Spring naar bijdragen

jeep academy 14-15 juli inor + 21-22 juli les cing piliers


maurice coolen
 Share

Recommended Posts

Nou wij stappen ook net binnen alleen hebben wij de jeep onderweg moeten laten staan.

Wat is er gebeurt de koelwaterslang is op een parkeerplaats net tussen Brussel en Antwerpen gescheurd.

Wij de ANWB bellen na een uur in de wacht gestaan te hebben vanwege de grote drukte hebben wij ons verhaal gedaan.Nou nog geen half uur later stond er al een takelwagen,alleen die mocht ons niet naar Nederland brengen.

Nu staat de wagen nog in Brussel waar de belgische Anwb gaat kijken of dat ze hem kunnen repareren en anders gaat hij op transport naar Nederland.

Wij dachten nog van nou dat wanneer je internationale wegenwachthulp hebt dat er toch ook wel minimaal transport voor ons geregeld kon worden om thuis te komen maar niet dus.

Dus gezellig met de trein vanaf Brussel naar huis gekomen.

1 Ding!!!!!!! We hebben al met al een super weekend gehad foto's volgen nog en ook het complete verhaal van het weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Nou wij stappen ook net binnen alleen hebben wij de jeep onderweg moeten laten staan.

Wat is er gebeurt de koelwaterslang is op een parkeerplaats net tussen Brussel en Antwerpen gescheurd.

Jeemig, t`is wel het weekend van de 13 e zeg :)......., kon je niet iemand bellen om met een slang je kant op te komen ;)? (ondergetekende had misschien zelfs nog wel tussendoor gekund met ut bussie als je een slangetje had geregeld...) Neem aan dat je niet wist dat het zo af zou lopen met de ANWB hulp......:D

Tot snel....blij dat het toch een mooi weekend geweest is voor allen...:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weekendje in één woord samengevat: GEWELDIGENOTEN!!!!

Een weekend waarin het uiterste van materiaal en jeepers is gevergd wat tot uiting kwam in het aantal probleemgevalletjes.

Nu eens een keer geen kruisjes of assen kapot maar koelslangen, banden, koppeling, startmotoren, koelvinnen, remmen enz. Wij zijn gelukkig, in tegenstelling tot een aantal minder gelukkigen, wel weer gewoon naar huis gereden zonder te hoeven sleutelen (hoewel er wel verontrustende geluiden klonken bij de thuisrit bleek dit grit te zijn tussen de draaiende delen)

De plaatjes heb ik naar de Webmaster van JCN gestuurd dus check regelmatig www.jeepclub.nl.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben net terug van een geweldig weeekend.

Vrijdagochtend afgesproken bij Breda, daar met een aantal opgereden richting Inor.

Allereerst de tenten opgezet. Daarna het dorp in met een paar Jeeps om te eten.

Volgende dag gelijk rijden, sommige mensen pakken een stok om te kijken hoe diep iets is, Maar Ruud had daar een andere methode voor.

Ogdak ging bijna om met zijn ZJ, maar met behulp van een paar lieren, kwam hij er ook weer uit. Waren wel een paar spannende momenten !!!

Verder veel gelachen, gereden en gegeten. Zelfs het weer hadden we mee. Kortom, ik heb me prima vermaakt !

post-808-12873016152817_thumb.jpg

post-808-12873016153462_thumb.jpg

post-808-12873016154185_thumb.jpg

post-808-12873016155192_thumb.jpg

post-808-12873016156092_thumb.jpg

post-808-12873016156988_thumb.jpg

post-808-12873016158006_thumb.jpg

post-808-12873016158902_thumb.jpg

post-808-12873016159976_thumb.jpg

post-808-12873016160755_thumb.jpg

post-808-12873016161651_thumb.jpg

post-808-12873016162554_thumb.jpg

post-808-12873016163445_thumb.jpg

post-808-12873016165606_thumb.jpg

post-808-12873016166563_thumb.jpg

post-808-12873016167339_thumb.jpg

post-808-12873016168058_thumb.jpg

post-808-12873016168776_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TOP weekend

