Spring naar bijdragen

jeep bbq 2008 (weekend 16 aug)


Menno
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 348
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vanuit het diepe zuiden mijn hoogachting voor het hoge noorden. Dit weekend heeft mijn verwachting overtroffen !!!! Toppie. Vooral ook mijn splaakgeblek werd me vergeven en men deed ofdat ze mij verstonden. Onze dank is groot. Vooral richting Menno die de zaakjes weer bizonder goed in orde had. Zelfst Wid de nie kon niet stoppen haar dank al jankend en piepend en blaffend te blijven uitten tot op het allerlaatste moment. Maar eerlijk mensen het was SUPER. Fijne kliek, reusachting goede BBQ, dorst makend bier en herstellend ontbijt. hulde aande organisatie en dank voor de ammuzatie.

WJ-Theo is een van de ..... Limburgers die vind dat dit zeker voor herhaling vatbaar is

Ps. Ik ben al klaar met het poetsen van mijn WJ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een heerlijk ontbijtje en opruimen en afscheid nemen zaten we toch een beetje stil in de auto. Ieder met een beetje in eigen gedachte over deze Jeep Club....

Halverwege in Vinkeveen nog ff op een terrasje nog een biertje gedronken en raakten samen niet uitgekletst... eerst toch maar wielen, of toch eerst een verhoging, tja, we zullen het zien...

Fijn om eens de gezichten bij de texten te zien en leuke gesprekken gehad met diversen van jullie! Wij kijken alweer uit naar ons volgende treffen van volgende week. Ik heb het Mid Summer Tour boek al in mogen kijken en ziet er goed uit, wij kijken er naar uit.

En ook ieder en in het bijzonder Menno bedankt voor de gastvrijheid en al het geweldige wat er bij zat, wij, Karin en Ramon hebben ontzettend genoten!! Tot de volgende ronde en de foto's zullen volgen.

Groetjes

:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ps. Ik ben al klaar met het poetsen van mijn WJ

Poetsen? Heb ik ergens een trial gemist? :)

OT: het was erg leuk, en inderdaad zeker voor herhaling vatbaar :yes: Mijn kleine Melita was wel een beetje moe, en viel thuis zowaar in slaap :D Pappa zelf oof trouwens :lol::lol:

Nu nog even de drie miljoen foto's uitzoeken en toonbaar maken, die zet ik zo snel mogelijk ergens online.

Menno & alle Jeepers (waarvan ik de helft alweer de namen bij gezichten kwijt ben :(), bedankt. Het was leuk om er bij te zijn, en om zoveel mensen te ontmoeten waar je dagelijks van leest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Petten 2008,

Zoals gezegd bij prettig weer tijdig op pad, dus om 10 uur vertrokken en rond 12 waren we er.

Plekje gezocht en eerst maar kampement opmaken.

Dennis mocht z'n eigen tent opzetten met goed bedoelde hulp van z'n zussen.

IMG_1675.jpg

en een niet veel later genieten van de nog heersende rust.

IMG_1679.jpg

het feest terrein

IMG_1682.jpg

de vuurplaats

IMG_1683.jpg

eet

IMG_1684.jpg

en drink gedeelte

IMG_1685.jpg

uitzicht

IMG_1687.jpg

heer Bull arriveert met de klapschuur.

IMG_1692.jpg

ook dit was met behulp van de duidelijke notities vlot geregeld

IMG_1701.jpg

newbe, hoefde alleen maar een paar pootjes uit te draaien.

IMG_1704.jpg

niet geheel onbelangrijk gezien de temperatuur.

IMG_1707.jpg

IMG_1708.jpg

dutch rebel, met opblaastent hier nog in vol ornaat.

IMG_1728.jpg

kristel als grondanker.

IMG_1729.jpg

Dat was de vrijdag

De zuiderlingen op zaterdag nog uitrustend van hun 4 en een half uur durende reis, vooral aan dutchdaan goed te zien.

IMG_1730.jpg

dezperado die uit z'n caravan zo in z'n hangmat rolt.

IMG_1732.jpg

tent opruimen die spontaan lek raakt.

IMG_1745.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Was erg gezellig altijd weer leuk om de gezichten achter de forumnamen te zien.

Erg gelachen en weer een hoop geleerd (hoe zet je een klapschuur op:lol::D:lol:) met dank aan Otto.

Menno al meerdere malen gezegd super en nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid.:yes::yes::):yes:

Liz heef zich super vermaakt en sliep al in de auto.

