Spring naar bijdragen

Trotse Jeep eigenaars gezocht voor portretserie


Mitchell2.24v
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Zo. 't is (helaas) een tijdje stil geweest, maar hier ben ik weer. Ik ga heel binnenkort (hopelijk dit weekend nog) beginnen met de foto's.

In heb inmiddels meer dan 50 Jeeps op mijn lijstje staan ;). Ik krijg ze niet allemaal op korte termijn op de foto, maaar hoop wel ooit iedereen langs te kunnen gaan. De plannen / ambitie is groot. Met toestemming van de geportreteerden wil ik er ooit misschien wel een (echt) boek van maken (heb ik meer Jeeps nodig, maar dat komt wel, geen haast).

Om je het even iets gemakkelijker te maken deze keer.. er staan hier twee Jeeps voor de deur, te weten een Xj uit '91 en een Wagoneer uit '76.

Beide zijn inclusief baas bereid om even te poseren.

Centrum Oost, nabij het scheepvaartmuseum daar staan ze meestal geparkeerd.

Klinkt goed! Dat aanbod sla ik niet af!

Heb een zj van 97 in Almelo..dus als je richting het oosten komt ben je welkom :B

Ik heb er meer in die richting, dus een gecombineerde trip wordt steeds zinvoller.

helaas, die van mij mag niet gefotografeerd worden ... :(:D

Hmmm:

_MG_7690.jpg

Zou het dan toch aan de baas liggen :(?

Mocht je van gedachten veranderen, ik denk dat The Kick niet zou misstaan in de serie ;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm:

_MG_7690.jpg

Zou het dan toch aan de baas liggen :P?

Mocht je van gedachten veranderen, ik denk dat The Kick niet zou misstaan in de serie :lol:.

oke oke oke, omdat je zo aandringt ;)

maak d'r maar 'n mooie reportage van

btw,

die serie in de Playboy was ook geslaagd

(voordeel van brede assen natuurlijk) :B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag de eerste serie foto's besproken op de Academie, met als resultaat dat het idee / concept goed bevonden is. De uitvoering schort hier en daar nog wat aan. Na overleg met de docent zie ik dat zelf ook wel in. De volgende serie wordt dus iets anders van opzet.

De mensen die tot nu toe hebben meegewerkt, bedankt & ik kom graag nog eens langs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die vraag heb ik meer gekregen... :bye1:

Ben een beetje druk met de voorbereidingen voor de beoordelingen op de Academie. Ik heb wel al een web-gallery gemaakt, maar mijn server werkt niet mee.

Heir zijn ze dan als attachments:

Hey Mitch ga je nog wat van die foto's op 't Forum

gooien....:):)

Greetz Rich

post-2093-12873021085332_thumb.jpg

post-2093-12873021088298_thumb.jpg

post-2093-12873021090931_thumb.jpg

post-2093-12873021093803_thumb.jpg

post-2093-12873021096734_thumb.jpg

post-2093-12873021099605_thumb.jpg

post-2093-12873021102616_thumb.jpg

post-2093-12873021105543_thumb.jpg

post-2093-12873021108232_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent welkom om nieuwe foto's te maken, ik kan alleen niet garanderen dat de Jeeps (en/of eigenaren) na dit weekend nog in dezelfde staat zijn.....

En waarom staat je eigen Jeep er niet bij?..........:lol:

Cool, dan hebben de Jeeps dus nog meer karakter na dit weekend :lol:

Battlescars maken de Jeep toch tot wat die is...

De mijne heb ik niet op de Academie laten zien. Die komt wel in de uiteindelijke serie, maar nog niet in de versie voor de beoordeling.

post-2093-12873021111101_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je. Ik vond ze zelf ook wel mooi. Maar ze voldoen niet aan het niveau van de Academie, en moet dus over. Geeft niks, ik hou van Jeeps en van fotograferen, dus Jeeps fotograferen... :lol:

laat de foto's maar door ons beoordelen

tenslotte zijn wij toch de echte kenners

als er een JEEP op staat ..... is de foto geslaagd

btw, mooi stukje werk hoor Mitch :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een tijdje niet op het forum geweest en dan komt er zo'n leuk topic voorbij zeilen! Grappige foto's maar ik krijg nog niet die artistieke schwung, misschien wat meer werken met licht/filters. Op Autojunk.nl zitten ook een paar getalenteerde fotografen (meer uit de spottershoek) die soms bijzonder mooie kunstzinnige foto's schieten.

Misschien zou je hier kunnen uitleggen wat de Academie voor eisen stelt of welke kant het op moet?

Heb zelf net een Canon G10 besteld en wil meer gaan leren over editen, ben geen hardcore fotograaf en een DSLR is ook buiten mij budget.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:thumbsup:very nice pica`s !!!!

Hoop je snel weer eens te zien ( kun je me mijn EOS spiegelrefocameraatje uitleggen...;).)

:bye1:

Dank je. Ik kom hopelijk snel langs, maar dan moet je ook op de foto :D.

Grappige foto's maar ik krijg nog niet die artistieke schwung

Dat klopt. Achteraf gezien zijn deze foto's duidelijk niet goed genoeg. Gelukkig zit ik pas in de eerste helft van het eerste jaar, dus nu kom ik daar nog mee weg :whistle:

misschien wat meer werken met licht/filters. Op Autojunk.nl zitten ook een paar getalenteerde fotografen (meer uit de spottershoek) die soms bijzonder mooie kunstzinnige foto's schieten.

Ik heb dit maandag uitgebreid besproken met de docenten, en ik heb inderdaad al wat ideeen, gaat hopelijk helemaal goed komen.

Misschien zou je hier kunnen uitleggen wat de Academie voor eisen stelt of welke kant het op moet?

Tja, de eisen zijn niet keihard uit te leggen. Het gaat erom dat het beeld fotografisch interessant is. Dat klinkt wellicht wat vaag, maar komt er in de praktijk op neer dat de toepassing van fotografische technieken het beeld meer inhoud geven, spannender maken of op een andere manier laten spreken. Op korte termijn zal ik hier een voorbeeldje plaatsen, want ik ga straks waarschijnlijk mijn eigen foto opnieuw doen als testje.

Heb zelf net een Canon G10 besteld en wil meer gaan leren over editen, ben geen hardcore fotograaf en een DSLR is ook buiten mij budget.

Het editen (Photoshoppen) is een vak op zich. Daar is veel in te leren en valt heeeeeel veel mee te doen. Met een goed boek kom je dan al een heel eind. dat kost ook niet zo veel.

Hoewel ik nog (lang) geen expert ben, kun je met vragen altijd even mailen of PMen of zo.

Zo heb ik laatst voor een opdracht drie foto's samen gevoegd tot het volgende:

post-2093-12873021114069_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...