rond 25,30 graden het hele weekend

koude wind mooie boom om onder te zitten als je genoeg had van de zon

ondanks de droogte was alles modderig door het vele water wat van uit de top van de bult komt en de paden mooi vochtig houdt maar de ondergrond was wel hard dus je moest wel aparte dingen doen om vast te zitten zoals van de paden af te rijden (foto's daarvan volgen) het was zo mooi dat bij 1 een nieuwe start motor in nederland ging halen zodat hij de volgende dag weer kon rijden. het eten in het begin viel erg tegen (brood met 1 kuipje jam) dus had Ruud wat beleg gehaald zodat we wat meer keuze hadden en toen kwamen ze zelf naar Ruud toe dat hun dat ook hadden voor het ontbijt voor de zelfde prijs. de lunch was van af het begin al goed (3 gangen) en het avond eten viel zaterdag avond weer tegen (Friet die nog in het olie dreef) excuus voor aan geboden!!!!!!!! dat dan weer wel. nog een Belg gered die zich zelf niet meer kon redden door het vele modder wat die voor zich zelf moest uit duwen en otto 2x gered die zich in benouwde situatie had gereden.

al met al was het een zeer geslaagd weekend(Volgende keer beter voor Deef)

het was balen toen we het nieuws hoorde:( en voor ed je heb het weekend nog wel mee gemaakt:)

Groeten Kenneth:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

was een prachtig weekend .. :):)

schitterend weer ....(soms te heet... maar met een drankje was het best uit te houden ):P

nog bedankt dez dat ik als bijrijder mocht meerijden:thumbsup:

al ging het soms wel iets te heftig (ze moesten de jeep van achteren ankeren en van voren uitlieren ........anders ging die kantelen :lol:

er zijn haast te veel leuke en minder leuke dingen gebeurd ...oa start motor overleden , band eraf gelopen , koppeling ontploft ......... :yes:....als ik alles moet opschrijven ,heb ik 5 a viertjes nodig :(

...jammer deef dat je het niet hebt gehaald :(

...jammer jeeped van de laatste dag op weg naar huis :(

keb ff een linkj voor de foto,s ( het zijn er te veel om te plaatsen )

iedereen bedankt voor dit tegekke weekend ( ....komt zeker in de top 3 van evenementen )

......volgen jaar met eigen jeep .............:yes:

http://picasaweb.google.com/renegadeozzy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo hier de link naar mijn foto's

http://picasaweb.google.nl/JEEPEDXJ/Inor1314150707

Nou vrijdagmiddag afgesproken met DEEF om voordat we op weg gingen eerst zijn rechter voorrem weer gangbaar te maken.Na een tijdje schuren,poetsen en smeren liep het zuigertje weer gesmeerd.Dus konden we vertrekken het was toen half 5 dus geplande aankomsttijd in Inor zou zo rond een uur of 9 zijn.Even voorbij Brussel moest DEEF tanken en zo gezegd zo gedaan,na het tanken reden w weer de snelweg op maar DEEF had ineens grote problemen om maar op snelheid te komen,en op een moment kijk ik in mijn spiegel en zag een rookpluim onder DEEF zijn wagen vandaan komen.Dus het hele spul aan de kant gezet,nou stonden we daar niet zo erg fijn met al die langsrazende vrachtwagens maar omdat er al een flinke plas olie onder de wagen lag besloten we te slepen naar de eerstvolgende afrit.Gelukkig was daar ook een benzinestation want foutje wat bleek we hadden beide geen krik bij ons.Dus de dames het benzinestation in gegaan en daar stond iemand die spontaan zijn krik aan DEEF gaf.Linda zei tegen die man ik kan U wel zoenen en dat deed ze dus ook,de man stond gelijk met rode appelwangetjes.

Nou weer geprobeerd om de remklauw los te halen maar helaas hij kwam iets losser maar niet genoeg en de olie die onder de wagen lag was automaat olie die gewoon door de hitte aan het koken was gegaan.Na deze stop weer geprobeerd te rijden maar we konden de eerstvolgende afslag er weer vanaf.Einde van de reis voor DEEF en Linda,Janjeep gebeld en die wilde wel met een ambulance onze kant op komen,maar was dat de oplossing want konden we de remklauw in het weekend nog wel gangbaar krijgen.Na wijs beraadt hebben DEEF en Linda besloten rechtsomkeert te maken.

