Spring naar bijdragen

Dutch JeepCamp


Kameel
 Share

Recommended Posts

Foto's en filmpjes zijn onderweg...

Zoals gebruikelijk mogen foto's weer naar mav@jeepforum.nl

Eerste reactie is dat ik het ongelofelijk naar m'n zin gehad heb, zeker dankzij de goede zorgen van JeepClub en al haar vrijwilligers.

Daarnaast dankzij de gezelligheid van een ieder met wie ik dit weekend ben opgetrokken smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal terug,

ik was ook even op zaterdag even komen kijken, maar zonder jeep mad.gif

helaas was deze nog niet klaar.

toch heb ik even mogen proeven van de sfeer samen met het vrouwtje. maar ik denk dat het nu voor ons een lang jaar gaat worden, voordat ik ook van de partij zal zijn. mischien ijn er wel meer bijeenkomsten smile.gifsmile.gif

groetjes frenk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In één woord: GEWELDIG!!!!!!!! en tot volgend jaar worshippy.gif

Het was weer zo'n evenement waar nog lang over nagepraat zal worden.

Petje af (als ik een op had) voor de organisatoren en vrijwilligers thumbsup.gif

Iedereen bedankt en natuurlijk speciaal aan de Almere boys voor het gezellige kampvuur! Het waren twee gezellige nachten. wub.gif

En ja...... dan volgt er de stilte........... mellow.gif

Groetjes van een forum-paparazzi zonder fotografidinges-toestel! ohmy.gif

(maar gelukkig was dat van korte duur)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo weer thuis,

schade opgenomen

3 rioolpijpsnorkels

1 spatbordverbreder

1 achterlicht

1 knipperlicht voor

stem kwijt

tuutende oren van het stemgeluid van mijn bijrijder huh.gifbiggrin.gif

Al met al een bijzonder geslaagd weekend, en daarvoor ook iedereen

bedankt. En inderdaad ja stilte, een groot gat, wat nu

ohmy.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij deze willen wij uit Oss ook de perfecte organisatie bedanken voor het perfecte jeepcamp, en ook zeker alle vrijwilligers die er hun eigen plezier een beetje voor opgeoffert hebben.

Verder ook iedereen bedankt voor de gezelligheid.

Speciaal moet ik Bull bedanken van Mila voor de kinderopvang (ze is een beetje verlieft op je Bull) biggrin.gifbiggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jeepers,

Het was echt, echt een vet cool JEEP-WEEKEND..... een geweldige sfeer, achteraf toch nog super weer, een prachtige tourroute en een "speels" terrein.

BEDANKT: organisatie met z'n onvolprezen vrijwilligers...... Het Ballenstedt gevoel kwam bij mij weer boven, dezelfde personen, kampvuur en respect voor elkaar.

Natuurlijk hoop ik jullie weer te zien op een volgend evenement. Ik/Wij kijk/kijken er naar uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja wat moet ik nog zeggen.

Na al deze mooie woorden.

Toch allemaal hartelijk bedankt ook de gene die mij hebben geholpen bij het sleutelen aan mijn kruisjes.

En natuurlijk de organisatie voor het te gekke evenement thumbsup.gif

En ik heb er weer een vriendinnetje bij. wub.gif he banaan?

Op naar het volgende evenement.

Nogmaals mijn dank en de hulp het was een echt JEEPgevoel

en ook namens MO bedankt voor alle aandacht

BULL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij willen iedereen bedanken voor het leuke weekend.

Heb weer een en ander bijgeleerd over de inlegkruisjes van Bull

Geknuffeld met Mo, Me verbaasd over de capriolen die Ogdak met zijn auto uithaalt en een voorbumper bewonderd met ingebouwde lier uit Oss.

Marian werd wat zenuwachtig toen het een beetje druk werd in het "bos"

maar liet me vertellen dat wij maar met 70 tegelijk aan het stunten waren maar dat vorig jaar 300 landrovers tegelijk het bos ingingen. Dat moet op de A2 geleken hebben om 8 uur smorgens. De zandbergen kon ik net niet halen dus dat word verhogen om meer grondspeling te krijgen. Kortom en weekend met veel plezier, lekker eten en fijne medeJeepers leren kennen Allemaal bedankt en zeker die mannen die de hele dag bij controleposten zaten te wachten, bij de poort van de camping hek van het trial terrein enz. Alleen Jos kwam goed weg omdat er niet veel af te spuiten was in verhouding met aantal deelnemers.

Het was perfect geregeld biggrin.gif

worshippy.gifworshippy.gifworshippy.gifworshippy.gif tanx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat? Geen enkel punt van (opbouwende) kritiek? wink.gif

Ik lees alléén maar positieve zaken en daar krijg ik zo langzamerhand toch wel kippevel van hoor...

ff een paar dingen die mij zijn opgevallen:

- Er reden regelmatig personenwagens op het trialterrein. Was er niemand aan de poort ?

- De tent voor de technische keuring stond een beetje 'onhandig'. Misschien beter die (volgende keer?) bij binnenkomst links van de inschrijftent te zetten op het kleine open terrein. Meer ruimte om te draaien en dan kan de nu gebruikte tent mooi dienen waar die voor gemaakt lijkt te zijn: Controle bij de start.

- Bij de 'concours Elegance' ook graag verlichting vanaf de 'andere' kant i.p.v. alleen vanaf het podium. Dit scheelt voor het publiek een hele hoop zoekwerk.

- Ik had toch minimaal een vertegenwoordiging verwacht van Chrysler-Nederland in de vorm van een info-tafel in de tent. wink.gif - Blijkbaar ben ik nu al door mijn kritieke punten heen en rij mezelf helemaal vast op pietluttigheden. biggrin.gif

Oh nee, ik heb er nog één: Dutch Jeep Camp 2004 duurde te kort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er ook nog 1 voor het concours d'elegance.

Misschien leuk om er volgend jaar een ramp neer te zetten zodat de auto's ook een beetje kunnen tonen wat ze kunnen. En denk dat het ook handig is om de deelnemers zich vooraf te laten "inschrijven" en een datasheetje aan de organisatie te overhandigen met modificaties aan hun Jeep. (Dat praat nog wat makkelijker aan elkaar Hendrik wink.gif )

Verder denk ik dat het voor de eerste keer super is gegaan en dat het ook een leerproces is voor de volgende editie. Een evenement als dit kun je gewoonweg niet voor de eerste keer geheel "foutloos" organiseren. Maar ik denk dat een gemiddeld evenementenburo hier nog een puntje aan kan zuigen smile.gif

En idd het duurde véél te kort....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, voor mij was dit de eerste keer dat ik mee ging op een uitnodiging. Ik had nog nooit in een Jeep gereden maar het was helemaal geweldig. Erg leuk om te zien dat er al zo snel foto's zijn. Toen ik terug kwam heb ik me gelijk aangemeld en jullie zullen me nog wel vaker zien. Ik zal maar zeggen: tot Belgie allemaal biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...