Spring naar bijdragen

Hoe werkt nu 2 wd aandrijving?


michel1972
 Share

Recommended Posts

wow, dat is geen kattepis.. maar groot gelijk dat je het ineens doet ipv met stapjes. :whistle:

Ja ben nu een aantal keren wezen kijken bij diverse evenementen en ook afgelopen weekend zag ik in Rijnsburg genoeg mensen die problemen hadden met hun bodemvrijheid terwijl ze 2 a 3 inch verhoogd waren. En wil je meer gaan verhogen als 3 inch moet je toch gaan denken een een andere driveshaft en slip yoke. Dus dacht ik laat ik het gelijk maar goed aanpakken en alles ineens doen. Het komt uit Amerika en als ik elke keer iets bestel zijn de transportkosten hoger als dat ik het in 1 keer bestel. Dus vandaar mijn keus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:whistle: wat is dat.. 32" of zo?

Sry, maar 6'5" lift met 32" banden is geen combinatie. (vind ik)

Ik heb er zo een tweetal zien rijden en dat vond ik wel goed ogen. En als het niks is kan ik altijd nog anders besluiten he. Maar met 32 inch hou ik alles nog heel en kan ik probleemloos rijden. Met 33 inch of groter moet ik me zorgen gaan maken om de assen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt.

Je kan idd zo altijd nog andere banden etc. als jij en je XJ eraan toe zijn. :whistle:

(ik ben erg benieuwd naar het resultaat straks)

Ik ben ook heel erg benieuwd en ik had gezien dat de banden in de maat 235/85/16 maar 3.5 cm in diameter minder zijn dan de banden in de maat 33/10.5/15. Dus vandaar mijn keus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt.

Je kan idd zo altijd nog andere banden etc. als jij en je XJ eraan toe zijn. :B

(ik ben erg benieuwd naar het resultaat straks)

Ik ben ook heel erg benieuwd naar het resultaat maar ik moet nog wel geduld hebben. Het wordt met USPS verzonden en dan nog eens met de boot. Dus totaal is het zeker 4 weken onderweg en ik moest rekening houden met 5 weken bezorg tijd. Maar we will see

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...