Spring naar bijdragen

Strand evenement Rockanje van ANVT 28 Sept.


Green bear
 Share

Recommended Posts

Ok, bedankt.

Is dit terrein minder zwaar dan de Maasvlakte? M.a.w. kan je hier met een standaard KJ wel rijden zonder schade?

:rolleyes:

Jep dat kan.

Vorig jaar was de buitenring aangelegt voor standaard auto,s op het strand.

Tevens is het 4x4 evenement gelegen bij een strandtent met een groot buiten terras.;)

Groete ed :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dit terrein minder zwaar dan de Maasvlakte? M.a.w. kan je hier met een standaard KJ wel rijden zonder schade?

Dit is totaal niet te vergelijken met de Maasvlakte. Ze hebben op een vlak strand grote en kleine heuvels gemaakt , die je kan nemen met je terreinauto. Het parcours is zo aangelegd dat je het kan nemen met een standaard jeep of met een aangepaste jeep. Er rijden zelfs een hoop standaard terreinauto's mee op zo'n dag. Vorig jaar reden er zelfs volvo's en ml's mee over het strand. De kans op schade is eigenlijk bijna voor de volle 100% uitgesloten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, bedankt.

Is dit terrein minder zwaar dan de Maasvlakte? M.a.w. kan je hier met een standaard KJ wel rijden zonder schade?

:lol:

Op de Maasvlakte kwamen jullie wel op die grote heuvel bij die gele Jeep van Sunbeam!

Rondom het modder/heuvel gebied is een hele vlakte die met de KJ goed te doen zou moeten zijn.

Enne... Jullie hebben daar toch geen schade gereden?

Verder was Brouwersdam mijn eerste terreinrit en heb ik daar vooral rondjes gereden door het vlakke deel van het strandparcours.

Dat ging heel goed nadat ik erachter kwam dat het niet handig is om naar de eerste versnelling terug te schakelen zodra je even moet stoppen.

Eerste versnelling is namelijk een recept om je in te graven :rolleyes:

Dus gewoon komen! ;) Er zijn genoeg auto's om je los te trekken en je kan het zo zwaar maken als je zelf wilt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie reactie's :rolleyes:

@Raven,

We zijn die grote heuvel wel omhoog gekomen :), maar zijn verder niet echt het modder in geweest. Dat was gewoon te zwaar voor een standaard KJ, meerdere mensen zeiden dat ook. ;)

Maar hebben verder gelukkig geen schade gereden :B

Waarschijnlijk komen wij ook naar Rockanje :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie reactie's :lol:

@Raven,

We zijn die grote heuvel wel omhoog gekomen :B, maar zijn verder niet echt het modder in geweest. Dat was gewoon te zwaar voor een standaard KJ, meerdere mensen zeiden dat ook. :)

Maar hebben verder gelukkig geen schade gereden :)

Waarschijnlijk komen wij ook naar Rockanje ;)

Ik had speciaal een modderloze route uitgezocht om verder te komen!

Ben ook nog niet zo'n modderheld :)

Volgende keer gaan jullie gewoon de vlakte rond de modderpoelen op :rolleyes:

Maar eerst Rockanje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk dagje gereden, uitstekend geoganiseerd door de ANVT:worshippy:

Het weer zat ook mee, 's ochtends nog wat nevelig maar later een lekker zonnetje.

Nog een mooie krachtverdeler bij de kabelshop ter plekke gekocht, ons Jeep doctortje die een Mercedes G in het zand repareert, waar ze bij de garage de oorzaak niet hebben kunnen vinden.

Aam het eind sind jaren weer poffertjes gegeten, kortom

een heerlijke dag:yes:

hieronder mijn foto's

http://www.mijnalbum.nl/Album=ULZN6QGC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was zeker een zeer geslaagde dag, strak georganiseerd.

Nadeel was de grote drukte bij dit soort dingen maar eigenlijk viel het me nog mee, heb niet echt file hoeven rijden !

Voordeel was natuurlijk het prachtige weer dat we hadden en het goede gezelschap waarmee we einde van de dag nog ff een heerlijk terrasje hebben gepakt.

Dave maar vooral Linda; bedankt voor de vele foto's !!!

Ik heb Linda bijna niet gezien zonder dat zilveren kastje voor haar neus...:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ed stond helemaal niet vast! ;)

Hij wilde alleen de heuvel wat afvlakken zodat wij er makkelijker overheen konden komen en daarvoor moet je je nou eenmaal een beetje ingraven. :wacko:

Onze foto's staan er nu ook op. Het lijkt alsof ik alleen maar vast gestaan heb ( bedankt Ger ), maar zo af en toe heb ik ook nog gereden ( tussen het vast staan in :lol: )

Michel, nog bedankt voor het oppompen en Jan bedankt voor de hulp bij het verwisselen van de lekke band.

Btw2. Een Suzuki-rijder ( geschikte vent, hij heeft me twee keer losgetrokken ) vroeg zich trouwens af waarom al die Jeeps steeds vast stonden. Ze zien een heuvel en moeten met alle macht er tegenaan/overheen ;)

En ik maar denken dat dat een Soes-eigenschap was...

Ah ja... Hier dus de link:

Rockanje 28-09-2008

bewerkt door Raven
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...