Spring naar bijdragen

8 of 10 j velgen?


Recommended Posts

Hey Frank, vanwaar je vraag? heb je plannen? Je hebt toch prima velgen?

Mijn Dick Cepeks zijn 8J...met 12,5 BF Goodridge gaat dat prima hoor.

Ik rij standaard met 2.0 bar omdat ik nogal eens plots het terrein in duik, maar je kunt 3.0 bar in een All Terrain stoppen, dan is de wang veel minder bol. Scheelt ook wel weerstand dus brandstof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zitten bij mij op de standaard 7,5 J velg en gaat prima. Had in het verleden nogal eens last dat ik ze van de velg reed en daar heb ik nu geen last meer van. Of ze gingen lekken langs de velgrand omdat er weer wat tussen de band en velgrand was gekomen.Gaat prima en stap zeker niet over naar 10J velgen, misschien 8J als ik iets leuk tegen kom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Frank, vanwaar je vraag? heb je plannen? Je hebt toch prima velgen?

Mijn Dick Cepeks zijn 8J...met 12,5 BF Goodridge gaat dat prima hoor.

Ik rij standaard met 2.0 bar omdat ik nogal eens plots het terrein in duik, maar je kunt 3.0 bar in een All Terrain stoppen, dan is de wang veel minder bol. Scheelt ook wel weerstand dus brandstof.

Ik heb er nu zwart stalen d model streetlock 10j 15 op liggen maar vind het ondingen om schoon te maken kan nu aan Mickey thompson velgen komen in het zwart sidebitter of classic limited duren dan 10 weken gaan op de boot mee

maar ben er nog niet uit wat ik doe( wil de d lock verkopen en dan nieuw bestellen of nog jaartje rijden met deze )

bewerkt door fr-ed
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een velg moet bijvoorkeur glad zijn zonder scherpe hoeken en randen waar alleen maar zand achter gaat zitten,

Als je van doe mooie randen aan je velg koopt heeft dat dus geen voordelen,eerder nadelen.

Mickey Thompson Classic II (of zelfde model ander merk)is de meeste makkelijke velg om schoon te maken,dat is de tweede reden dat ik ze ook heb.

De eerste reden is dat ze gruwelijk mooi zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mickey Thompson Classic II (of zelfde model ander merk)is de meeste makkelijke velg om schoon te maken,dat is de tweede reden dat ik ze ook heb.

De eerste reden is dat ze gruwelijk mooi zijn!

Ach smaken verschillen natuurlijk.

En bij beadlock velgen zit ook een rand maar daar zitten toch wel bepaalde voordelen aan dacht ik zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mickey Thompson Classic II (of zelfde model ander merk)is de meeste makkelijke velg om schoon te maken,dat is de tweede reden dat ik ze ook heb.

De eerste reden is dat ze gruwelijk mooi zijn!

Zijn leuke velgen als ze nog nieuw in de doos zitten en als je auto niet de schuur uit komt. Een keer een beetje modder en water en ze verweren als een achterlijke. Kutvelgen dus eigenlijk.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn leuke velgen als ze nog nieuw in de doos zitten en als je auto niet de schuur uit komt. Een keer een beetje modder en water en ze verweren als een achterlijke. Kutvelgen dus eigenlijk.:)

Wat is de ervaring met deze velgen: http://www.4wd.com/productdetails.aspx?partID=12263

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pm Kamikaze eens. Die had ze ook op zijn Jeep.

Ik dacht dat daar ook het gepolijste gedeelte snel verweerde.

Maar PM hem ff. Dan weet je het cker.:)

PM tje darkgreen Menno heeft ze ook onder zijn TJ en is er ook mee in de blub geweest

Kamikaza heeft denk ik niet zo veel modder gezien staat nu te koop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...