Spring naar bijdragen

4x4 rijden gelderland??


Gunther2
 Share

Recommended Posts

Hij zit net te overwegen om misschien lid te worden van een club om dan legaal terrein te rijden.

Hij vraagt om suggesties betreffende clubs en dan kom je met zoiets in plaats van hem aan te moedigen. :ph34r:

Na het lezen van zijn ondoordachte reacties " Dan maar weer vol gas over de ginkelse heide of Zijn ze op die clubs ook zo zeikerig of Maar ik vind mijn eigen plekken wel , is stukken leuker dan een uitgezet stukje voor gekauwd parcour " zal het mij benieuwen of hij lid zal worden van een club maar wie weet zit ik er naast.

Het feit blijft wel dat dit soort acties het 4x4 rijden in een slecht daglicht kunnen en zullen zetten.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In dit topic wordt iemand gewezen op de gevaren van wildrijden. Daarnaast wordt 'ie attent gemaakt op het bestaan van clubs, die e.e.a. in goede banen leiden.

Nadat hij meldt dat het waarschijnlijk toch verstandiger is om bij een club te gaan, en dat ook van plan is om te gaan doen, trappen we nog ff na....

Jammer... en zeker NIET de ware Jeep gedachte.:ph34r:

Laat je niet afschrikken door deze reacties, Gunther. Gewoon een club uitzoeken en lekker genieten van de mogelijkheden van je Jeep op onverhard.

100% legaal en 100% fun!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nadat hij meldt dat het waarschijnlijk toch verstandiger is om bij een club te gaan, en dat ook van plan is om te gaan doen, trappen we nog ff na...

Eigenlijk ga ik nu offtopic maar ik kan het toch niet laten! Zijn laatste reactie is "Misschien wordt het eens tijd om me aan te melden bij een leuke club... weet je er een?? Deze reactie komt bij meer over als zijnde beetje spottend dan serieus. Tevens schrijft hij misschien en staat er niks bij dat hij dat ook van plan is! Ik vind dat natrappen wel meevallen want ik blijf erbij dat hij dat aan zijn eigen reacties te danken heeft.

En als de opmerking tis niet de ware Jeep gedachte echt onder de jeepers leeft dan heb ik nog wat te goed na Heerde 2008.

Dit is gewoon mijn gedachte over dit hele verhaal. Niks meer en niks minder.

Maar nu weer OT. Heel veel plezier bij je nieuwe club en have fun en drive safe.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar denk dat ik beter de naam niet kan noemen,anders wordt ik als nog gelynched..

Welnee.

Belangrijkste is dat je bij een club aangesloten bent. Een Jeep gerelateerde club is erg leuk, omdat de meeste evenementen van die clubs hier besproken worden.

Zelf ben ik ook jarenlang lid geweest van een klein clubje die niet merk gebonden was. De lol was er niet minder om!:ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk je niet veel mag zeggen want er zijn er zat die tijdens een JCN Brabant toer zo'n koekblik met hoge snelheid voorbij hebben zien raggen.:unsure:

dat waren openbare zandpaden. dus daar mag ik ook komen met mijn groene koekblik. maar ik ga niet rijden waar het verboden is. en dat hoeft ook niet. ik weet genoeg paadje bij mij in de buurt waar je nog mag rijden gelukkig

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien eens een topografisch topic openen??

Waar ligt de maasvlakte?

a. - In Gelderland

b. - In Friesland

c. - In Zuid-Holland

;)

Ofwel: De topicstarter vroeg om locaties in Gelderland...:whistle:

Je had in Gelderland de plaats Ressen waar je leuk kon rijden. Als ik het goed lees op een ander forum is Ressen na vandaag ook Exit.

Zo komen de provincies Friesland en Zuid-Holland weer in beeld als alles in Gelderland dicht gaat of verboden wordt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ressen was eigenlijk al jaren Exit.... Het rijden werd nog een beetje gedoogd, dat wel.

Maar als er dan op een zondag vele auto's "georganiseerd" gaan rijden, tja....

Er is trouwens meermalen, ook op dat forum, gewaarschuwd om dit niet te doen.... Maarja, sommigen moeten het eerst ondervinden, :rolleyes:

Één klacht uit de buurt en 't is over met weer een terrein, zoals al zo vaak elders. :lol:

Het geeft maar eens weer aan dat wat er eerder in dit topic geschreven werd, klopt. :ph34r:

bewerkt door 87wrangler
Link naar opmerking
Deel via andere websites

over crossers gesproken, ik was gisteren nog aan het paintballen op Ressen,

Zie foto,s dit is wat daar rond rijd, Dikke v8 met korte uitlaten, werd je gewoon bang van, wat een geluid.

Denk dat het feest niet lang meer gaat duren, tranferium Nijmegen komt wel erg dichtbij, ze zijn nog maar enkele honderden meters verwijderd van de toegangsweg naar die locatie.

En je ziet het, we schieten er gewoon doorheen.

post-2716-12873021909253_thumb.jpg

post-2716-12873021912213_thumb.jpg

post-2716-12873021914783_thumb.jpg

post-2716-12873021919204_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

over crossers gesproken, ik was gisteren nog aan het paintballen op Ressen,

Zie foto,s dit is wat daar rond rijd, Dikke v8 met korte uitlaten, werd je gewoon bang van, wat een geluid.

Yup... dat zijn die gasten van "dat andere forum" die gisteren weggestuurd werden.

Zij geven de motocrossers de schuld van de klachten.... <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Zie foto,s dit is wat daar rond rijd, Dikke v8 met korte uitlaten, werd je gewoon bang van, wat een geluid.

:blush::lol::lol::lol::lol::lol:

wat een lol, was het maar een v8!

het is een 2.8 dieseltje.

jeetje, jammer dat ik dit topic nu pas lees, kom hier dan ook niet zo heel veel.

Het is inderdaad jammer dat het het grond-opslag plekje in ressen is overnomen door de gemeente.

Ik sprak diezelfde ochtend de fruitboom meneer nog bij het afladen van de auto's, die vond het prachtig wat we daar zo nu en dan kwamen doen, en deelde tegelijk de mening over de crossers die over zijn weilanden reden en de boel dus kapot maakte.

Jammer maar helaas, we leven in nederland.

bewerkt door Dion
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...