Spring naar bijdragen

22 inch BSA motorsportvelgen


Recommended Posts

Hallo Jeep(vrienden)

Inderdaad het is mijn Jeep en ik doe ermee wat IK wil. Maar ik respecteer iedereen en er zijn meer tegenstanders als medestanders op deze forum. Ik hou niet zo van dat gekibbel om niks:(. Ik krijg al een klein beetje spijt dat ik mijn goeie bedoelingen en mijn trots met jullie heb gedeeld met natuurlijk de uitzondering daar buiten:(. Ik wil geen onrust zaaien hierover en zal zeker geen meeting organiseren omdat er gewoon mensen vinden dat dit niet mag in hun ogen. Inderdaad 90% van de Jeeps zien het terrein niet eens.

Gr.Erwin

ps. Toch bedankt voor de leuke reacties:wub:

Sorry maar ik vind je auto zeker wel een bezienswaardigheid en ook zeker wel meetingwaardig dus snap ik niet waarom je in "hun" ogen geen meeting mag cq kan organiseren. Het is niet m`n smaak en dat is een mening maar ik wil hem absoluut wel een x in real live zien dus ...poep aan diegene die het in hun ogen hebben en gewoon organiseren die meeting ik kom op zeker;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

gaat niet om voor of tegenstanders,

is jou Jeep lekker doen wat jij wil en showen op JeepForum hoor daar ook bij. punt.

en opmerkingen over bijv. kans voor jeepforum horen daar ook weer bij, al is het wel offtopic en snap ik die kans niet...

onrust zaaien? gekibbel? nah...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thx Cherokee95 voor je positieve reactie.:wacko: Maar ik heb net het stuk gelezen op "parkeerplaats meeting" Het lijk of wel elkaar niks gunnen. Mensen zoals jij zijn goud die zijn gewoon neutraal en zeggen gewoon eerlijk waar meer hun interesse liggen ipv dat je iemand een klein beetje afbrand en dat ik denk shit ik zit hier verkeerd. Ik heb te schone jeep. Terwijl ik het ook HEEL leuk vind om te zien hoe een jeep door de modder ploeterd. Alleen ik vind het leuk om het te zien en niet om het te doen...:ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gaat niet om voor of tegenstanders,

is jou Jeep lekker doen wat jij wil en showen op JeepForum hoor daar ook bij. punt.

en opmerkingen over bijv. kans voor jeepforum horen daar ook weer bij, al is het wel offtopic en snap ik die kans niet...

onrust zaaien? gekibbel? nah...

Hoho en dat wil ik juist niet want als jij denk dat ik wil onrust zaaien dan is dit mij laatste berichtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jeep(vrienden)

Inderdaad het is mijn Jeep en ik doe ermee wat IK wil. Maar ik respecteer iedereen en er zijn meer tegenstanders als medestanders op deze forum. Ik hou niet zo van dat gekibbel om niks:(. Ik krijg al een klein beetje spijt dat ik mijn goeie bedoelingen en mijn trots met jullie heb gedeeld met natuurlijk de uitzondering daar buiten:(. Ik wil geen onrust zaaien hierover en zal zeker geen meeting organiseren omdat er gewoon mensen vinden dat dit niet mag in hun ogen. Inderdaad 90% van de Jeeps zien het terrein niet eens.

Gr.Erwin

ps. Toch bedankt voor de leuke reacties:wub:

Ik denk dat je het een beetje te serieus oppakt. :wacko:

'Tegenstanders'??

Beetje gevoel voor understatement helpt je het forum door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit is de kans??

snap m niet...

Met "de kans" bedoelde ik de mogelijkheid om een treffen te organiseren voor diegene die nu misschien buiten de boot vallen ( of denken buiten de boot te vallen aangezien je natuurlijk ook bij de reguliere ontmoetingen buiten de modderpaden kunt blijven zoals door de die hards geopperd in de toenmalige discussie....) , echter de nadruk ligt vaak op het zo heftig mogelijk door onbegaanbare paden waden.....( wat ik dus zelf te gek vind en lekker spectaculair ,maar wat voor een aantal misschien wat minder belangrijk is aan het "Jeepgevoel" ;)).

