Spring naar bijdragen

Beetje humor


darkwolf
 Share

Recommended Posts

Eentje met niveau !

Een klein meisje vergezelt haar vader naar de kapper.

Als haar vader geknipt wordt staat ze ondertussen, naast de

Kappersstoel, een pruim te eten.

De kapper bukt zich naar het meisje en zegt:

"Ik denk dat je zometeen allemaal haar op je pruim gaat krijgen..."

"Ja, ik weet het", zegt het meisje, "en ik krijg ook tieten."

:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

"Weet u zeker dat dit uw huis is?" vraagt een politieagent in het holst van de nacht aan een aangeschoten man die langdurig aan een huisdeurslot zit te morrelen. "Natuurlijk", is het antwoord, "Kom maar binnen. Ziet u deze TV? Die is van mij en die koelkast is ook van mij." "Kunt u dat bewijzen?", vraagt de agent. "Natuurlijk, kom maar boven." zegt de dronkaard. Hij stommelt een trap op, opent een deur en zegt: "Ziet u dat bed? Dat is van mij. En ziet u die vrouw? Die is van mij! En weet u wie die man is naast mijn vrouw?" "Nee, wie dan?" wil de nieuwsgierig geworden agent weten. Zegt de dronkaard: "Dat ben ik!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nederlander zit te genieten van zijn ontbijt, dat uit koffie, croissants, boter en jam bestaat.

Naast hem komt een Antilliaan zitten, die kauwgum kauwt en ongevraagd eengesprek begint.

Antilliaan:

"Dus jullie Nederlanders eten het hele broodje op?"

Nederlander:

"Ja natuurlijk."

De Antilliaan, irritant belletjes met zijn kauwgum blazend: "Wij niet,in deAntillen eten we alleen de binnenkant op.

De korstjes sparen we op in een container, recyclen we, bakken er opnieuw broodjes van en we verkopen die weer aan Nederland."

Antilliaan:

"Eten jullie die broodjes met jam?"

Nederlander:

"Ja natuurlijk."

Antilliaan nog irritanter sliertjes kauwgum uit zijn mond trekkend:

"Wijniet!

In de Antillen eten we alleen vers fruit, verzamelen alle schillen, pitten restanten in een container, recyclen dat en maken er jam van. Dat verkopen we dan weer aan Nederland!"

Nederlander :

"Hebben jullie seks in de Antillen?"

Antilliaan:

"Ja natuurlijk."

Nederlander: "En wat doen jullie daarna met de condooms?"

Antilliaan:

"Gooien we weg !"

Nederlander:

"Wij niet.

In Nederland verzamelen we ze in een container, recyclen ze en smelten ze om

tot kauwgum en sturen het dan naar de Antillen."

:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan het eind van een lange schooldag ziet de juf iets kleins op het bord staan. Er staat 'lul'. Ze veegt het geïrriteerd uit. De volgende dag staat het er weer, maar nu iets groter. Weer veegt ze het uit. De dag daarop staat het duidelijk leesbaar, zeg maar gerust groot op het bord. Eronder leest ze ten slotte: 'Hoe harder je wrijft, des te groter hij wordt!'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan het eind van een lange schooldag ziet de juf iets kleins op het bord staan. Er staat 'lul'. Ze veegt het geïrriteerd uit. De volgende dag staat het er weer, maar nu iets groter. Weer veegt ze het uit. De dag daarop staat het duidelijk leesbaar, zeg maar gerust groot op het bord. Eronder leest ze ten slotte: 'Hoe harder je wrijft, des te groter hij wordt!'

Hm

Eens kijken of ik een vrouwelijke collega nog over de zeik kan krijgen :yes::blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een stel van boven de 90 jaar gaat in een Mc Donalds eten.

Ze zetten zich aan een tafel en de man gaat naar de toog en komt terug met één broodje,

één portie friet en één cola.

Hij snijdt het broodje perfect door midden en legt de helft neer voor zijn vrouw.

Dan schudt hij de frieten op een plateau en verdeelt ze in 2 gelijke porties en legt

een portie voor zijn vrouw.

Hij drinkt een slokje van de cola en dan zijn vrouw een slokje. Hij begint te eten,

terwijl zijn vrouw zit toe te kijken.

Een jongeman, die in de buurt zit, heeft dat gezien en vindt dat erg zielig dat die

oude mensen zich samen maar één portie kunnen permitteren. Hij gaat naar de vrouw en zegt:

'Mevrouw, bestel gerust een portie, ik zal de rekening wel betalen.

De vrouw zegt: 'Dat is niet nodig meneer, we zijn al 60 jaar getrouwd en we zijn

gewend alles samen te delen.

De jongeman gaat zitten en ziet dat de vrouw niets eet. Ze blijft wachten terwijl

haar man verder zijn helft opeet.

