Spring naar bijdragen

jeep bbq 2008 (weekend 16 aug)


Menno
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 348
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mooie foto`s Mitchell.

Thanks,

BULL

Ik ben blij dat jullie ze allemaal zo mooi vinden... Straks word ik nog verlegen :D

Ik doe het graag :D Zoals altijd zijn foto's op verzoek ook groter verkrijgbaar, als je een specifieke foto wilt afdrukken bijvoorbeeld.

Als iedereen dat leuk vind, kan ik ook CDtjes maken met de foto's van iedereen, maar dan moet men wel de foto's aanleveren (400x downloaden van MijnAlbum is een beetje veel werk :)). Dat zou via email of FTP kunnen.

Maar misschien draaf ik wel door... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[googlevideo]http://video.google.nl/videoplay?docid=8474986587136882479&hl=nl[/googlevideo]

en de fotoos http://www.flickr.com/photos/dezperado/show/

laatste stukje video staat er niet op maar geen zin om em weer opnieuw te uploaden

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:unsure: lastigste blijft vanuit de rijdende auto filmen en sturen tegelijk vooral in het terrein maar soms zie je zulke mooie landschappen en die wil je dan vastleggen en je maatje in de andere auto heeft dat niet door en rijd door.

Ik vind leuk om de filmpjes aan elkaar te knopen en er een irritant muziekje bij aan te brengen hahahahaha maar de software laat te wensen over. Heb nu easy media creator van roxio maar die kent mn file format niet ( mov01.tod )

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind leuk om de filmpjes aan elkaar te knopen en er een irritant muziekje bij aan te brengen hahahahaha maar de software laat te wensen over. Heb nu easy media creator van roxio maar die kent mn file format niet ( mov01.tod )

Als het goed is heb jij bij je camera software gehad waarme je het kan conferteren naae een wmv of mpg file.

en die herkent Roxio wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

programma bij de camera (JVD GZ HD6 )is cyberlink cinema for everio en powerdirector

probleem is dat programma niet stabiel is en ik een hoop gedonder heb omdat als ik na een poos monteren ineens programma vastloopt of beeindigd dus tussendoor steeds opslaan.

Heb speciaal een computer laten bouwen met hoge systeemeisen

Fabrikant van de software heb ik een hot line mee en alles gedaan wat ze voorstelden maar bijft knoeien. Heb powerdirector upgrade gekocht en nog problemen. Heb vanmiddag een uur met de technische mensen van JVC gesproken en die waren ook niet weg van de bij behorende software. Je krijgt er wat bij maar is in alles beperkt. Vandaar dat ik de upgrade kocht.

JVC adviseerde Canopus of Pinnacle 12

Heb net Pinnacle 12 gekocht versie 11 kan ik zo downloaden met crack maar wil laatste versie hebben 12 ULTIMATE met alle effecten en heb dan ook customer support.

Magix, Nero essentials en Roxia easy media creator kennen mn fileformat niet. extensie is TOD en dat is Mpeg 2 TS Pinnacle 12 herkent dat wel.

Maar het gaat allemaal goed komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar het gaat allemaal goed komen.

Hoi Hans, hier een linkje http://en.kioskea.net/telecharger/converio-319-avis-opinions.php3

om *.tod om te zetten naar avi en deze kun je wel met een goed programma bewerken.

groetjes, Fred

ps het is freeware!

fred

converio gedownload maar vraagt om password bij openen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...