Spring naar bijdragen

Motorkap sticker´s!!!


Roland
 Share

Recommended Posts

Lettertype wordt lastig denk ik!

Op het forum vind ik alleen maar adviezen om het juiste lettertype uit te zoeken op het internet.

Ik heb er dus naar gezocht en het enige wat ik vindt, zijn mensen die hetzelfde proberen te achterhalen. Eén keer werd een lettertype genoemd 'earth' maar dat bleek toch anders te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga naar een Jeep evenement en je kunt ze zelf opmeten

en foto van maken en dan aan via via vragen welk lettertype het is.:lol:

Ga er volgende week heen, dus heb er wel een beetje haast mee:B

Lettertype wordt lastig denk ik!

Op het forum vind ik alleen maar adviezen om het juiste lettertype uit te zoeken op het internet.

Ik heb er dus naar gezocht en het enige wat ik vindt, zijn mensen die hetzelfde proberen te achterhalen. Eén keer werd een lettertype genoemd 'earth' maar dat bleek toch anders te zijn.

Heb dus het zelfde probleem(pje) , Anders maar een type dat er op lijkt:unsure:.

Als iemand nu de maten nog heeft :whistle:Zoek ik wel naar een geschikt lettertype.

Thnx.

Gr Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je bent wel erg makkelijk:yes:

dus wij moeten nu buiten onze stickers gaan opmeten ??:huh:

je weet toch wat je op de motorkap wilt?:lol:

dan kun je toch zelf op de kap opmeten hoe groot hij moet zijn.:yes:

of regent het bij jou ???:whistle:

:bye1:

stickermarianhh6.jpg

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

je bent wel erg makkelijk:yes:

dus wij moeten nu buiten onze stickers gaan opmeten ??:huh:

je weet toch wat je op de motorkap wilt?:lol:

dan kun je toch zelf op de kap opmeten hoe groot hij moet zijn.:yes:

of regent het bij jou ???:whistle:

:bye1:

hans weer op de plaagtoer krijg je als het regent in nederland word de dez plagerig van:P:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

i..... eigenlijk niemand geintereseerd is hoe dezperado met letertjes kan spelen

Spreek voor jezelf , ik namelijk wel :lol:

ot , wat wil je op de kap voor tekst hebben staan ?

Alleen Wrangler of iets anders, staan er zat op ebay te koop.

Zijn ook gewoon in NL te verkrijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ot , wat wil je op de kap voor tekst hebben staan ?

Alleen Wrangler of iets anders, staan er zat op ebay te koop.

Zijn ook gewoon in NL te verkrijgen.

Wil gewoon Wrangler op de kap (Eventueel een ander lettertype), en ik kan gratis een setje laten maken,dus ga ik ze niet kopen:whistle:.

Gr Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zorg er wel voor dat de letertjes;) herstel; lettertjes tegen water kunnen en dat ze je ze er niet makkelijk met hogedrukspuit afspuit of dat ze verkleuren in de zon.

Anders is het net, na een poosje, of de ratten er aan geknaagd hebben.:bye1:

en de font die je kiest blijft iets voor je eigen smaak.

die kun je ook "googelen"

cooltext400932552569992er5.jpgcooltext400932650584127vm3.jpgcooltext400932816604933hb6.jpg

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zorg er wel voor dat de letertjes;) herstel; lettertjes tegen water kunnen en dat ze je ze er niet makkelijk met hogedrukspuit afspuit of dat ze verkleuren in de zon.

Anders is het net, na een poosje, of de ratten er aan geknaagd hebben.:thumbsup:

en de font die je kiest blijft iets voor je eigen smaak.

die kun je ook "googelen"

cooltext400932552569992er5.jpgcooltext400932650584127vm3.jpgcooltext400932816604933hb6.jpg

De beste man maakt ook veel stickers voor op Plezierjachten en reclame doeleinden, dus wat "watervast" en "kleurvast" betreft zal het wel goed zitten.

Gr Roland.

PS,

MUDSUCKER klinkt ook niet verkeerd;), En is nog een mooi lettertype ook:whistle: .(En er rijden er al zoveel met Wrangler op de kap,Hmmm. Ga ik nog ff over na denken).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik heb de orginele "WRANGLER"-stickers voor op de moterkap hier ergens liggen. Hebben ze mij eens verkeerd geleverd en wilden ze niet terug nemen.(Had "jeep" -sickers gevraagd en de verkoper zij dat ik niets moest zagen:Wrangler is een jeep ! Maar dat ik ze nodig had voor een M38a1 wilde hij niet snappen...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lukt me niet om persoonlijk te reageren:krijg telkens een error-code.

IK heb die stickers ergens bij mijn ouders liggen,maar heb ze nog niet gevonden:ik heb ze 2 maanden in mijn wagen gehad omdat iemand ze vorig jaar kwam halen. Heb de man nooit gezien.

In de week zal ik er wel even naar zoeken. Dezperado reageerde 1ste ,een half uur na dat ik mijn bericht poste...

Ik heb die stickers van Dirk' 4x4 shop in de buurt van Antwerpen(zijn ondertussen weer eens verhuisd en weet niet waar ze nu zitten...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
Mocht het nodig zijn, kan ik proberen het wrangler logo te tekenen i.p.v. te schrijven. Kan de stickerboer ook wel mee werken.

En wat zou het wrangler logo moeten zijn dan?

En vertel me niet dat dat het woord wrangler is met die 3/4 cirkel als onderkant van de g, want dat is het "logo" van die broeken (klikkerdeklik). :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Home » 4x4 DECALS » WINDSHIELD DECALS http://www.allterraindecals.com

clearpixel.gif

checkout.gifRubicon.

rubicon.jpg Windshield Decals are available in 18", 24", 36" and 44" sizes and in your choice of white, red, blue, silver, gold, black, yellow or green color.

colorbar-non.jpg

Windshield Decal Size:Please Select...18" Windshield Decal 24" Windshield Decal (+$1.50) 36" Windshield Decal (+$3.00) 44" Windshield Decal (+$5.00)Decal Color:Please Select...White Red Blue Silver Gold Black Yellow Green

Email Friend

Price: $7.00

bewerkt door hans1560
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

ik heb in barneveld toch iets gaafs gezien ik weet dat t iemand is ook van t forum maar kon zelf niet vinden wie t was t was een zwarte TJ met op de Hood wrangler opgedrukt!! dus ook zwart van kleur... moet zeggen hulde ten eerst wat een mooie jeep en wat een gave opdruk waar komt dat vandaan die opdruk? (zal proberen een foto er bij te doen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb in barneveld toch iets gaafs gezien ik weet dat t iemand is ook van t forum maar kon zelf niet vinden wie t was t was een zwarte TJ met op de Hood wrangler opgedrukt!! dus ook zwart van kleur... moet zeggen hulde ten eerst wat een mooie jeep en wat een gave opdruk waar komt dat vandaan die opdruk? (zal proberen een foto er bij te doen)

is Kamikaze hier van t forum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...