Spring naar bijdragen

'88 wrangler 4.2 ??


jeepar
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben erg tevreden met mn 4,2 .... het kan idd voorkomen dat ie een keer afslaat als je een proef doet met een steile klim , maar daar heb ik een oplossing voor , gewoon weer ff starten :wacko:.... want uit eindelijk ben ik toch altijd gekomen waar ik wezen moest .... het voordeel is dat je met terrein rijden geen tijds druk heb .... dussuh .... ik denk dat je voor een relatief klein bedrag en een beetje zoeken veel plezier heb van een 4,2 ....

los ballos !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook een 4.2 (met Weber en HEI) geen problemen met hellingen...... wel met allerlei andere dingen...... Maar dat is JEEP!

Maakt niet uit welke je koopt, er is altijd wel wat. Gewoon gaan voor waar jij je goed bij voelt.:wacko:

De echte underdog heb ik; 2,5L 4 cyl; ben er als een kind zo blij mee :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi toch zo'n forum, iedereen heeft zn eigen mening en dat is maar goed ook, alleen de topicstarter weet niet meer wat hij moet kiezen:lol::D.

Concreet: de 4.0 is inderdaad de sterkste motor +bak.

Dat neemt nog steeds niet weg dat de 2.5 en 4.2 slecht zijn, tov de 4.0 zijn ze minder.Feit blijft dat het allemaal Jeeps zijn en daar mankeert altijd wel iets aan......

Dat is juist het mooie! Altijd wel iets te knutselen:yes::wacko:.

Ik sluit me aan bij Ab: gewoon doen waar je je goed bij voelt!

Grtn Guido

(met 4.2)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NU weet ik weer waarom ik zeer weinig op het forum te vinden ben , wat een stel ouwe wijven en te veel geouwehoer.

Veel plezier ermee..

Toch jammer Eric want je schrijft scherp op de tong, want de vergekijking met oude wijven is treffend, net als Jeeps er mankeert altijd wel iets aan:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als men het echt niet meer weet,

schrijft men een commentaar als hierboven.

maar goed dan weten we in ieder geval dat we je

opmerkingen in het vervolg niet serieus hoeven te nemen.

weer wat geleerd.

Wijsneus. Als je op een feestje binnenkomt is het handig om eerst even de sfeer te proeven en aan de rand van de dansvloer te vertoeven alvorens je in het gepeupel te begeven. Nu ga je binnen 10 bijdragen al frontaal in de aanval. Jammer.

Beterschap. <_<:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo ik heb eindelijk de mogelijkheid een wrangler te kopen, nu heb ik een '88er op het oog met hier in een 4.2 motor.

Zijn er bij deze motoren speciale punten waar ik op moet letten?

Waar ik verder op moet letten heb ik elders op het forum al gevonden maar specifiek over de motor kon ik niets vinden(of zijn ze zo goed):)

Hey Jeepar,

in alle voorgaande reacties, erg leuk om even te lezen btw, heb ik weinig over de persoon die de Jeep gaat rijden gehoord. zoals gezegd, elk type motor heeft z'n eigen nukken... dat is bekend. Maar wat voor klusser ben je zelf? ik denk dat dat misshien wel een goede vraag is om mee te beginnen. Wil je je eigen onderhoud gaan doen? of laat je dit over aan "de jeep garage"? deins je niet terug voor een grote reparatie? hoe ben je met motor electronica? tevens is het misschien ook wel belangrijk om te beslissen wat je et je jeep wil gaan doen? een beetje verharde weg rijden, bos paadje of extreem off road?..

indien je dat weet denk ik dat je best met alle voorgaande informatie een goede keuze kunt maken.

succes!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...