Spring naar bijdragen

Gevenich 3/5 juli 2009


Fiscaal
 Share

Recommended Posts

dus afhankelijk van hoe laat we er aan komen en hoe die proloog er uit ziet zal het zwart of rood worden. Ik heb hem net zijn zomerkostuumpje aangetrokken.

Tot morgen

Proloog is van 13.00 tot 18.00 uur en je mag 2x proberen

  1. Prolog: Teilnahmeberechtigt am Prolog sind alle Fahrzeuge, welche die technischen Vorraussetzungen zum Befahren der schwarzen Strecke erfüllen. Jeder Prologteilnehmer hat zwei Versuche, den Prolog zu absolvieren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ook weer okselfris op de bank. Heb me samen met Ruard zeer best vermaakt. Was wel blij dat we de proloog (welliswaar in herkansing door een defect koolborsteltje van de lier) waren doorgekomen anders ben ik bang dat we ons een beetje verveeld hadden op de routes.

Maar zwart was zeker een mooie uitdaging. De bagger op het terrein waar we verbleven kwam me de neus wel uit, maar de gezelligheid en sfeer compenseert (bijna alles).

Zonder iemand tekort te doen danke ich die Höllander voor het gezellige weekend en die Duitsers ja het blijven rare snoeshanen (vooral Amerikaanstalige<_<)

Heb helaas geen foto's want m'n camera is onlangs geript.

Nog effe de troep opruimen en met een bier op de bank (ben ik nu toch al aan gewend, en dan bedoel ik niet de bank!:D)

Hans:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook weer heelhuids terug

Filmpje is bijna klaar

Startmoter overleden maar ik zat in een Duitse groep en die weten wat duwen is. 's- avonds even naar de werkplaats en kwartier later zat er een nieuwe in. (Had ik bij me en wist dat hij aan het eind van zn latijn was,)

Dit jaar was de tour wel mooi om te zien langs ,onder en boven en er doorheen "De Mosel" en met de heen en weer 1 naar de Klotten jaja met 2 T s.

Maximaal 3 jeeps per overvaart dus in een groep een stuk of 12 jeeps jajaja wachten. Niks spannends in de tour. Dat was jammer. Vandaag na het opruimen. ( Om 8 uur vanmorgen stond mn sleurhut al aan de weg) en een paar bussen en caravans van het terrein afsleuren naar het speelveld,

Steile helling viel de eerste keer aardig tegen. Ben niet zo'n vol gas figuur dus steeds een stukje harder tot ik wel boven kwam. Na Kenneth werd de helling tijdelijk gesloten. Te nat.

Ik stond eerst ook in de bagger met de caravan maar ben verhuisd naar droge grond toen een Duitser mn (nieuwe) achterlichten aan gort reed. Kreeg een tip van een bekende die me waarschuwde dat als ik niet contant afrekende het wel eens een probleem kon worden. Dus direct € 100,00 laten betalen. De scherven er vanmiddag weer aan geplakt met duct tape en mn knippers deden het af en toe.

Goed dat ik de restanten erop plakte want ik werd ingehaald door de Polizei die door reed. Evenals Herman en Hans die ik na de eerste bocht na Gevenich al kwijt was zo hard gingen die. Ze haalden me bij Obernhausen nog een keer in. Poosje met Hendrik en Carlo opgereden maar dat ging weer te langzaam. Vlak bij de grens nog een bui regen ( zonder dak) en kwam Utah me voorbij.

Filmpje wil niet geupload worden dus wordt later. weer gezeik over de muziekrechten

wordt nog aan gesleuteld rest volgt

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals gezegd hier een klei(ne) impressie

Het spul staat, vraag niet hoe maar met lierhulp van Aitze en Hans(MadMudder) en de nodige handjes.

Excuus voor het "bespatten" van de tent van JeePee en MudMiep, 't zal 'm wel in de naam zitten MM!

IMG_2480.JPG

IMG_2481.JPG

Afdaling in het bos

IMG_2483.JPG

IMG_2484.JPG

IMG_2487.JPG

IMG_2488.JPG

Boomstambrug om in "devils playground" te komen, klinkt veelbelovend.

IMG_2490.JPG

IMG_2491.JPG

IMG_2492.JPG

IMG_2491.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het meest sensationele van "devils playground" een stukje door de stroom.

IMG_2504.JPG

Vermoeidheid of genieten?

IMG_2505.JPG

Mooie vergezichten.

IMG_2506.JPG

IMG_2508.JPG

Uitkijkpunt

IMG_2509.JPG

IMG_2510.JPG

Spreekt voor zich!

IMG_2511.JPG

Lunch time.

IMG_2512.JPG

Raad je plaatje,...................................

IMG_2513.JPG

..............................'t is een mini kikker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...