Spring naar bijdragen

throttle happy

Forum member
  • Aantal bijdragen

    429
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    2

throttle happy last won the day on June 12

throttle happy had the most liked content!

Waardering in de gemeenschap

17 Good

Over throttle happy

  • Verjaardag 09/08/1973

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zutendaal Belgie
  • Interests
    vraag en je krijgt antwoord...

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    CJ-6
  • Bouwjaar
    1976
  1. willys serienummer plaatje

    Hallo René,kan u mij laten weten waar ik zo'n plaatje(s) kan kopen? Daar zou je mij enorm mee helpen.Groeten .Danny
  2. willys serienummer plaatje

    Op welke site kan je deze plaatjes kopen?
  3. Bijzondere Advertentie's

    Het moet in België een rijke mens geweest zijn die zoveel kilometers heeft gereden op benzine en 5zitplaatsen...dus veel inschrijvingstax,jaarlijkse hoge tax door de 400+ pk's en daar nog verzekering erbij... Wat die kilometers betrefd...ik had mijn kilometerteller vervangen door een 2de hands exemplaar.De orginele was vastgelopen...tot ik op de keuring kwam en de keurder me direct er op wees dat er meer dan 100000 km minder op stond...heb hem gewoon verteld wat er was gebeurd ...ging hij weg en kwam terug met een formulier: moest een verklaring op schrijven waarom ik een andere veel mindere kilometer stand had...En dat was het... Voor de rest werd er niet lastig gedaan...
  4. CJ 7 invoer documenten kwijt

    Bestaat die dienst,het PAT-team nog die de identiteit van wagens op locatie onderzoeken? Dacht dat ze die gingen opdoeken...
  5. Offrotec locker onderdelen gezocht.

    OH.de meeste vernielen de locker door rijdend/onder belasting hem in te schakelen en dan breken de staafjes die in het satteliet-tandwiel gaan...die stukjes vernielen dan de rest...
  6. Offrotec locker onderdelen gezocht.

    Ze gaan spijtig genoeg allemaal zo stuk...ik weet veel Toyota-lockers liggen met sattelietjes stuk...mischien dat Ralf Kuller van K&S nog ergens iets heeft liggen...of dat John Lehmann u kan helpen: http://www.lehmann-ft.de. Hij maakt voor veel Duitse trophy-rijders lockers en onderdelen op maat.
  7. Snelheid verhogen met minder toeren

    Maak niet uit,3bak of 4bak: de hoogste versnelling is altijd 1/1overbrenging...of als je een6cilinder rijdt zou je een Wrangler AX15 kunnen proberen met adapter voor dana300 tussenbak(denk niet dat er adaptor's zijn voor Dana20) maar dan wordt het nog duurder en ingewikkeld...
  8. Snelheid verhogen met minder toeren

    Neen.ik vermoed dat uw tussenbak een dana20 is en daar kan je een overdrive voor kopen.dat is een klein versnellingsbakje dat je achter tegen de tussenbak schroeft ter hoogte van de uitgang van je hoofdvak.dit versnellingsbakje heeft een overbrenging die 20%sneller sneller is...het mooie is dat je dit in elke versnelling kunt schakelen van de hoofdvak... Dus bevoordeeld 2de versnelling gaat goed maar 3de is te groot,dan kan je 2de rijden+ overdrive...
  9. Snelheid verhogen met minder toeren

    http://hermtheoverdriveguy.com/overdrive-types-2
  10. Nekaf ombouwen naar v8

    Persoonlijk vind ik het goed meevallen...in de Nekaf motorruimte is behoorlijk wat plaats... Ik gebruik wel altijd een ander stuurhuis die op de chassis-nummer bevestigd word en de stuurstang hoger komt...
  11. Geen opkopers over de vloer gehad??
  12. Nekaf ombouwen naar v8

    Een Dauntless V6 was vroeger een optie...veel mensen steken er de 4.3 V6 van Chevrolet in...de V8 gaat ook...de compactste V8 is de Ford 289/305 (5liter) motor...ik had die in mijn Willy's Jeep steken...ook is investeren in een beter stuurhuis,schijfremmen en een overdrive nuttig als je een krachtigere motor steekt... maximum 33" banden zonder sperren voor de orginele assen...
  13. Schijfremmen op nekaf

    Ik heb een Jeep m38a1 staan met voor en achter schijfremmen opgebouwd.ik verkoop deze set assen voor 500€.
  14. mijn eerste wrangler

    Mijn CJ5 en Willys liepen bijde 160km/u op 35" wielen zonder rare kuren...Stuur schudde zelfs nog niet tegen topsnelheid... Maar het geheel moet wel kloppen dus: alles spelingsvrij houden.de vooras moet de juiste hoek aanhouden,net zoals met een standaard wagen.geen te lange schackles wat het 'zwadderen' bevorderd enz... Ik ben wel voorstander van wagens bouwen met minimale veringlift maar toch maximale veer-uitslag . Dit om de wagen zo stabiel mogenlijk te houden...(ik rij graag hellingen ) Trouwens,mooie Wrangler met spring-over-axle vering.
  15. mijn eerste wrangler

    .
×