Spring naar bijdragen

Jeep Academy Geilenkirchen 01 t/m 03 augustus a.s.


Dutch Rebel
 Share

Recommended Posts

Je kunt gewoon komen kijken,:blink: /quote]

Voor de goede orde, de situatie ligt iets anders........!!!!:unsure:

  • Personen hebben vrij toegang,
  • Iedere Jeep die op het terrein komt dient door de bestuurder te worden aangemeld,
  • door de bestuurder dient een vrijwaring te worden ondertekend en
  • de entreefee dient te worden voldaan € 25 per dag en € 45 voor het weekend,
  • niet leden van JCN dienen daarop een toeslag van € 20 te voldoen.

Overigens heb je gelijk, iedereen is welkom.:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Hij is er klaar voor maar kan morgen pas komen omdat een of andere domme Frits van het verhuurbedrijf de door mij gereserveerde autoambulance aan iemand anders heeft meegegeven :(.

Nu kan ik hem pas morgenochtend ophalen ....de Dombo.

Veel plezier alvast allemaal en tot morgen!!:):yes::bye1:

post-2311-12873019813603_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey allemaal,

ben al in de vooravond even wezen kijken met DutchDaan en zijn buddy:D owowow wat een leuk sfeertje en mooie Jeeps! Ik moet zeggen dat ik mijn cj'tje nu wel klein vind:(. Ik heb al een paar forummers ontmoet waar het Jeep-virus wel echt heeft toegeslagen..:bye1::yes:.

Top en verheug me al op morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn net terug van een dagje geilenkirchen.

Weer was goed, leuk terreintje, flink wat jeeps.

1 cj is op zijn kant(kop) gegaan:

dsc02963xd0.th.jpg

Geen gekwetsten.

Verder nog een duitse yj met een kapotte achteras.

Het voordiff van de flatfender van maurice mag es naar de tandarts en de rubicon van ruud mist een spatbordverbreder voor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb al EEN fantastische dag achter de rug. Nadat ik van Bas een trekhaak had gekregen en van Wiilem - jan een aanhanger, ben ik na een halve dag rijden met de WJ de YJ gaan halen. Met beide auto's heb ik weer fantastische ervaringen mogen opdoen. Mijn dank gaat vooral uit naar Bas die als marschall zijn werk uitztekend doet. Na een smaakvol avondeten met Daan en Michelle, Fred ( onze nieuweling ) met charmante ega Sylvia ( of was het nu Truus?? ) Herman plus zoon en ondergetekende met Sabine is het verheugend uitzien naar de dag van morgen.

Wederom een fantastische organisatie van Ruud en zijn medewerkers ( JCN )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wazda... Cremer???? :bye1:

Yep, hoe het gebeurd is heb ik niet gezien, van horen vertellen was het iets met gas geven ipv remmen op een afdaling.

Hopelijk verteld hij zelf hoe het gebeurd is en wat de schade aan de wagen is. ik hoop dat de schade meevalt.

Verder is het tot nu toe in een woord "super"..... geweldig terrein en weer een gezellige club jeepers bij elkaar.... de organisatie is zoals gewoonlijk ook weer top.

Vandaag nog een dag..... waarschijnlijk wel met ander weer, gisteren de hele dag zon met af en toe een paar spetters. de voorspelling voor vandaag is flink wat buien met kans op onweer.... we zullen wel zien!

:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook weer terug van Geilenkirchen etc. Was toppie

Heerlijk terrein en veel beter dan vorige keer. Helemaal anders achterin.

Jammer van die CJ die op zn kop lag. Ik bijna op zelfde stuk.

Nachtrit niet afgemaakt. Had al 12 uur gereden vanaf Italie.

De lunches waren top van de JCN. Leuke mesnen. Alles heel gehouden

Okk veel plezier. nieuwe Hummer H3 reed een sidebar tergen zn eigen band. Viel niet als je hem los liet maar dwarrelde naar beneden. Hummer zag er aan het eind van het weekend wel weer uit als een terreinauto.

Climb de Hill was over het algemeen voorbehouden aan de 8 cylinders.

De Hummer ging het meest geruisloos omhoog en de CJ van Peter van het Schilderij met de meeste pokke herrie.. De Hummer haalde het niet en Peter na de tweede keer. Ook Chrtaly kwam boven. Ik deed later een kleine poging maar gaf het al gauw op. Met gas onderin is niet zo mijn ding.

