Spring naar bijdragen

M.E.M.


BUFFALO
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 1 year later...
  • 5 months later...

Mijn vrouw gaf te kennen dat de richtingaanwijzer harder knipperde.... Ik een nieuw lampje halen, erin gezet... niets....

draden doorgemeten, geen stroom.... weken later naar de sloop en een ander relais gehaald.... nog niets....

Sta ik afgelopen weekend net te kijken toen we de auto overhandigde aan de nieuwe eigenaars, en ze verteld hadden van de richtingaanwijzer, valt mijn oog in een keer op iets glimmends onderin de bumper... biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.giftongue.giftongue.gif

huh, een knipperlicht.... schroevendraaier halen, kapje eraf, kapot lampje....

Bleek dat ik het stadslicht onder handen had genomen... cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

elke keer dat ik over een hobbel reed metmijn cj7 ging ie sputteren en viel ie stil...totdat ie ineens afsloeg midden int centrum hier en ik de hee stad blokkeerde. na veel zoeken bleek dat er een draad was afgebroken van mijn gasinstallatie bij de knop op t dashboad.......niemand wilde ff helpen om m naar de kant te duwen dus de hele stoet bleef gewoon staan....hahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had net mn ZJ een paar dagen, gekocht bij een handelaar en helaas geen boekies dr bij, mmmmm toch wel een hoop knoppies op zo,n dashboard vergeleken met die ouwe bus van mij.

Het meeste wees zichzelf wel alleen die ene he, met die mooie D erop.

Smorgen rij ik weg en toch dat ding maar eens indrukken, kon wel eens de "defrost" van de buitenspiegels zijn dacht ik nog. He das mooi, de verwarming van de spiegels werkt !

Verrek rijdt ie nou anders dacht ik nog? mmmm nieuwigheid zeker?

Op de snelweg wast opeens een ander verhaal, shit, hij schakeld niet door, blijft in z,n vier hangen, got!@#$!@$

zou mn bak naar de klote zijn? Stoppen, opnieuw starten wegrijden, weer niks.

Balen balen balen, he ff mn spiegelverwarming uitzetten, haha laugh.gif

Toch maar een boekie scoren mischien? wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
  • 4 weeks later...

hmmm.... zal ik er nog maar weer 1 doen?

als Duc het niet doet :thumbsup:

ik hoorde steeds een piep.... en kwam uit m'n geluidsinstalatie..

was het zat dus slopen die hap en kijk of ik wat kon zien

dus versterker los.schroevendraaiers enzo......piep!!

hmmm dat kan niet stroom was er af,

was het de rookmelder met een bijna lege baterij....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok dit is al een oudere maar toch:

Mijn oom belt mijn vader dat hij stil staat langs de weg en de auto wil niet meer aanslaan.

Het eerste wat je dan vraagt: zit er nog brandstof op??

Het antwoord was: ja tuurlijk ik heb net getankt sta nog geen kilometer van het tankstation.

Ok auto gepakt en die kant op gereden en kijken...

Inderdaad alles deed wat het moest doen, starter draaide, bougiedop los ja hij fonkt ook dit is vaag.

De auto er voor en naar huis slepen die handel en thuis kijken wat er aan de hand is.

Bij het aanzetten van het contact viel op dat de brandstofpomp die dan de hele boel op druk moet zetten een ander geluid maakte als gewend was. dus hup pomp eronderweg en een nieuwe eronder.

Starten die handel ........helemaal nix ????

dan moeten het de leidingen zijn want er kwam voor bij de motor geen druppeltje uit.

Alle leidingen onder de auto vandaan en nieuwe gehangen.

Weer starten die handel...... weer helemaal nix ???

jah en nu ?

het enigste wat nu de boel tegen kan houden zijn de sproeiers.

Ik wil geen gezeur zei hij dus nieuwe eronder.

Ook dit gedaan.

Nog nix.

ondertussen een week verder en de auto deed nogsteeds niets vaag!

Toen kwam mijn vader op het idee om te vragen hoeveel benzine hij had getankt en hij antwoorde

hij begon bij het tankstation te pruttelen dus heb ik er even snel een 10tje in gegooid.

toen reste er nog een ding uit de schuur een klipje met nog tien liter benz leeg gegooid in de tank van de auto.

de brandstof pomp (de Nieuwe) begon ook ineens anders te klinken.

En je raad het al.... starten en lopen :rolleyes:

Achja het houd je van de straat :thumbsup::rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, omdat er zo gezeurd wordt :)

Een andere, oudje dan. Wel 'n veel voorkomende.

Na een tankstop, richting m'n vakantie adres, een niet-startende motoraanduwen. En aanduwen. En aanduwen.

Nog 'n ducati ook, dus 2-cilinder met hoge compressie.

Choke aan, choke uit, 2e versnelling, 3e versnelling

Niets helpt

Enfin, bek-af

Zie ik rechts op het stuur, de kill-switch omgeschakeld staan. Met afstappen gebeurd, met m'n dikke winterhandschoenen.

Knopje teruggezet, starten lopen .....

:cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sta effe met de webmaster van de jcn te kleppen en komen de nodige bekende dames voorbij

wijst ie me erop dat mn gulp open staat. nou ja ut kan gebeuren.

Dez, je kan mij echt niet wijs maken dat dat het emberassing moment was,

je hebt toch vast wel gekker gedaan :cry: </span></span>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou vooruit.

van de week reed ik met de vw richting Eerbeek en op de rivierweg langs de IJssel hier knipperden een hoop autoos en daar is vaak snelheidscontrole en ik met mn duim omhoog zo van jaja ik snap ut en bedankt.

Maar duurde wel lang voor ik de politie zag staan met 3 poot. Toen ik af moest slaan zaten mn tegenliggers nog steeds te knipperen en begon ik nattigheid te voelen.

En ja hoor stom stom stom ik had groot licht aan. : :rolleyes::lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

Oke, moet ook hier met de billen bloot. Na eerst hier een vraag te hebben gesteld over de dashboard verlichting die het niet deed. Kreeg ik al gauw de antwoorden terug dat het mij schakelaar moest zijn. Totdat er iemand begon over een dimmer. Heilig er van overtuigd dat ik geen dimmer had:blush:. Wordt mij dus verteld dat er wel degelijk een dimmer op zit. Namelijk de lichtschakelaar welke naar links en naar rechts gedraaid kan worden. De nieuwsgierigheid won het van de regen en meteen maar even checken. En ja hoor, blijkt gewoon de dimmer uitgedraaid te staan. En ik al een aantal maanden rondrijden met de ergernis dat de verlichting al niet zo best was. En die kijlenteller was al zo beroerd afleesbaar:blink:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Of je zet je XJ in de P stand om hem te starten yes.gif
Wel, mijn vriendin had de Vulva mee naar het werk die dag.

En ja ook onze 940 is automaat...

's Avonds bellen, de Volvo doet nix meer, of ik ff langs kan komen.

DPC voorzien van gereedschapkist op naar vrouw en Volvo (godverdegodverdegodver........... enzov...)

Aangekomen bij V&V (vrouw en Volvo) de bak in P en jawel... starten die handel

ZUCHT...

(Oh ja, dit bericht mocht ik niet op dit forum nog elders op internet plaatsen van mijn vrouw, dus dit is nooit gebeurt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...