Groeten,

BULL

PS eerste foto`s zien er goed uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook ik ben weer thuis en alles is weer lekker opgeruimd,(ramstein en rijer:thumbsup:)

bedankt voor jullie leuke reactie's en gezellige aanwezigheid.

de weergoden waren ons weer gunstig gezind, want de laatste verliet het terrein en het begon te regenen.:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Camping de Watersnip in Petten, wat een geweldige camping! Fijn ontvangst van Menno als wij (De limburgers) als een (h)echte colonne - 4 Jeeps en ik met de camper- aan de poort van deze camping aankomen na een rit van 4,5 uur! Menno vraagt ook nog "verbaasd" "met de Camper??" dus ik voelde me echt een buitenbeentje.. Jeepje thuis..en wij hier met de camper.

We hebben ons ge-wel-dig ! geamuseerd en hebben met volle teugen genoten van het weekend.

Menno namens Fred Syl en CK voor jullie gastvrijheid, bedank ook iedereen van De Watersnip.

En aan alle medeforummers, fijn met jullie kennis te mogen maken!:yes::D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Mede Jeepers,

Wat een geweldig weekend! Vanaf vrijdagmiddag tot en met vandaag is werkelijk omgevlogen.:D

Mijn eerste dank gaat uit naar onze gastheer Menno. Wat een onthaal en gastvrijheid; in een woord GEWELDIG!:D:D:D

Maar ook gaat mijn dank uit naar alle medejeepers die dit weekend voor mij, als nieuweling, tot een geweldige happening hebben gemaakt.:D:D:D

Wat een binding met het merk Jeep tot saamhorigheid kan leiden!

Bijzonder leuk om eens een aantal mensen te hebben leren kennen die deel uit maken van dit Forum.

Vanmiddag terug naar huis rijdend overdenk je je ervaringen. De rit ik met JanJeep en JeepEd heb gemaakt, de leuke gesprekken die ik met Ramon2 en Karin, Ogdak en vrouw, Ruud, Menno, Willem-Jan, Newbe, Menno, Hans the Kick en nog veel meer heb gehad. Ik zal er zeker nog een heleboel zijn vergeten; O, ja Ramstein uut Drenthe. Vergeef het me, het valt voor de eerste keer niet mee om alle "nicknames" en "real names" uit elkaar te houden.

Kortom, ik heb er erg van genoten waarvoor nogmaals mijn dank!

Foto's komen ASAP, evenals enkele wist u's.

N.B. al erg leuke foto-impressies op het forum.

Cheers en groet'n uut Gelster.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook ik ben weer thuis en alles is weer lekker opgeruimd,(ramstein en rijer:thumbsup:)

bedankt voor jullie leuke reactie's en gezellige aanwezigheid.

de weergoden waren ons weer gunstig gezind, want de laatste verliet het terrein en het begon te regenen.:)

doen we graag menno :D

ook weer genoten en hebben eens weer lekker een weekend weg gekunt

zie jullie wel weer

groeten

evertjan krista annebel huub en floris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

na een paar uur geworsteld te hebben met m'n ^$&&^#$* filmmonteer programma ben ik er mee gestopt en heb alleen een paar fotos geupload

Heb er een paar van jullie "gepikt" die staan er ook bij.

Filmpje komt wel als programma weer werkt. Paar tips gehad zoals Pinnacle en Roxio.

Mn grootste probleem is de scenes van camera naar een map te sluizen die ik kan vinden. De namen van de fragmenten zijn verwarrend van JVC

-----------------------

Was erg gezellig en het weer was top. Hele weekend zonder dak kunnen rijden alleen terug de bikini erop gezet.

Ruud en Jan hadden een instortende opblaas tent waarvan die van Ruud niet te herstellen was ter plekke. Zaterdag een mooie rit gedaan met Ruud langs Egmond , Bergen ,Schoorl de Harley Meeting in Petten en de kofferbak markt. Verder de Gondelvaart opbouw kunnen bewonderen en een bakkie gedaan in cafeetje de BonteKoe waar Fitz, nadat hij een grote Buffelkop boven zn kop ontdekte, de staart niet meer tussen de achterpoten vandaan had voordat hij buiten was.

Een hoop westerse Jeepofielen ontmoet die ik nog niet kende van gezicht en onze gezellige Limburgers.Jammer dat Evert en Ab ontbraken maarja dat zijn de harde werkers onder ons.

Het eten was buiten gewoon goed en de spareribbetjes helemaal te gek.

Zondag lekker uitgebreid ontbijt ook top.

Toiletgebouw was erg mooi met lekker ruime douchecabines en kraakhelder.

Kortom een leuk weekend met leuke mensen.

Hoop jullie weer te zien in Wamel bij de 2000 geitjes en de frietjes van de Eikjes. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...