Ruud en kennteh kwamen wel aardig hoog maar de toerenbegrenzer voorkwam de top te beklimmen.

Mooist ging Hans (Mad Mudder) naar boven. Alsof het plat was.

Erg leuk Dee weer te zien en Marco en Sandy met jonger zwanger zusje en man.( Jeep Club Bochum) Ook verschillende ORC ers waaronder Loet en zijn 6 pack. Kan wel wat verf gebruiken.

Mega veel fotos gemaakt maar eerst effe verder sleurhut uitruimen en de was van een maand doen.

Oh ja en FM was er natuurlijk weer niet.:yes: want het was NIET gratis:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is er klaar voor

Herstel: “Hij was er klaar voor” zucht! :( Nu moet hij weer klaar gemaakt worden :yes::bye1:

Tja, het was snel gedaan met de pret daar in Geilenkirchen. Na een half uurtje al!!:no:

Tja wat gebeurde er nu?!?!? Daar heb ik eerlijk gezegd zelf ook even over moeten denken. Eigenlijk was het een l$llige samenloop van omstandigheden (maar dat is zoiets natuurlijk al snel!) Maar het was geen ragwerk of onverantwoord geklooi. Was het dat maar geweest dan had ik me tenminste daarvoor voor mijn kop kunnen stoten :lol:;)

Voor de eerste keer had ik de Jeep meegnomen op een aanhanger! Hierdoor kon ik de banden op terrein spanning zetten (0,7% bar) hetgeen ik nog niet eerder had gedaan. Op de eerste proef die we reden hadden we naar alle tevredenheid en met het grootste gemak de hindernissen hiervan genomen. Op een dalend recht stuk met aan beide zijden een verhoogde kant reed ik stapvoets omdat er nog een andere deelnemer bij de volgende bocht stond. Plots raakt mijn linker voorwiel de zijwand en de Jeep klimt (in tegenstelling tot het eraf ketsen wat met de normale 2,5 bar in de banden normaal gebeurde) erop, hierdoor val ik naar rechts en trap kort op het gas waardoor de Jeep de zijwand verder omhoog klimt. Direct trap ik de koppeling in en laat het gas los maar het onheil was al geschied. Even stond de wagen te balanceren maar kiepte vervolgens door naar de verkeerde kant. Dit resulteerde in de koprol! :yes::wacko:;)

Het was super om te zien dat gelijk van alle kanten mede Jeepers te hulp schoten en de wagen binnen de kortste keren, met niet al te veel extra schade weer met de bandjes op de grond wisten te krijgen.

Hiervoor wil ik nu alle helpende handen van harte bedanken omdat ik op het moment zelf hier niet bij iedereen de kans toe heb gekregen. Toffe peren die Jeepers! :lol::yes:

De wagen heb ik vandaag al ontdaan van alle gedeukte, gebroken en verbogen onderdelen. Het opbouwen kan weer beginnen.

Mochten er dus mensen zijn die nog wat gebruikte delen hebben liggen dan hoor ik het graag.

Heb nodig; motorkap, radiator, scherm L en R, grille en misschien een raamframe (tenzij dit nog recht te buigen is) en zeker weten een ruit

Alvast bedankt,

Roel.

post-2311-12873019907155_thumb.jpg

post-2311-12873019908826_thumb.jpg

post-2311-12873019910504_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blij dat het toch nog "redelijk" goed is afgelopen Roel!!! Wel behoorlijke schade zo te zien, maar jij niets, dat is toch het belangrijkste.

Ik ken dat stukkie daar van Geilenkirchen, ben daar een keer (2 jaar terug) zijdelings naar beneden geschoven....he Rice..??;)

Laat alle andere foto's en verhalen maar komen trouwens.....zal het weer eens met de verhalen en pics moeten doen :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonde Roel, succes met de wederopbouw.

We kwamen er voorbij toen je al op de kar stond.. kreeg wel ff een koude rilling, want je weet nooit wat er gebeurd is. Gelukkig heb je niks.

Verder een heerlijk weekend gehad. Er heerste ook een geweldige sfeer bij iedereen... dat helpt best wel. :bye1:

Nogmaals bedankt aan de groep "De welwillende gekken". ;)

Voorbeeld...? Mensen die auto's per dag afwisselen zijn toch niet normaal zeker? Ik vond het reuze gezellig.

