Spring naar bijdragen

Plaaaaaatjes


Mav
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 883
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

JEEP ABUSE

toch die bond tot bescherming van jeeps maar oprichten dry.gif

en zo wordt het morgen

nationalphoto062js.jpg

hier niet, of ze moeten ineens extra molens gaan bouwen hier tongue.gif

72_12.JPG

ohmy.gif deze is wub.gif , jammer dat sint en santa net geweest zijn dry.gif misschien volgend jaar dan, aangezien ik al jaren niets van ze krijg zijn ze vast aan het sparen om me dit te geven yes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker heel mooi! en aan sneeuw geen gebrek............. rolleyes.gif

Wat zal jij veel buitenspelen.... tongue.gif

Ziet er inderdaad heel mooi uit....

Ben er eens zomers geweest en dat was leuk...maar nu moet het er vast fantastisch zijn!!!

Je weet je zeker aardig te redden met die bandjes en auto zonder sneeuwkettingen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

img43b42b99eff72.jpg

$100,000 for a revamped military Jeep? Granted, this is right on the edge of the type of Jeep news we normally cover, but it made it to the front page of CNN so we thought we'd put up a blurb about it.

It seems that the Marine Corps is paying Ocala, Florida based American Growler (the site is under construction - not too much to see) $100,000 apiece for the revamped Jeep.

Meer informatie

KLIK HIER

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er inderdaad heel mooi uit....

Ben er eens zomers geweest en dat was leuk...maar nu moet het er vast fantastisch zijn!!!

Je weet je zeker aardig te redden met die bandjes en auto zonder sneeuwkettingen??

Ik speel inderdaad veel buiten, althans, ik werk nu momenteel 12 uur per dag sad.gif . Die banden zijn fantastisch in rechte lijn grip in de sneeuw maar in de bochten dry.gif Echte winterbanden zijn veel beter, maar het mooie, op een lege parkeerplaats bij de skilift heb ik al heeeeel veeeel dwars plezier gehad cool.gif . Hij is zo mooi te controleren in de sneeuw (met driften) in 1 woord biggrin.gif Zal kijken of ik nog mooie sneeuwfoto kan maken (als ik eens een keer vrij ben)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...