Spring naar bijdragen

Plaaaaaatjes


Mav
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 883
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Afgelopen zaterdag een leuke rit gemaakt met een grote groep van de concurentie (land rover)

Was echt een mooie rit in ons brabantse land en super gezellig zonder dat gedoe van rij jij een Jeep.

Na afloop lekker met zijn alle zitten eten in Esbeek "de bokkenrijders" daar waar ze nog echte uitsmijters hebben, 4 bruine boterhamen met ham, kaas, spek en gewoon 5 eieren erop.

dsc040313xh.jpg

dsc040203jk.jpg

dsc040102ry.jpg

p12004652cl.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GRRRRRRR cool.gif

Daar zijn natuurlijk meer foto's van gemaakt als van de Jeep's maar ik kan ze hier niet posten want die laro's plakken niet in dit forum .............

Wel een ervaring, een Jeep die in een modderbak lekker op zijn buik ligt en met zijn wielen nog net in de verse modder.

Gas op die lollie, en meer gas, dus modder en water een meter of 7 omhoog en laro's rijders maar kijken, zooooo dat gaat lekker.

Daarna lekker uit je Jeep willen stappen, en terwijl je op de treeplank staat denk je " Ohhhh ik zal eerst maar eens mijn laarzen aantrekken"

Dus dat heb ik dan maar zo gedaan met een wel zoooooo grote glimlach op mijn gezicht dat al die laro rijders dachten " die is echt gek " blink.gif

Raar maar waar ze hadden een keer gelijk, en ik had er echt lol in tongue.gif

Nou vooruit dan 1tje van 2 Laro's

img00374pv.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn jullie nu echt zo dom tongue.giftongue.giftongue.gif

Dit is pas eenechte jager, als ie een hert, leeuw of olifant heeft geschoten, kantelt ie zijn HEK naar beneden en legt daar het beesjuh op, of als ie em aanrijd valt ie er vanzelf op laugh.giflaugh.giflaugh.gif

Een echte KOEIENDRAGER dus laugh.giflaugh.gif

Me dacht dat het een hooi/stro balen schep was. laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...