Spring naar bijdragen

Beetje humor


darkwolf
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Een jongen die naakt in een vijver aan het zwemmen is, besluit zich te gaan afdrogen, maar ziet dat er een meisje naast zijn kleren is gaan zitten.

Hij ziet een roestige emmer liggen.

Met dat object voor zijn onderlijf loopt hij op haar toe.

Ze leest een boek.

'Wat lees je daar?' vraagt hij haar quasi achteloos.

'Een boek over gedachtenlezen.' zegt ze schalks.

'Ik weet bijvoorbeeld wat jij nu denkt.

Jij denkt op dit moment nog steeds dat er een bodem in die emmer zit.'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beter lachen dan wenen zeg ik altijd, dus heb ik nog een goede jeep mop gehoord:

Frans en Joop zitten in de kroeg en ze zijn in gesprek over koetjes en kalfjes, maar Frans is zo stil en zo triest en Joop vraagt hem wat er scheelt...

Joop: Wel Frans, wat scheelt er, je ziet er zo bedrukt uit. is er iets thuis of zo ?

Frans: Welja, deze morgen heeft mijn vrouw de Jeep achterwaarts uit de garage gereden...

Joop: En dan ? Dat is toch doodgewoon, de mijne rijdt mijn auto iedere dag achterwaarts uit de garage...er is daar toch niets speciaal aan ?

Frans: Normaal niet nee, maar euh... ik had hem er gisterenavond achterwaarts ingezet...

:thumbsup::lol::no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marokaanse Bevalling

Een zwangere Marokaanse vrouw .

Een marokaanse vrouw is zwanger van een tweeling.

Als de weeën om de paar minuten komen, pakt ze haar reistas, rent naar buiten en springt in de klaarstaande mercedes GTI (Gordijnen, Trekhaak en

Imperial) bestelbus en scheurt richting het ziekenhuis.

Tijdens de dodemansrit, waar ze enkele malen door het rood rijdt, en op een haar na 2 aanrijdingen veroorzaakt, breken haar vliezen.

In paniek pakt ze haar handy en belt 112.

De politie agent aan de andere kant van de lijn probeert haar te kalmeren en verzekert haar dat hij al vaker een geboorte heeft meegemaakt en dus veel

ervaring heeft en dat hij zo snel mogelijk bij haar probeert te zijn.

Gelijk als hij bij de vrouw arriveert, begint hij met haar in te leiden en kijkt tussen haar benen om de eerste van de tweeling ter wereld te brengen.

De baby steekt zijn hoofdje naar buiten, en verdwijnt ook net zo plotseling weer terug in de buik van de vrouw.

Waarop de broer in de buik vraagt:' Wat is er aan de hand broertje, wil je er nog niet uit?'

Daarop antwoordt de eerste:' Shit Ali, we moeten via de achterdeur eruit, aan de voorkant staat de politie ons namelijk al op te wachten!'

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cabaret, zullen we maar zeggen....:whistle:

ok...

Een Engelse toerist in een Nederlands hotel belt de roomservice.De man aan de andere kant hoort de toerist vragen om peper. "Natuurlijk", zegt de hotel bediende. " Black or white Peper." Waarop de toerist zegt: "Just ordinary toilet paper."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...