Spring naar bijdragen

22 inch BSA motorsportvelgen


Recommended Posts

Hallo Jeep vrienden,

Het is misschien niet iedereen zijn smaak maar wil het toch met jullie delen:blush:. Heb al heel wat aangepast op mijn Jeep Grand Cherokee 4.7i V8 Limited.:rolleyes:

Gr.Erwin

http://i119.photobucket.com/albums/o149/Erwin001/22inchBSAMotorsportLexanibanden003.jpg

http://i119.photobucket.com/albums/o149/Erwin001/22inchBSAMotorsportLexanibanden002.jpg

http://i119.photobucket.com/albums/o149/Erwin001/22inchBSAMotorsportLexanibanden001.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

nou dan is het maar niet ieder z'n smaak, maar ik vindt het super apart, en ja nog gaaf ook, maar die hele wagen is mooi man

ja even een edit, mijn vrouw vindt hem te sjonny achtig:ph34r::rolleyes:

maar ja ieder zijn smaak

Thx Menno en ja een sjonny wagen en een ander zeg weer een nigger car en ik ben zelf een INDO hahahaha..:wacko::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jeep vrienden,

Het is misschien niet iedereen zijn smaak maar wil het toch met jullie delen:blush:. Heb al heel wat aangepast op mijn Jeep Grand Cherokee 4.7i V8 Limited.

Nou Erwin,....ook ik vind hem mooi ( ondanks het grote poetsgehalte ). Zoals al meer gezegd : het heeft wel iets van een pimpcar....maar dan op een mooie manier mijns insziens :wacko:. En zoals al vaker het geval is , ieder zijn smaak.....de een wil een perfect Mudcar en de ander gaat minder off road.....:bye1: en zal wat meer bling bling aan zijn wagen (kunnen) hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is best mooi apart.

Inderdaad: Ieder z'n ding. Jeep heeft zelf ook een "straatversie" van de huidige GC ontwikkeld: De SRT8. Dus dit is een voorloper daarvan, zeg maar!:bye1:

Ik vindt het eigenlijk wel smaakvol gedaan. Laat ik het zo zeggen: Hij mag hier op de oprit staan hoor. :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jeep vrienden,

Het is misschien niet iedereen zijn smaak maar wil het toch met jullie delen:blush:. Heb al heel wat aangepast op mijn Jeep Grand Cherokee 4.7i V8 Limited.

Nou Erwin,....ook ik vind hem mooi ( ondanks het grote poetsgehalte ). Zoals al meer gezegd : het heeft wel iets van een pimpcar....maar dan op een mooie manier mijns insziens :wacko:. En zoals al vaker het geval is , ieder zijn smaak.....de een wil een perfect Mudcar en de ander gaat minder off road.....:bye1: en zal wat meer bling bling aan zijn wagen (kunnen) hebben.

Thx Wrangler 92 voor je leuke reactie. Vind ik echt tof van je:yes::no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is best mooi apart.

Inderdaad: Ieder z'n ding. Jeep heeft zelf ook een "straatversie" van de huidige GC ontwikkeld: De SRT8. Dus dit is een voorloper daarvan, zeg maar!:no:

Ik vindt het eigenlijk wel smaakvol gedaan. Laat ik het zo zeggen: Hij mag hier op de oprit staan hoor. :wacko:

Ook jij bedankt 87 wrangler dat is nou leuke reactie wat me goed doet:wub::bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja zekers een mooie auto en die velgen passen prima bij de wagen:yes: nu alleen nog een liftkit er onder bullbar voorop wel bling natuurlijk ben blij dat ik er nie in hoef te rijden zou zonde zijn voor de wagen :wacko:

Hoi Ramstein je mag best wel rijden hoor.....op de weg:):no: bedankt voor je leuke tips en reactie:bye1::bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...