Spring naar bijdragen

Project Alles uit elkaar / SOA


Pullie
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Originally posted by Mav ©@Mar 28 2005, 22:07

Nice Pullie.....

Zo ver ben ik nog lang niet, maar goed 'k ga ook iets rigoreuzer te werk wink.gif

<div align="right">

je hebt helemaal gelijk. maar helaas heb ik een beetje een tijdsdruk. het voornamelijkste doel was ook eigenlijk om de boel weer roestvrij en veilig op de weg te krijgen. en dat lukt gelukkig nog best redelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

van de week maar een beetje puntjes op i'tjes wezen zetten.....

PICT0028.sized.jpg

PICT0029.sized.jpg

de sticker kreeg ik van een kameraad die voor een niet nader te noemen bedrijf werkte. toen die hoorde dat zijn contract niet werd verlengd mochten er zo maar voor nix stickers worden besteld...... nou ja. ik vind het wel grappig staan zolang ik niet door een H2 wordt losgetrokken uit de blubber....

PICT0030.sized.jpg

en de herriebak die gratis bij de radio kwam......

PICT0031.sized.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 87wrangler@Apr 7 2005, 21:23

Loopt 'ie al pullie?

<div align="right">

zaterdag wordt de grote dag hopelijk. eerst een paar uurtjes teamwork om de remmen en koppeling te ontluchten en daarna maar eens de vloeistoffen tanken en duimen draaien. ik hoop alleen dat alles goed gaat wacko.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

helaas moet ik u mededelen dat het tot op heden nog niet gelukt is om de patient te reanimeren. de startmotor draaid. de barndstof zat erin maar er was geen vonk... sad.gif

jullie mogen dus stoppen met duimen draaien. alle kabels zitten aangesloten en de rest van de functies werken allemaal. verder geen storings lampjes gezien en ook geprobeert een storingscoede los te frummelen door het contact een aantal keer aan en uit te schakelen maar daar trapte die ook niet in....

als iemand een idee heeft zou ik het graag weten want ik heb op dit moment echt ff geen ideeen meer.

helaas maar waar....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik "duim" maar weer dat het zo iets simpels is als het verhaal hier onder

had ook iemand gedaan, zal m niet bij naam noemen wink.gif

even bij weg ff wat anders doen en dan weer met frisse moed verder

het probleem is opgelost 

alleen ben ik minder te spreken over wat er fout was en ik schaam me nu ook diep 

na uren van meten en schema's doorspitten stond het antwoord al de hele tijd gedrukt op de lens.

ik d8 op de een of andere manier dat de achteruitrij lichten onderaan zaten en de remlichten bovenaan; ik had dus beide lenzen omgekeerd gemonteerd 

erg stom maar gelukkig heb ik de fout zelf gevonden. alles doet het nu ook gewoon gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Beest@Apr 9 2005, 14:30

ik "duim" maar weer dat het zo iets simpels is als het verhaal hier onder

had ook iemand gedaan, zal m niet bij naam noemen wink.gif

even bij weg ff wat anders doen en dan weer met frisse moed verder

<div align="right">

goh wat een sukkel.... oh jee :bye2: daar ging mijn laatste beetje zelfvertrouwen wink.gif

maar even op de serieuze toon verder. alles deed het toen die uit elkaar ging. maar ik zal maandag avond met de multimeter maar is in Xjos88 z'n voetsporen treden en kijken of ik iets kan vinden. tot die tijd is uiteraard elke hulp welkom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...