Spring naar bijdragen

Gedeelde liefde?


Marjolein
 Share

Recommended Posts

Is je partner, gezin, familie ook zo jeep-gek? delen jullie de liefde?

Of sta je er alleen voor, snappen ze het niet als je je druk maakt en dat jij je jeep zo speciaal vindt? Of hebben ze hun eigen favoriet?

Mijn vriend vindt mijn jeep echt leuk.... maar het is wel echt MIJN auto. Hij pakt nooit de jeep, alleen als het moet. Hij is redelijk enthousiast, maar hij heeft zijn eigen favoriet. Hij heeft een Audi en die vindt hij helemaal te gek. Dat is zijn trots. En hij zit dus op een audi-forum, zoals ik hier op het jeepforum zit... Ik vindt zijn Audi ook te gek hoor, super wagen, maar ik heb er maar 1x 5 min. in gereden. Geef mij de jeep maar!

Ben benieuwd hoe dat bij jullie zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb een CJ7 V8 met sidepipes. en een Soes SJ413. maar het liefst ga ik met mijn Jeep naar het werk toe. maar dat vind de buurt niet zo fijn als ik s'morgenvroeg weg rij met mijn Jeep met halve open uitlaten. dus pak ik mijn Soes maar naar het werk toe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vriend vindt mijn jeep echt leuk.... maar het is wel echt MIJN auto. Hij pakt nooit de jeep, alleen als het moet. Hij is redelijk enthousiast, maar hij heeft zijn eigen favoriet. Hij heeft een Audi en die vindt hij helemaal te gek.

Hier precies andersom, al heb ik haar er nog niet op kunnen betrappen dat de liefde zover gaat dat ze op het audi-forum zit. Ze vindt de Cherokee vreselijk, vooral omdat het een automaat is, maar af en toe moet ze wel. Als ik een lange afstand moet rijden, dan wissel ik echt wel van auto. Gaat een stuk sneller en kost een stuk minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier precies andersom, al heb ik haar er nog niet op kunnen betrappen dat de liefde zover gaat dat ze op het audi-forum zit. Ze vindt de Cherokee vreselijk, vooral omdat het een automaat is, maar af en toe moet ze wel. Als ik een lange afstand moet rijden, dan wissel ik echt wel van auto. Gaat een stuk sneller en kost een stuk minder.

Voor grote afstanden pakken wij samen ook wel de Audi, die is NOG confortabeler dan de Jeep, maar die zuipt helaas net zo veel:(.

Maar mijn vriend heeft wel gezegt een keer mee te willen naar een meeting. en ik ga ook een keer mee naar Audi meeting. Heb ook al aantal "audi-vrienden" ontmoet.

Ik vind het wel leuk als je elkaars intresse kan waarderen. Zeker als je er veel tijd mee kwijt bent, is het prettig als je partner er begrip voor heeft;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vertel !!!!!!!!!!!!!!!

Verkeerde forum, Ruud? :worshippy:

OT:

Annette vindt de Wrangler zeker leuk om mee te rijden, al zou ze net zo lief een Susuzki zwamurai hebben. ( Grmbl)

Edgar, onze zoon van 10, is beslist gecharrmeerd van de Wrangler. Hij heeft zich echter stellig voorgenomen om "later" in een L*nd R*ver te gaan rijden :wacko:

Nahja... zolang 'ie niet in een verlaagde golf thuiskomt: Prima!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk het zelfde verhaal hier:

Begonnen met een YJ, daar een godsvermogen aan uitgegeven. Diverse andere auto's erbij gehad, totdat ik riep: NOOIT meer een 2e hobby-project erbij!!!

Toen maar als 2e auto een ZJ gekocht..... ;)

Zoonlief heeft inmiddels het recht op de bijrijdersstoel geclaimd, met de legendarische woorden: Mamma moet maar in de kofferbak!! :yes:

Echt een famillie ding dus.

Charon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lang geleden deelde ik de liefde voor m'n Jeep met m'n partner. ;)

Toen zij er opeens geheel niets meer van wilde weten, ontstond er dus een probleem. :D

Maar ik was toch echt niet van plan m'n Jeep de deur uit te doen. :no:

Het laat zich raden wat (wie) er toen de deur uit ging ...... :yes:

Sindsdien hebben samen een gelukkig leven (m'n Jeep en ik dus) ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...