Spring naar bijdragen

gezamenlijke sleutelruimte


MikePerformance
 Share

Recommended Posts

Beste Jeepers,

Even op een andere manier:

Wie voelt er voor om samen met anderen een ruimte te huren, er een brug in te zetten, enzzzzzzzzzzzz

Hoe meer zielen hoe meer vreugde en hoe meer zielen hoe lager de kosten voor ons allen!!!!!!

Ik zelf woon in Amsterdam, maar dit kan natuurlijk ook in andere regio's.

Stuur me een berichtje en ik zal een lijst maken van mensen die daarin geinteresseerd zijn.

Bijvoorbaat dank

Mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Jeepers,

Even op een andere manier:

Wie voelt er voor om samen met anderen een ruimte te huren, er een brug in te zetten, enzzzzzzzzzzzz

Hoe meer zielen hoe meer vreugde en hoe meer zielen hoe lager de kosten voor ons allen!!!!!!

Ik zelf woon in Amsterdam, maar dit kan natuurlijk ook in andere regio's.

Stuur me een berichtje en ik zal een lijst maken van mensen die daarin geinteresseerd zijn.

Bijvoorbaat dank

Mike

Wat voor afmetingen zoek je ik heb nl nog wel wat kontakten in a`dam en of halfweg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren, beide dus,

Ik weet helemaal niet hoeveel mensen mee willen doen. Ik zoek voor mijzelf een ruimte, voor weinig natuurlijk, waar ik 1 loop/sloop cherokee neer kan zetten en waar mijn eigen Cherokee precies naast kan, zodat ik wat kan doen.

Maar ik dacht, op een forum als dit, zijn liefhebbers bij elkaar die best ruimte kunnen gebruiken om te sleutelen of op te slaan bijvoorbeeld. Hoe groter de ruimte, hoe minder de meter prijs.

Gezamenlijk zou je dan kunnen investeren in een brug of iets dergelijks.

Ik bedoel het dus niet GROOTschalig, maar met een paar mensen laten we zeggen een stuk of 5-10

Iedere ruimte is de moeite waard om te overwegen wat mij betreft.

Mvg Mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren, beide dus,

Ik weet helemaal niet hoeveel mensen mee willen doen. Ik zoek voor mijzelf een ruimte, voor weinig natuurlijk, waar ik 1 loop/sloop cherokee neer kan zetten en waar mijn eigen Cherokee precies naast kan, zodat ik wat kan doen.

Maar ik dacht, op een forum als dit, zijn liefhebbers bij elkaar die best ruimte kunnen gebruiken om te sleutelen of op te slaan bijvoorbeeld. Hoe groter de ruimte, hoe minder de meter prijs.

Gezamenlijk zou je dan kunnen investeren in een brug of iets dergelijks.

Ik bedoel het dus niet GROOTschalig, maar met een paar mensen laten we zeggen een stuk of 5-10

Iedere ruimte is de moeite waard om te overwegen wat mij betreft.

Mvg Mike

Ok ik zal even vragen wat voor opties er zijn (ik weet nog iemand met een boerenschuur 200m2)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'een farce' .. omdat er ff niet gereageerd wordt?? najah

maar er staat genoeg tehuur..ook hier in de buurt..

en ook voor mij zou een sleutel ruimte ok zijn,maar zou zelf

niet mee doen om met meerdere(5 a 10) mensen een hok tenemen.

als je niet weet waar het om gaat hoef je niet zo te reageren...bah altijd die bevoroordeelde mensen. het gaat nl om een streek die mike geleverd is mbt iets kopen op het forum en dat je een mening hebt om met wie en hoe mensen een sleutelruimte willen betrekken wordt in dit topic niet om gevraagd dat kan je (volgens mij) beter plaatsen in het mopper topic ...

ok OT ben nog steeds druk aan het mailen voor je mike hoop dat diegene waar het om gaat gauw wat van zich laat horen :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je niet weet waar het om gaat hoef je niet zo te reageren...bah altijd die bevoroordeelde mensen.:wub:
:blink:

Gewoon een zielige reactie.

Dat hij misschien wel is beflikkert via het forum is niet de schuld van het forum. Daar ben jezelf bij.

Dus reactie is dus juist begrijpelijk:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oeps, nee, niet omdat er even niet gereageerd wordt, maar omdat ik een afspraak maakte met iemand van het forum om een cherokee te kopen en hij hem vervolgens onder mijn neus aan iemand anders verkocht.

Maar goed, kan jij niet weten. maar kan wel zeggen dat ik de klere in heb

Misschien kunnen we een loods van 200 m2 huren, dat betekend dus niet meer dan vijf a zes mensen. Mogelijk een gezamenlijke brug enzzzzzzz

Wellicht ook handig voor jou, van tijd tot tijd

Mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK ben er nog steeds mee bezig Mitchell.

Ik heb het idee dat het in Rotterdam op het moment al geintroduceerd wordt.

Begin februari komt er misschien een ruimte vrij, die we wellicht zouden kunnen gebruiken.

Allemaal nog erg onzeker, maar toch, ik hou je op de hoogte zodra het vorm krijgt.

Mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het idee is top maar er zit een hele grote keerzijde aan die

ik een beetje mis.

En ik spreek uit ervaring.

5 jaar geleden heb ik een werkplaats ingericht met brug.

Iedereen was er blij mee alle soorten van auto's kwamen binnen

vrienden van vrienden en maar sleutelen.

Tot dat je ouwe onderdelen kunt opruimen en olie kunt afvoeren zooi opruimen.

Remmenreiniger op korrels op schuurpapier op kruipolie op gereedschap zoek

opslag voor anderen kortom ik heb er een halt aan geroepen.

Er is een select groepje die nog welkom zijn en nemen alle afval mee.

En geloof me het is heel irritant als jullie werkplaats waar jullie dan trots op zijn misbruikt worden door derden.

En dan dan de milieu controle die ik ondanks gehad heb.

Met heel veel moeite kunnen overtuigen van mijn privegebruik.

Kortom spreek dingen goed af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank je voor je bijdrage Black Bear,

Ik heb daar inderdaad over nagedacht. Het idee is om met bijvoorbeeld 5 tot 7 mensen een ruimte te huren, gezamenlijk betalen, gezamenlijk een brug te kopen en dus inderdaad niet meer dan 7 jeeps binnen te hebben. Dan is het hun eigen ruimte.

Maar wat jij zegt is altijd iets waar je voor moet oppassen.

nogmaals, bedankt

Mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...