Spring naar bijdragen

22 inch BSA motorsportvelgen


Recommended Posts

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

:D:DIn DenHaag/Voorburg krijg je niet eens een stapeltje bakstenen ze leggen hem zo wel neer...:D:D Bedankt voor je leuke reactie Frank;)

even een vraag waar woon je wanneer ben je nie thuis en de auto voor de deur maak het goed zet er 4 kratjes onder welk merk :P;):lol: toch beter dan stapeltje stenen:yes:

ontopic apart verzekerd zeker die velgen of nie :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even een vraag waar woon je wanneer ben je nie thuis en de auto voor de deur maak het goed zet er 4 kratjes onder welk merk :D:D:lol: toch beter dan stapeltje stenen:yes:

ontopic apart verzekerd zeker die velgen of nie :wub:

Euh ik stuur je even mijn agenda via PM:Den doe maar 4 kratjes donker bier..:lol:Ja apart verzekerd en natuurlijk een paar goeie slotmoeren en niet die van autostyle. Alleen voor mijn deur is een beetje moeilijk want je heb ook nog sleutel nodig om via mijn tuin in de inpandige garage te komen:wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je je busje al terug Menno ???

haha en die stond ook nog eens op een afgesloten terrein!!!! (gewoon effe de slagboom wegtrekken)

ik mag over 2 weken een nieuwe bestellen, en als de oude niet terug komt, ga ik er flink op voorruit, de h200 wordt niet meer gemaakt, wordt een h300, 170 pk en een super strak uiterlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha en die stond ook nog eens op een afgesloten terrein!!!! (gewoon effe de slagboom wegtrekken)

ik mag over 2 weken een nieuwe bestellen, en als de oude niet terug komt, ga ik er flink op voorruit, de h200 wordt niet meer gemaakt, wordt een h300, 170 pk en een super strak uiterlijk

Zag hem toevallig in dat vreselijke programma van Bavo kotsema......, ziet er strak uit :lol: hoewel het geen Jeep is....( nu maar hopen dat ze hem niet terugbrengen dan...:wub:..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja... ik kan het niet mooi vinden 22" velgen. (onder geen enkele auto bdw)

maar dat hebben anderen weer met gelifte GC's

lekker doen wat jij mooi vind......

wat is de volgende stap?

het zit er racie uit, dus ook de motor wat op kietelen?

edit*

http://jeepforum.nl/showthread.php?t=1553

plof m daar ook eens in met een voor en na foto

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja... ik kan het niet mooi vinden 22" velgen. (onder geen enkele auto bdw)

maar dat hebben anderen weer met gelifte GC's

lekker doen wat jij mooi vind......

wat is de volgende stap?

het zit er racie uit, dus ook de motor wat op kietelen?

edit*

http://jeepforum.nl/showthread.php?t=1553

plof m daar ook eens in met een voor en na foto

Ja leuk idee zal ik doen;):wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja leuk idee zal ik doen;);)

Euhh :wacko:,....voortrekkers rol m.b.t. een meeting op het asfalt voor schone en glimmende Jeeps :B( je kreeg al bijval van die en gene..:ph34r:......). Dit is de kans om het Jeepforum breder te maken qua smaak , de techniek vragen kunnen natuurlijk uit meerdere kampen komen maar qua uiterlijk zijn er nogal verschillende smaken zoals bemerkt.... Ik vind in ieder geval beide kanten van het Jeep gebeuren de moeite waard. Vind het mooi om ze diep in de modder te zien , maar zie ook graag gekietelde exemplaren zoals die van jou.........:blush: ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke discussie , maar niet het juiste topic.

Als jullie Erwin veren in zijn r**t wil stoppen voor zijn velgen , dan zit je hier goed.

Verder de zoekfunctie gebruiken (bijv. bling bling, parkeerplaats meeting enz) en daar de discussie weer op pakken.

Dank u :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jeep(vrienden)

Inderdaad het is mijn Jeep en ik doe ermee wat IK wil. Maar ik respecteer iedereen en er zijn meer tegenstanders als medestanders op deze forum. Ik hou niet zo van dat gekibbel om niks:(. Ik krijg al een klein beetje spijt dat ik mijn goeie bedoelingen en mijn trots met jullie heb gedeeld met natuurlijk de uitzondering daar buiten:(. Ik wil geen onrust zaaien hierover en zal zeker geen meeting organiseren omdat er gewoon mensen vinden dat dit niet mag in hun ogen. Inderdaad 90% van de Jeeps zien het terrein niet eens.

Gr.Erwin

ps. Toch bedankt voor de leuke reacties:wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...