Spring naar bijdragen

23 januari, Lunch in Tiel


Utah
 Share

Recommended Posts

Zijn er nog mensen die zaterdag in de buurt van Tiel komen?:blink:

Ik denk dat ik om een uur of 11.30 ff een lunch pak bij de McDonald in Tiel. Tis de Mac bij afslag 32, Tiel-West.

Heel goed idee ;).

Ik moet even met thuisfront checken wie er mee gaan maar lijkt me prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

absoluut en was gelijk een leuke meet and greet

het is nog nooit zo druk geweest op een technische dag

Jan was weer een perfecte gastheer en alles goed geregeld.

Prachtige verhalen en duidelijk uitleg en weer hoop geleerd van Paul(en) en Kjeld

Je hebt 4x4 rijders en de categorie die er alleen maar over praat.:)

En heel belangrijk Willem van Holten en JanSloot waren op de SIMA in USA en hebben het plan opgevat om weer een EUROPEAN JEEPERS JAMBOREE te organiseren en wel in 2011 en hebben al de eerste contacten gelegd met de gemeente Sedan waar dit in het verleden werd gehouden.

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En heel belangrijk Willem van Holten en JanSloot waren op de SIMA in USA en hebben het plan opgevat om weer een EUROPEAN JEEPERS JAMBOREE te organiseren en wel in 2011 en hebben al de eerste contacten gelegd met de gemeente Sedan waar dit in het verleden werd gehouden.

als ze dat toch eens voor elkaar zouden krijgen...:)

zou supper zijn

laredo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

En heel belangrijk Willem van Holten en JanSloot waren op de SIMA in USA en hebben het plan opgevat om weer een EUROPEAN JEEPERS JAMBOREE te organiseren en wel in 2011 en hebben al de eerste contacten gelegd met de gemeente Sedan waar dit in het verleden werd gehouden.

zoiets heb ik ook al vernomen tijdens de ojoc ledenvergadering. en dat het inschrijfgeld rond de 350,- bedraagt. en dan komt het verteer en brandstof er nog bij. en op einde van de rit. wat heb je daar kapot gereden aan je jeep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...