Spring naar bijdragen

Inor 29 mei t/m 02 juni 2009


jeeped
 Share

Recommended Posts

Ik denk inderdaad dat het een lastige timing is, omdat het in het 'jeep-hoogseizoen' valt.

Verplaatsen zou er waarschijnlijk voor zorgen dat er meer mensen mee kunnen. Aan de andere kant kun je ook gewoon gaan, al wordt het dan wel weer duurder per man. :)

Ik kan dat weekend eind mei sowieso niet vanwege werk.

Leuk initiatief in ieder geval Ed.. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Aan de andere kant kun je ook gewoon gaan, al wordt het dan wel weer duurder per man. :)

Als het goed is betaal je per Jeep een vast bedrag per dag.Je kan bij wijze van spreken ook alleen gaan,dat hebben we vorig jaar toch gezien toen waren er ook 2 andere 4x4 auto's.Lijkt me sterk dat die het hele terrein afgehuurd hadden:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een datum prikken waarop iedereen kan blijft altijd een lastig verhaal. Zo zijn er mensen die graag met de OJOC naar Mammut gaan en er zijn mensen die graag met de JCN naar de Ballenstedt willen gaan. En voor degene die niet naar Mammut of Ballenstedt willen gaan kunnen kiezen voor Inor. Zo is er voor ieder een keus.

Voor mij als Westerling scheelt het ruim 450 kilometer rijden dat weekend. Ballenstedt is bijna 580 kilometer en Inor is 340 kilometer rijden voor mij als Westerling. Ik zou best in Ballenstedt willen rijden maar de afstand vind ik persoonlijk te ver. Ik kan namelijk niet langer als 3 dagen weg ivm de verplichtingen die ik heb jegens mijn werk.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, dat is nog eens een mooie weegschaal der keuze! Dank daarvoor!!:)

Inor:

- Overal vrijwel zelfde ondergrond, veel vette klei.

- Zonder grotere banden dan standaard, haast niet te doen. dan heb je een beperkt gebied.(vorig jaar ging een KJ mee die wou de grote bult op. moest om daar heen te komen gesleept worden.) De paden zijn daar uitgesleten. is een oud bekend gebied van European Jeepers Jamboree.

- Niet van de Paden afwijken. De eigenaar ziet alles:yes:

- Met droogte zorgt de eigenaar dat er water van boven wordt los gelaten zodat de paden nat worden

- Niet veel stroomcontact plaatsten.(Mochten er veel gaan er is volgens mij ook krachtstroom(380V?)

- Verder heel leuk terrein en duurt langer dan 1 dag om het te verkennen.

- Je rijdt er tussen de zwijnen en Herten van de eigenaar.

- Hekken altijd achter je dicht doen.

- dieren kunnen op camping plek komen.

Ballenstadt:

- Er zit een tour in(niet leuk als het droog is) alleen stof, wat niet fijn is als je open rijd, wel hele mooie tour.

- Je hebt verschillende terreinnen met verschillende ondergronden.

- Behoorlijk druk bezocht.

- Volgensmij met aanmelden kun je aangeven of je Eten er bij wilt of niet. is in ieder geval erg goed te eten. halverwege de dag wordt er Lunch verzorgt, mits aangegeven bij aanmelding. Kan daar altijd nog voedselbonnetjes kopen:)

Zullen nog wel mee dingen bij komen van andere mensen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vind datum niet zo handig gekozen ... gelijk met evenement van JCN

weet zelf nog niet wat te doen: Inor of Ballenstedt

want vertrek paar dagen later naar Noorwegen

tuuuuurlijk weet ik wel wat te doen :yes:

kiezen tussen Ballenstedt en Inor (:)) ..... daar hoef ik niet over na te denken hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van 29 Mei t/m 02 Juni gaan we met een aantal jeepers naar Inor.Wie zin heeft gaat gezellig mee!!

Bedoeling is vrijdag 29-05-09 vertrekken richting Inor,zaterdag,zondag en maandag terreinrijden op het schitterende terrein en dinsdag 02-06-09 weer de terugreis te maken.Aankomen op zaterdag en vertrekken op zondag of maandag kan natuurlijk ook.

In principe zorgt ieder voor zijn eigen eten(ontbijt en lunch) behalve het avondeten want dat zal bbq-en kunnen zijn of lekker in het dorp uit eten.

Het is mogelijk dat er nog wat veranderd omdat ik nog in overleg ben met de eigenaar van het terrein,maar zodra het eea definitief is laat ik dat zo snel mogelijk weten.

als alles goed is dan gaan wij ook graag mee:yes:.

gr:bye1:. peet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat we kunnen kiezen tussen Ballenstedt of Inor,maar na de ervaring vorig jaar staat mijn keuze vast.

INOR!!!!!!!!!

Ik heb het niet zo met duitsers,veels te aanwezig die mensen.

Whahaha, de duitsters aanwezig in Ballenstadt, denk dat het groepje van Ballenstadt 2006 meer aanwezig was dan alle duitsters daar, Nachten door trekken bij kampvuur, Smartlappen muziek:yes: altijd leuk:lol:

Voor ons staat vast hoorde ik straks, Ballenstadt wordt het. Inor wordt ander weekend dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een kleine week niet op het forum door grieperigheid en meteen worden er leuke dingen georganiseerd :whistle:

Ik heb de data gereserveerd in de werkagenda en Inor voorgelegd aan het thuisfront.