Nee, ik heb geen foto's gemaakt. En dat is maar goed ook, want er waren er bijzonder veel met camera's.

Ik wil mijn hospita bedanken voor de slaapplek en de goede zorgen. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blij dat het toch nog "redelijk" goed is afgelopen Roel!!! Wel behoorlijke schade zo te zien, maar jij niets, dat is toch het belangrijkste.

Ik ken dat stukkie daar van Geilenkirchen, ben daar een keer (2 jaar terug) zijdelings naar beneden geschoven....he Rice..??;)

Laat alle andere foto's en verhalen maar komen trouwens.....zal het weer eens met de verhalen en pics moeten doen :yes:

Ab, niet zo zielig hé, je had er bij kunnen zijn, mits zorgvuldiger gepland.

derhalve wil ik je het navolgende voorstellen:

  • ultimo 2008, kom ik met de draft van het JCN jaarprogramma naar je toe,
  • we leggen het OJAK 2009 ernaast,
  • we bespreken samen met je vrouw en je kinderen de mogelijkheden,
  • daaruit worden minimaal 2 evenementen door je geselecteerd,
  • je deelname daaraan wordt gefiatteerd door de overige gezinsleden,
  • de sancties op het verbreken van je reserveringen worden bepaald en vastgelegd.

Ik ben ervan overtuigd, dat we je dan minimaal 2 keer in 2009 gaan zien

Ruud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen

Dank voor een mooi weekeinde. Van mn buurvrouw hoorde ik dat het in Noord Holland alleen maar geregend heeft, dus toch de enige en juiste beslissing genomen om te gaan. Verder natuurlijk een uitmuntend groepje onder leiding van bassie. Wat een LUI die Limlanders.

Perfect terrein en een flink aantal nieuwe uitdagingen mogen aanvaarden.

Vooral heerlijk die ballen en warme worst, geweldig en dank voor de verzorging.

Moet effe kijken hoe ik filmpjes op de site krijg maar dan komen ze dr op.

Nogmaals allen Dank.:yes:

enne:

alles wat rammelt dat heb je nog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ikke ben weer terug uit Geilenkirchen.

Terugreis is voorspoedig en vochtig verlopen.

Terrein bij Geilenkichen is heel mooi om te spelen met al die andere Jeep-gekken.

Zoals gebruikelijk was de organisatie weer helemaal TOP !!!

Dus ..... alle medewerkers bedankt voor het vele werk dat verzet is, om er een geweldig weekend van te maken !!!

Ik heb alvast wat foto's op m'n website gezet:

www.thekick.nl/2008.geilenkirchen/pics.htm

(special thanks to Maria and Ruud for the beautiful Jeep shirts which I have got)

bewerkt door The Kick
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was geweldig ook al was ik er maar een dag.

Mooi weer en altijd weer goed om te zien dat je mensen wat kunt leren.

Eind van de dag reden ze aardig zelfstandig het eerder gereden parcour.

Rest heeft Liz zicht kostelijk vermaakt en zag ze eruit als een echte Jeepster.

s`avonds maar even door de tobbe gehaald.

Het weer heeft zeker mee gespeeld, wel een paar keer dreigen dat het zou gaan regenen maar bleef lekker droog.

Lunch was weer Top en Liz is erg blij met haar T-shirt en haar disco-bril.

Ook Otto en Greetje weer bedankt voor jullie gastvrijheid.

Ik ben erg benieuwd naar de foto`s.

Groeten,

BULL (Marc)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ikke ben weer terug uit Geilenkirchen.

Terugreis is voorspoedig en vochtig verlopen.

Terrein bij Geilenkichen is heel mooi om te spelen met al die andere Jeep-gekken.

Zoals gebruikelijk was de organisatie weer helemaal TOP !!!

Dus ..... alle medewerkers bedankt voor het vele wewrk dat verzet is, om er een geweldig weekend van te maken !!!

Ik heb alvast wat foto's op m'n website gezet:

www.thekick.nl/2008.geilenkirchen/pics.htm

(special thanks to Maria and Ruud for the beautiful Jeep shirts which I have got)

Mooie foto`s Thanks.

Marc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...