We hebben destijds ( vraag me niet wanneer , ik heb echt geen tijd om het gehele zoekprogramma uit te pluizen..., sorry :B) eens gebrainstormd over een treffen ( jaahahahaaaa , weer die parkingplace meeting, zucht :wacko:! ) voor misschien wat minder ruige of terreinwaardige Jeeps......EN DAAR IS TOCH EEN BAK STR*NT OVER UITGEKIEPERD :ph34r:!!!!!!

Vandaar dat ik het wel een fris en fruitig idee zou vinden als iemand dat toch eens rond zou krijgen ( want ondanks dat ik ook van mening ben dat een Jeep een terreinwagen is vind ik een berg bij elkaar verzameld Amerikaans staal best een leuk uitje om eens naar te gaan kijken ;)....inclusief mooie velgen ,bling bling ,verhoging voor de boulevard of voor zondag middag ritjes op het asfalt...:blush:..)

Verder wat mij betreft geen discussie nodig over dit onderwerp , zoals gezegd zijn de reacties OFF TOPIC ( ook mijn schuld , sorry moderators en administrators.....).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoho en dat wil ik juist niet want als jij denk dat ik wil onrust zaaien dan is dit mij laatste berichtje.

Hallo Erwin,....je moet er wel een klein beetje de ironie en het sarcasme doorheen lezen :B, al met al zijn het allemaal doodgoeie gasten......alleen liggen de gebruiksmanieren van de gezamelijke Jeeps misschien wat uiteen...:wacko:

Nogmaals mooie velgen ( ON topic :blush:) , misschien kun je een apart topicje openen waar je je Jeep als project beschrijft zoals interieur aanpassingen , motor , etc etc . Kun je hem later als er weer wat verandert weer aanvullen met nieuwe info :ph34r:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt helemaal gelijk wrangler92.. , dus waarom zou die iemand jij zelf niet zijn?

Ga ervoor!

Thanks Kameel, Ik zou zoooooo graag willen :ph34r::wacko:........maar 24 uur per dag blijkt nog steeds te kort. Moet het , net als velen hier ( wil me niet zieliger voordoen dan anderen) , van de momentjes tussendoor hebben.....En dan een voortrekkers rol spelen valt denk ik niet mee...

Ga er wel werk van maken via het forum en hoop dat er op die manier eens wat van komt.......:blush:

( moet nog even wat klussen wegwerken dan heb ik wat vrije tijd zei hij al een paar jaar..:wacko::B..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Erwin,....je moet er wel een klein beetje de ironie en het sarcasme doorheen lezen ;), al met al zijn het allemaal doodgoeie gasten......alleen liggen de gebruiksmanieren van de gezamelijke Jeeps misschien wat uiteen...:wacko:

Nogmaals mooie velgen ( ON topic :B) , misschien kun je een apart topicje openen waar je je Jeep als project beschrijft zoals interieur aanpassingen , motor , etc etc . Kun je hem later als er weer wat verandert weer aanvullen met nieuwe info :ph34r:.

Nee dank je :blush::no: Ik ga wel lekker op de site lezen/genieten en ik ben het met je eens het zijn allemaal aardige mensen. Daar ben ik van overtuigd maar zal niet weer zo snel een nieuwe topic plaatsen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dank je :no::no: Ik ga wel lekker op de site lezen/genieten en ik ben het met je eens het zijn allemaal aardige mensen. Daar ben ik van overtuigd maar zal niet weer zo snel een nieuwe topic plaatsen;)

waarom dat nou weer nie:frusty: het forum is voor iedereen zowel degeen met een blubberbak als bling bling jeep zelfs voor mensen die geen jeep hebben

tis een open forum dus als je een topic wilt plaatsen gewoon doen :lol::P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dank je :P:no: Ik ga wel lekker op de site lezen/genieten en ik ben het met je eens het zijn allemaal aardige mensen. Daar ben ik van overtuigd maar zal niet weer zo snel een nieuwe topic plaatsen;)

Dus wel doen Erwin!!