Vraag die ik geheid ga krijgen:

Zijn er sanitaire voorzieningen aanwezig? Oftewel douches en WC's?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een kleine week niet op het forum door grieperigheid en meteen worden er leuke dingen georganiseerd :whistle:

Ik heb de data gereserveerd in de werkagenda en Inor voorgelegd aan het thuisfront.

Vraag die ik geheid ga krijgen:

Zijn er sanitaire voorzieningen aanwezig? Oftewel douches en WC's?

Alles is aanwezig,welliswaar geen superdeluxe maar het is er.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf nog even afwachtend... Voor zover ik heb begrepen en voor mij van belang:

VOORDEEL:

Inor maar 300km rijden

Ballenstedt compleet vrij rijden in veelzijdig terrein

Voor mijn bijrijder(s) is Inor minder leuk

NADEEL:

Eenzijdig modderig terrein

Niet afwijken van de paden

Ballenstedt is veeeeel drukker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf nog even afwachtend... Voor zover ik heb begrepen en voor mij van belang:

VOORDEEL:

Inor maar 300km rijden

Ballenstedt compleet vrij rijden in veelzijdig terrein

Voor mijn bijrijder(s) is Inor minder leuk

NADEEL:

Eenzijdig modderig terrein

Niet afwijken van de paden

Ballenstedt is veeeeel drukker.

Waarom is Inor voor de bijrijder (s) minder leuk?

En elk voordeel heeft zijn nadeel. Dat gaat op voor Ballenstedt en Inor.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf nog even afwachtend... Voor zover ik heb begrepen en voor mij van belang:

VOORDEEL:

Inor maar 300km rijden

Ballenstedt compleet vrij rijden in veelzijdig terrein

Voor mijn bijrijder(s) is Inor minder leuk

NADEEL:

Eenzijdig modderig terrein

Niet afwijken van de paden

Ballenstedt is veeeeel drukker.

Weet wel zeker dat het voor jouw bijrijder een geweldig terrein is.En wat betreft het afwijken van de paden,zou me eigen daar niet zo druk om maken de paden op zich zijn al een uitdaging.

Dat eenzijdig modderig is ook maar betrekkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik heb de verschillen in terrein bij Karin aangegeven en als zij zou (mogen:P) kiezen vind ze blubberen, waarvan al werd aagegeven dat het vele malen makkelijker is al je goed hoog bent en grote wielen hebt (zie melding van Canonball) minder leuk.

De zwaarste beweegreden voor ons is het terrein gesteldheid waar wij allebei met een fijn en goed gevoel kunnen rijden. Of is het misschien iets te kort door de bocht door de zeggen dat Inor eenzijdiger is dan Ballenstedt? Als ik naar de fimls op Youtyube en JCN kijk, zie ik in Inor eigenlijk alléén maar blub. Ligt er natuurlijk wel aan wat er gefilmd word :whistle:

Vandaar dat ik me keuze denk maar laat beinvloeden door de reacties op dit topic... :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik heb de verschillen in terrein bij Karin aangegeven en als zij zou (mogen:P) kiezen vind ze blubberen, waarvan al werd aagegeven dat het vele malen makkelijker is al je goed hoog bent en grote wielen hebt (zie melding van Canonball) minder leuk.

De zwaarste beweegreden voor ons is het terrein gesteldheid waar wij allebei met een fijn en goed gevoel kunnen rijden. Of is het misschien iets te kort door de bocht door de zeggen dat Inor eenzijdiger is dan Ballenstedt? Als ik naar de fimls op Youtyube en JCN kijk, zie ik in Inor eigenlijk alléén maar blub. Ligt er natuurlijk wel aan wat er gefilmd word :whistle:

Vandaar dat ik me keuze denk maar laat beinvloeden door de reacties op dit topic... :lol:

Ik denk dat de reacties die komen op dit topic heel gevarieerd zullen zijn en misschien ook niet geheel onpartijdig zullen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik heb de verschillen in terrein bij Karin aangegeven en als zij zou (mogen:P) kiezen vind ze blubberen, waarvan al werd aagegeven dat het vele malen makkelijker is al je goed hoog bent en grote wielen hebt (zie melding van Canonball) minder leuk.

De zwaarste beweegreden voor ons is het terrein gesteldheid waar wij allebei met een fijn en goed gevoel kunnen rijden. Of is het misschien iets te kort door de bocht door de zeggen dat Inor eenzijdiger is dan Ballenstedt? Als ik naar de fimls op Youtyube en JCN kijk, zie ik in Inor eigenlijk alléén maar blub. Ligt er natuurlijk wel aan wat er gefilmd word :whistle:

Vandaar dat ik me keuze denk maar laat beinvloeden door de reacties op dit topic... :lol:

Over de jeeps voor inor had ik het over een standaard auto, ik weet niet tot hoever die van jouw is omgebouwt. volgens mij had je wel 31er MT er onder liggen toch? dan kom je daar al heel eind, Inor is wel spectaculairder(hoop dat het goed getypt is:ph34r:) Het is gewoon dat na al die jaren daar rijden, wat toch zeker meer dan 25 jaar is. de sporen flink zijn uitgesleten.

In die filmpjes, zie je een Zilver/grijze KJ, voor die KJ was hadden ze het gedeelte waar ze makkelijk bij konden komen al na 1 dag gezien. Voor hun was het ook eerste keer terrein rijden. Om tot de hoge bult te komen en het terrein er achter, heb ik ze door die diepe sporen moeten slepen, is verder ook geen probleem geweest.

Ballenstadt is net als JCN evenementen voor elke jeep te doen. hier moet elke jeepclub aan houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...