Spring naar bijdragen

soes bij PEELLAND route


Gast IRONBITCH
 Share

Recommended Posts

Gast IRONBITCH

Door onze verslaggevers

St.Oedenrode

een Jeeper die tijdens de Peellandtour zijn steekas kapot reed omdat de lagers eruit liepen. is met de schrik vrijgekomen. de Jeeper had gelukkig remschijven op zijn achteras zitten zodat steekas er niet uit kon komen omdat de remschijf tegen de remklauw aan zat. dus de Jeeper stond met pech . maar gelukkig kwam de redder in nood eraan met zijn Soes het was namelijk IRONBITCH. en heeft de Jeeper een lift aangeboden naar zijn huis toe. zodat de Jeeper een autoambulance kon ophalen om zijn Jeep te vervoeren. de Jeeper is gelukkig weer heelhuids thuis aangekomen met zijn Jeep. dankzij IRONBITCH

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door onze verslaggevers

St.Oedenrode

een Jeeper die tijdens de Peelandtour zijn steekas kapot reed omdat de lagers eruit liepen. is met de schrik vrijgekomen. de Jeeper had gelukkig remschijven op zijn achteras zitten zodat steekas er niet uit kon komen omdat de remschijf tegen de remklauw aan zat. dus de Jeeper stond met pech . maar gelukkig kwam de redder in nood eraan met zijn Soes het was namelijk IRONBITCH. en heeft de Jeeper een lift aangeboden naar zijn huis toe. zodat de Jeeper een autoambulance kon ophalen om zijn Jeep te vervoeren. de Jeeper is gelukkig weer heelhuids thuis gekomen met zijn Jeep. dankzij IRONBITCH

Volgens mij wil jij een veer in je reet...

Mooi om te horen dat het een mooie tocht is geweest.

Er zullen vast nog wel wat foto's volgen.

Iedereen verder weer heel thuis.

Toppie toch...

Mazzel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij wil jij een veer in je reet...

Mooi om te horen dat het een mooie tocht is geweest.

Er zullen vast nog wel wat foto's volgen.

Iedereen verder weer heel thuis.

Toppie toch...

Mazzel...

Een veer...???:yes:

Volgende keer wel weer er bij zijn Rene :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door onze verslaggevers

St.Oedenrode

een Jeeper die tijdens de Peelandtour zijn steekas kapot reed omdat de lagers eruit liepen. is met de schrik vrijgekomen. de Jeeper had gelukkig remschijven op zijn achteras zitten zodat steekas er niet uit kon komen omdat de remschijf tegen de remklauw aan zat. dus de Jeeper stond met pech . maar gelukkig kwam de redder in nood eraan met zijn Soes het was namelijk IRONBITCH. en heeft de Jeeper een lift aangeboden naar zijn huis toe. zodat de Jeeper een autoambulance kon ophalen om zijn Jeep te vervoeren. de Jeeper is gelukkig weer heelhuids thuis aangekomen met zijn Jeep. dankzij IRONBITCH

Je wilt toch niet zeggen dat je achter de collone Jeeps aan bent gereden en zo de tour of een stuk er van hebt gereden?:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast IRONBITCH
Je wilt toch niet zeggen dat je achter de collone Jeeps aan bent gereden en zo de tour of een stuk er van hebt gereden?:D
:yes: jawel zowat heel de tour en achteraan gereden. zodat de Jeepers de sporen lekker diep maakten zodat ik lekker kon baggeren 2wd. zoals ook mijn hond die heeft ook nog een modderbad gehad. en daarna hup in de Soes met de blub op haar lijf. het is een echte Jeephond. die houd net zoveel van blub als de baas zelf. en die gaat bijna overal met mij op pad. het is mijn beste vriendin die je kunt hebben. ze zeurt nooit en doet altijd wat je zegt :yes:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door onze verslaggevers

St.Oedenrode

een Jeeper die tijdens de Peelandtour zijn steekas kapot reed omdat de lagers eruit liepen. is met de schrik vrijgekomen. de Jeeper had gelukkig remschijven op zijn achteras zitten zodat steekas er niet uit kon komen omdat de remschijf tegen de remklauw aan zat. dus de Jeeper stond met pech . maar gelukkig kwam de redder in nood eraan met zijn Soes het was namelijk IRONBITCH. en heeft de Jeeper een lift aangeboden naar zijn huis toe. zodat de Jeeper een autoambulance kon ophalen om zijn Jeep te vervoeren. de Jeeper is gelukkig weer heelhuids thuis aangekomen met zijn Jeep. dankzij IRONBITCH

Had vandaag maar aan je Jeep gaan sleutelen zodat je niet in die andere auto hoeft rond te rijden...

Die kapotte Jeep was echt wel thuis gekomen met behulp van echte Jeepers. daarvoor wordt nl. in een roadbook een telefoonnummer vermeld...maar dat kon jij niet weten, sorry....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had vandaag maar aan je Jeep gaan sleutelen zodat je niet in die andere auto hoeft rond te rijden...

Die kapotte Jeep was echt wel thuis gekomen met behulp van echte Jeepers. daarvoor wordt nl. in een roadbook een telefoonnummer vermeld...maar dat kon jij niet weten, sorry....

want hij had zich niet ingeschreven?.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OMG

Ik vindt het als het zo moet maar een beetje (heel erg) triest. Dan idd maar niet rijden.

Maarja.

Over die soes.

ZAND ER OVER EN EEN ECHTE JEEP EROP!!!

:yes:

Volgens mij reed deze beste man, vorig jaar ook al met z'n Soes achter de Jeeps aan. Toen heb ik hem ook al gezien en hetzelfde verhaal gehoord. ?Dus sleutelt hij al 2 jaar... Een echte volhouder!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast IRONBITCH
Had vandaag maar aan je Jeep gaan sleutelen zodat je niet in die andere auto hoeft rond te rijden...

Die kapotte Jeep was echt wel thuis gekomen met behulp van echte Jeepers. daarvoor wordt nl. in een roadbook een telefoonnummer vermeld...maar dat kon jij niet weten, sorry....

maar als de organisatie de telefoon naar een paar keer bellen nog steeds niet opnemen. dan heb je een probleem. terwijl ze al zitten te eten bij het eind punt

en ik zal jullie nog iets vertellen. ik weet dat sommige Jeepers er een hekel aan hebben als ze een jeeptour rijden en dat er dan een japanse blikkentrommel erachteraan rijdt of ertussen. maar weetje wat het mooie is als je Jeep en een Soes hebt. je kunt ze alle 2 in de ZEIK zetten. :D:yes::yes::P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...