Hij kan het niet meer aanzien, gaat terug naar de vrouw en zegt:

'Mevrouw, eet gerust uw deel op, Ik bestel wel een nieuwe portie.'

Maar de mevrouw zegt weer: 'Nee bedankt, meneer, wij zijn gewend alles samen te delen.'

Waarop de jongeman zegt: 'Waarom wacht u dan zolang om te beginnen met eten?'

De mevrouw zegt: "Op zijn kunstgebit".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mopje

Een echtpaar woont met hun 10 jarig zoontje in een klein apartement in debinnenstad.

Om ongestoord seks te kunnen hebben besluiten ze het kind op het balkonte zetten,met de opdracht te vertellen wat hij zoal ziet.

De jongen begint aan zijn commentaar :

"Er wordt een auto van de parkeerplaats gesleept."

"Er rijdt een ziekenauto voorbij."

"De buren hebben visite."

"Sander rijdt op zijn nieuwe fiets."

"Die van De Wit zijn de liefde aan het bedrijven."

Pa en ma schieten overeind,"hoe weet je dat?" roept vader.

De jongen antwoordt: "hun zoontje staat ook op het balkon!!!"

 Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LET OP !!

Ik wil iedereen die aankopen bij Praxis doet, waarschuwen voor misleidende praktijken die mij, en naar ik heb gehoord ook een aantal anderen, onlangs zijn overkomen.

Mij overkwam het op de parkeerplaats bij de Praxis maar let op: het schijnt her en der in het land te gebeuren.

Het werkt als volgt: twee meiden van begin twintig (vermoedelijk uit Oost-Europa) spreken je hulpeloos kijkend aan op het moment dat je de boodschappen aan het inladen bent.

Ze hebben hele strakke T-shirts aan waar hun borsten bijna uitvallen. Je moet een flinke vent zijn om niet te kijken.

Met een erg zielig, maar toch wel geloofwaardig verhaal bedelen ze om een lift naar een plaats in de buurt.

Eenmaal achterin gestapt, beginnen de dames elkaar te betasten, waarbij ze er goed voor zorgen dat je dat kunt zien via je binnenspiegel.

Daarna klimt een van hen naar de voorstoel waar ze zich begint uit te kleden en je vervolgens begint te betasten.

Ondertussen merk je niet dat de ander je portefeuille steelt. Die van mij is afgelopen dinsdag gestolen.

En woensdag en donderdag weer. Vrijdag zelfs twee keer! Zaterdag kon ik helaas niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LET OP !!

'...................niet dat de ander je portefeuille steelt. Die van mij is afgelopen dinsdag gestolen.

En woensdag en donderdag weer. Vrijdag zelfs twee keer! Zaterdag kon ik helaas niet...

Hijs goed!!:frusty::D :D :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aanrecht

Jantje loopt met zijn vader langs een weiland, zien ze een stier op een koe zitten. Vraagt jantje aan zijn vader: "Wat doen die twee daarzo?" Antwoord zijn vader: "De stier duwt de koe naar de stal om samen gemolken te worden." Lopen ze verder zien ze een hengst op een merrie. Vraagt jantje aan zijn vader: "Wat doet die hengst op die merrie?" Zegt z'n vader: "Die hengst duwt de merrie naar de stal om samen haver te eten." Ze lopen zwijgend verder dan zegt jantje ineens: "Het is maar goed dat mama tegen het aanrecht stond anders had de postbode haar helemaal naar het post kantoor geduwd."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LET OP !!

Ik wil iedereen die aankopen bij Praxis doet, waarschuwen voor misleidende praktijken die mij, en naar ik heb gehoord ook een aantal anderen, onlangs zijn overkomen.

Mij overkwam het op de parkeerplaats bij de Praxis maar let op: het schijnt her en der in het land te gebeuren.

Het werkt als volgt: twee meiden van begin twintig (vermoedelijk uit Oost-Europa) spreken je hulpeloos kijkend aan op het moment dat je de boodschappen aan het inladen bent.

Ze hebben hele strakke T-shirts aan waar hun borsten bijna uitvallen. Je moet een flinke vent zijn om niet te kijken.

Met een erg zielig, maar toch wel geloofwaardig verhaal bedelen ze om een lift naar een plaats in de buurt.

Eenmaal achterin gestapt, beginnen de dames elkaar te betasten, waarbij ze er goed voor zorgen dat je dat kunt zien via je binnenspiegel.

Daarna klimt een van hen naar de voorstoel waar ze zich begint uit te kleden en je vervolgens begint te betasten.

Ondertussen merk je niet dat de ander je portefeuille steelt. Die van mij is afgelopen dinsdag gestolen.

En woensdag en donderdag weer. Vrijdag zelfs twee keer! Zaterdag kon ik helaas niet...

:P:no::(:);)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...