Spring naar bijdragen

Prins LPG inbouw gereed


 Share

Recommended Posts

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

Nog steeds tevreden over de installatie en het inbouwstation, Ape?

Ik was net ook daar, met m'n Peugeot (Vialle LPi), en ik moet zeggen: Ik werd echt keurig behandeld!

Ik heb een storing aan m'n systeem (motor loopt op 3 cilinders) en er werd meteen ff wat tijd vrijgemaakt om een snelle diagnose te stellen: Pomp werkt naar behoren en ook de overige gegevens zien er goed uit. Conclusie: Vermoedelijk het omschakelsysteem benzine/LPG dat het probleem veroorzaakt.

Een prijsindikatie werd meteen gegeven, al was dat uit de losse pols.

10 maart gaat 'ie erheen om het probleem te verhelpen!

M.a.w.: Voor zover het er nu voorstaat, was je tip om naar Autogas Duiven te gaan, een goeie! :unsure:

Wordt vervolgd....

( Ohja... het door jou aan hun gestuurde mailtje, met een link naar dit topic, ligt nog keurig op tafel... Leuk! )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben nog steeds super tevreden. Zondag rijden we weer voor een prikkie aan gas op en neer naar zuid-limburg voor de Jeep tour. Ik heb inmiddels 4500km op gas weg in 3 maanden.

Mijn ervaringen met AutoGas Duiven waren ook prima. Goede informatie, afspraken nagekomen en een goede prijs.

Greetz,

Ape

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Ik heb hierover echter een zeer brutale vraag: Wat gaat zo'n installatie ongeveer kosten voor een GC uit '98? Ik heb de mijne volgende week pas (een 5,9) en weet dus nog weinig over het verbruik

Groet Harry

Voor mijn GC 5.9 betaalde ik 2900EUR voor een installatie met onderbouw LPG tank en Flashlube systeem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké bedankt, dat is een behoorlijke hoop geld maar dat was te verwachten.

Nogmaals bedankt

Harry

Je kunt zelf snel uitrekenen hoe snel je de inbouw hebt terugverdiend. Brandstofverbruik op LPG blijft nagenoeg gelijk (ging bij mij van 1 op 5 naar 1 op 4,5). Wegenbelasting gaat van ca. 79EUR naar 129EUR maar je betaalt slechts 0,60EUR/liter ipv 1,60EUR/liter.

Pak je rekenmachine maar :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wie heeft er ervaring met gas/ G3 in een 6 cil GC?

ben erg benieuwd, rij nu diesel in een XJ en ben ook erg benieuwd geworden door het prijsbeleid van onze regering.....

Dus nu aan het overwegen een GC met G3 aan te schaffen, maar volgens mij zijn er véél meer GC met V8 dan 6cil..

ben benieuwd...

tnks

Patrick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Patrick,heb geen ervaring met de 6-cil.op gas.Heb me wel toendertijd laten informeren en het schijnt heel goed te kunnen,zelfs nog beter als bij de 8-cil.Heb uiteindelijk gekozen voor de 8-cil.maar de verhalen waar met de 6-cil.nog gunstiger.

Ik moet zeggen heel tevreden te zijn(met dezelfde installatie als Ape),bijna geen vermogenverlies en zelfs het meerverbruik is minimaal.

Succes.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...