Spring naar bijdragen

Amsoil drop in luchtfilter


horn
 Share

Recommended Posts

Heb in de US voor een scheet en drie knikkers een Amsoil EAA201-EA drop in luchtfilter besteld. Kwam woensdag binnen en gisterenavond het stock filter vervangen voor de Amsoil. Hij pakt idd beter op, maar vooral: Wat een verbetering van het motorgeluid... :lol: Echt een mooie diepe brom.

Top tevreden met mijn verbetering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Linkje? ;)

En is het alleen voor de V6, of ook voor de CRD?

Hoe komt gij er bij dat het voor een V6 is? neem aan dat hij gewoon een L6 in zijn 2005 tj heeft liggen:P

En hij heeft het over een Drop In lucht filter dus gewoon een andere filter IN het originele filterhuis.

vind het knap om daar een ander geluid van te krijgen....

Volgens mij krijg/hoor je alleen een ander geluid als je een open luchtfilter er op zet of zonder gaat rijden.

ff zitten koegllen en het ziet er gewoon uit als een Papieren filter. dus die kun je ook weg gooien als die smerig is. Hij is alleen blauw:ph34r: spannend.

zou dan voor een K&N gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ooit gehoord van google?;)

Google ?? wasda ? :huh:

Krijg maar 566.000 resultaten........... Het gaat erom dat als iemand positieve resultaten heeft met een bestelling van zo`n filter uit de USA, ik wel graag wil weten hoe of wat.

De webshops die ik gezien heb, vragen verzendkosten die nog hoger zijn dan het filter zelf. Overigens word op de US forums vaak de K&N vergeleken met de Amsoil, waar men meer over de Amsoil te spreken is.

Dus Horn, graag meer info, en anders maar via pm. Krijg je ook geen flauwe reacties :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vind het knap om daar een ander geluid van te krijgen....

Dan niet joh :)

Sinds het filter (inderdaad gewoon een drop in filter, dat dus het standaard luchtfilter in je filterhuis vervangt) er in zit van 4 mensen de opmerking gekregen 'dat de Jeep zo anders klinkt, veel zwaarder...'

Heb in mijn 911's altijd K&N drop in filters zitten. Echter, kwam op het US KJ forum veel aanbevelingen tegen voor het Amsoil tov K&N. Daar ik schrok van de prijs in NL voor zo'n filter (ong 80 euro) en hij in de US online te bestellen is en maar 30 dollar kostte (die toen nog 1,40 stond) was de keus snel gemaakt.

Rij overigens een 2004 KJ 3.7 Ltd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...