Spring naar bijdragen

Project Alles uit elkaar / SOA


Pullie
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Het zal wel iets lulligs zijn. Die van mij wil ook vaak niet starten (als Utah hem aanraakt) Geef ik de sleutel aan Dark Wolf dan klats en lopen ??????????????

Maar bij mij zal het wel vocht zijn. Even aan een mooie suzuki of Laro denken geeft je wel weer goede ideeen om het probleem te vinden.

Wens je sterkte en we leven met je mee. dry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmm helaas nog meer slecht nieuws. ik ben bang dat ik de aankomende weken even niet veel in de garage bezig kan. t schijnt dat dat hele afstuderen gedoe ook tijd nodig heeft zodat ik weer mijn favo hobby kan beoefenen (het schrijven van verslagen) alleen kom ik op de een of andere manier elke 10 minuten hier terecht. rolleyes.gif

misschien toch maar deze site blokkeren???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Originally posted by Kameel@Apr 25 2005, 13:44

Lekker...  thumbsup.gif

En nou?  wink.gif <div align="right">

Wachten op de heren belastingdienst mad.gif

ik krijg nog een paar honderd euro die hard nodig zijn om de eerste maanden verzekering en wegenbelasting te betalen, en oh ja. de tank is bijna leeg cry.gif

en natuurlijk nog de laatste onderdelen monteren e.d. maar gezien de drukte wordt het waarschijnlijk 1 juni dat ie weer legaal de weg op gaat biggrin.gif en dat betekend dat in dat geval de kap en de deuren de eerste tijd nog niet gemonteerd hoeven te worden thumbsup.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Net voor het eerst een rondje door de wijk gereden biggrin.gif

Alles leek het prima te doen alleen moet ik de handrem nog iets beter afstellen.

alle onderdelen zitten er weer op behalve de deuren en het dak natuurlijk. maandag gaat ie permanent weer naar buiten en dan krijgt ie ook z'n jas weer aan. ik zal ook van de week even een video posten van de rijdende Jeep biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

mm, die video laat nog even van zich wachten maar ondertussen wel een aantal andere problemen gevonden en opgelost.

een daarvan een vervaarlijk schuddende auto bij 50 km/u. bleek dat een van de versnellingsbak bevestigingen het toch had begeven. ook was er een van de veertjes bij de achterste kruiskoppeling weg waardoor er een speling van een millimeter was. met een dikke M12 bout voor de bak en een seegerring voor de aandrijfas was dat probleem weer verholpen.

morgen kan ik bij SSJ10 een paar gebruikte 31x10,5x15 ophalen voor weinig bedankt he SSJ10 !!!!

en dan ga ik ook bezig met verlengde shackles zodat ze eronder passen. als dat gebeurt is laat ik alles uitlijnen en balanceren en dan zijn we bijna helemaal klaar voor de APK, behalve dan dat ik een paar nieuwe gordels nodig heb vanwege onverhulbare schade aan de huidige.

maar ik heb nog een paar bordeaux rode laugh.gif uit een chevrolet liggen die ik er waarschijnlijk wel in kan prutsen voor de apk.

ik hou u op de hoogte..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...