Wij hebben gewacht totdat hun op de takelwagen stonden het was toen inmiddels al 23:15uur,Janjeep een belletje gegeven met de stand van zaken en gezegd dat wij er toen aankwamen.Jan vertelde dat ze met zeker een paar man zouden wachten totdat wij aankwamen op de camping om te helpen met het opzetten van de tent.

Jan had uitgelegd hoe ik het laatste stuk moest rijden en zodra we st.Hubert in zouden rijden moesten we Jan bellen dan zou hij ons tegemoet rijden want het weggetje naar de camping was in de duisternis echt niet te vinden.En idd daar stond hij om 01:15uur 's nachts op ons te wachten(geweldig nog Jan).

Op de camping aangekomen hebben we met een man of 5 de tent opgezet en wat overdag eenvoudig is was in het donker wel een uitdaging zo'n tent opzetten.

Kwart voor 3 gingen we slapen gelukkig hebben we de smartlappenbalade van de alcohol benevelde moeten missen.

Voor de rest is het echt een superweekend geweest wat ik voor geen goud had willen missen.

Ik wil dan ook Ruud en uiteraard Kenneth en de rest die dit weekend hebben georganiseerd hartelijk bedanken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee nog geen nieuws van de wagen maar wanneer ze morgen nog geen tijd hebben haalt de ANWB hem op en brengt hem hier thuis.Dus ik hoop dat er geen tijd voor is.

Was het alleen een slang van de koeling of niet? want dan kun je beter een dure rekening daar vermijden en zelf nieuwe op zetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor ons is het een grandioos weekend geweest.

Puik stelletje mannen en vrouwen bij elkaar, veel gelachen en gereden, een prachtig gebied en goed weer.:yes:

De enigste smet op de afgelopen dagen waren de pech gevallen, helaas, maar gelukkig alleen materiële schade, behalve Hans??, die naar de dokter moest voor een spuit, omdat hij was gestoken.:(

En de marshals konden het toch niet laten, gaven het voorbeeld en namen de leiding, gaven adviezen etc. waardoor ik het gevoel weer beter te kunnen rijden.

Bedankt mannen:thumbsup:

Hieronder de foto's van Dina en mij.

Iedereen bedankt:bye1:

http://www.mijnalbum.nl/Album=3J63YXH7

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor ons is het een grandioos weekend geweest.

Puik stelletje mannen en vrouwen bij elkaar, veel gelachen en gereden, een prachtig gebied en goed weer.:yes:

De enigste smet op de afgelopen dagen waren de pech gevallen, helaas, maar gelukkig alleen materiële schade, behalve Hans??, die naar de dokter moest voor een spuit, omdat hij was gestoken.:(

En de marshals konden het toch niet laten, gaven het voorbeeld en namen de leiding, gaven adviezen etc. waardoor ik het gevoel weer beter te kunnen rijden.

Bedankt mannen:thumbsup:

Hieronder de foto's van Dina en mij.

Iedereen bedankt:bye1:

http://www.mijnalbum.nl/Album=3J63YXH7

Jullie hebben het super gedaan hoor:D:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemachtig wat een foto's

Was een top weekend.

Gistermorgen om 10 uur vertrokken en om 15:45 zonder problemen thuis.

Zal de foto's nog even uitzoeken Greetje heeft er zat gemaakt.

Wat mij betreft mag Inor volgend jaar weer op de evenementen kalender.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is echt voor iedereen weg gelegd dit evenement(meestal zo) maar hier hoef je niks voor te doen alleen paden volgen en het is al super:D zelfs delen wat eigenlijk zwart is kunnen jeeps die blauw rijden ook aan want je heb een heel lang pad met af en toe een diepe plas en voor zoon plas kun je even van het spoor af en daarna weer er op:D zeker de moeite waard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...