Spring naar bijdragen

American Sunday 13 April


Masis
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Gaat er iemand naar American Sunday op 13 April op het Circuit park Zandvoort?

Zelfde dag als de Jeep Academy in Wamel... :P Zou zelf liever naar Wamel gaan, maar dat is wel erg ver dus als dat niet doorgaat lijkt me dit ook erg leuk!

American Sunday Op zondag 13 april verovert de American way of life het Circuit Park Zandvoort tijdens American Sunday. Een bijzonder evenement vol prachtige musclecars, old- en newtimers, trucks en motoren van Amerikaanse makelij. Hier mag de liefhebber van Amerikaans schoon zeker niet ontbreken! Dit ultieme Amerikaanse festival combineert bijzondere voertuigen met ultrasnelle sprintactie en zinderende shows wat dit tot het grootste gecombineerde auto-, motor- en truckevenement van Nederland maakt.

Honderden US cars, bikes en trucks staan te glimmen voor het publiek. Daarnaast biedt een uitgekiend paddock- en baanprogramma voor ieder wat wils. Het geheel wordt natuurlijk gecompleteerd met de traditionele American food & drinks, in de vorm van overheerlijke hotdogs, popcorn, hamburgers, donuts en Amerikaans bier. Ook zal voor muzikale aankleding worden gezorgd. Kortom: een bijzondere dag vol Amerikaanse musclecars én the American way of life!

Heb je zelf een Amerikaanse auto? Wil je gratis naar binnen?

Als rijder van een Amerikaanse auto heeft u recht op gratis entree voor de auto en de bestuurder. U kunt uw auto op de paddock zetten tussen de andere Amerikanen. Nieuw of oud, het maakt niets uit! Kijk voor meer informatie bij Tickets & Tijden!

Dus Jeepers mogen gratis naar binnen... :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

na Wamel langs de MAC als de Eijkjes je niet het Amerikaanse gevoel geven

en Jeepers zijn meestal doeners en op zon bling bling dag komen mensen KIJKEN en wij willen uitdagingen en blubber en kuilen overwinnen.

En in Zandvoort hebben ze 2000 geiten minder:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg jammer dat er zo weinig mensen van het JF komen (Behalve Boris en ik).

Maar ok, Wamel lijkt mij natuurlijk ook leuker.

Ik zal veel foto's maken en hier plaatsen.

@Boris, hoe herken ik je? :no: Wij komen in een rode KJ (foto) waarvan het kenteken met 88 begint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je deze twee samen ziet zit je goed :huh:

Wagoneer-0.jpg

cherokee-2.jpg

OT: Ik ga de lichtschakelaar die Boris heeft opgestuurd (dank voor de snelle levering) installeren en de rest van de XJ APK klaar maken :no:

Huh ?

Hoogtswaarschijnlijk met dikke ja en geen hoed ......

(heb een blauwe jas aan met grote letters Jeep erop , daar onder je raad het al..... zie in rood)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raar dat er "iemand" is die je een "nep" Jeeper noemt terwijl ik je alleen maar in Jeeps zie rijden en ook nog eens overal ter wereld.:D

Tja zal de afgunst wel zijn van zo'n Tamiya-soes-ding rijder.:D

ach ja je weet wie het schrijft toch onze beste fm/bitch of nie patrick:lol::D:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...