ze nog een witte muis  blink.gif   blink.gif   unsure.gif

  Heb gezegd dat ze maar op een zak meel moet gaan zitten.... cool.gif <div align="right">

Mag er nu ook zelf mee spelen......... tongue.giftongue.giftongue.giflaugh.gifyes.gifyes.gifmellow.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RDW zal er weinig mee te maken hebben. De RVI kan, bij een controle langs de weg, echter best moeilijk gaan doen! Zorgen dat alles er gelikt uitziet en degelijk vastzit dus!

Overigens zit ik met hetzelfde probleem, echter trek ik de caravan ook met de Astra.... Ik moet dus een eenvoudig te demonteren oplossing bedenken.... Dus als iemand een idee heeft.... PMetje graag wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 87wrangler@Aug 27 2005, 22:36

RDW zal er weinig mee te maken hebben. De RVI kan, bij een controle langs de weg,  echter best moeilijk gaan doen! Zorgen dat alles er gelikt uitziet en degelijk vastzit dus!

Overigens zit ik met hetzelfde probleem, echter trek ik de caravan ook met de Astra....  Ik moet dus een eenvoudig te demonteren oplossing bedenken.... Dus als iemand een idee heeft.... PMetje graag wink.gif <div align="right">

Ik ga voor een amerikaanse trekhaak Kun je verschillende hoogtes trekhaak aan hangen en wat de RDW betreft die zie ik al lang niet meer voor vol aan of iemand moet mij uitleggen waarom een Cherokee geimporteerd uit de states met een amerikaanse trekhaak goedgekeurd wordt en 3500 kg mag trekken. En ik op mn kenteken van 93 wrangler 1000 kg en mn vriendin op kenteken 92 met exact de zelfde auto 1500 kg mag trekken. En een CJ5 met een 40PK dieseltje ook 3500 kg Wie is er nou gestoord????

Chrysler want die heeft achterwege gelaten bij de typegoedkeuring trek gewicht te vermelden. Ik overweeg een LARO

En wat heb ik gekocht vanavond een heerlijk dineetje van 10 voorgerechten en 10 hoofdgerechten en 10 nagerechten met een heerlijke Chileens wijn voor mij en mn meissie. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...