Als je een dergelijk topic plaatst, moet je er klaar voor zijn dat mensen het mooi of niet mooi vinden, dat had je zelf ook al begrepen.

Er word alleen nu ook vreselijk veel bij gespemd, wat met het onderwerp geen moer te maken heeft.

Dat reken ik mezelf (als mod) ook aan. Gaat dus absoluut niet meer gebeuren.

Laat je hierdoor niet ontmoedigen en blijf er vrolijk op los posten :lol:

Mede forummers (m/v)...vind je het mooi, schreeuw het van de daken, vind je het niet mooi..zeg het of zwijg..that's it

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk een forum,

Zoveel mensen zoveel wensen. En dan ook nog eens zonder dat je elkaar in de ogen kunt kijken, dus niet altijd precies weet wat de ander bedoeld.

Ik persoonlijk ben blij met alles, ik heb in korte tijd erg veel geleerd over jeeps, maar ben er nog steeds niet.

Ieder zijn meug, houd je niet in Erwin, daar is het een forum voor.

Ontopic, voor mij heb je een super vette bak, ben een beetje jaloers :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf ook bij m'n eerdere standpunt: Mooie weg Jeep!

9 maart hebben we een on-road parkeerplaatsmeeting bij Barneveld ( De eerste "parkeerplaatsmeeting" voor Jeeps trouwens). Daarbij ben je van harte welkom! Sterker nog: Ik verwacht zo ongeveer dat je komt! :)

Nadien kijken we of er daar vlakbij nog wat in het terrein gespeeld kan worden. En daar zijn ook kijkers welkom!

Dus bij deze nogmaals: Een Jeep koop je niet, die bouw je! En iedereen bouwd anders! Wees trots op je Jeep, net als een ander dat op zijn Jeep is!

En dit forum?? Gewoon posten, gek! :bye1::wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf ook bij m'n eerdere standpunt: Mooie weg Jeep!

9 maart hebben we een on-road parkeerplaatsmeeting bij Barneveld ( De eerste "parkeerplaatsmeeting" voor Jeeps trouwens). Daarbij ben je van harte welkom! Sterker nog: Ik verwacht zo ongeveer dat je komt! ;)

Nadien kijken we of er daar vlakbij nog wat in het terrein gespeeld kan worden. En daar zijn ook kijkers welkom!

Dus bij deze nogmaals: Een Jeep koop je niet, die bouw je! En iedereen bouwd anders! Wees trots op je Jeep, net als een ander dat op zijn Jeep is!

En dit forum?? Gewoon posten, gek! :P:bye1:

IK BEN HET ZOOOOO MET JE EENS :):yes::P:yes: Goed idee om wat extra terrein als optie te hebben OOk om alleen te kijken , ik ken helaas het terrein niet maar hoop dat iemand even een foto of kaartje kan posten..... Ik ga de Jeep vlag weer eens opzoeken ( gebruiken ik als orientatie punt op de Maasvlakte - als ie niet weg waait , en bij het fruitcorso in Tiel heeft hij de bomen wat bijgesnoeid....) kan ik de P- plaats markeren...:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

( De eerste "parkeerplaatsmeeting" voor Jeeps trouwens).

NOT:D

In het begin van het forum zijn er vaker dit soort ontmoetingen geweest.

Duurde alleen niet zo lang om het allemaal te regelen.:D

Eerst ff naar de parkeer plaats van, bij voorkeur McDonalds. En dan op zoek naar een plek waar je hem vies kon maken.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...