Spring naar bijdragen

Rits achterraam softtop kapot.


Eelco
 Share

Recommended Posts

Oook een optie is inn de grote steden zijn nogal wat Turkse naai ateliers

Zeilmakers zijn over het algemeen erg duur.

3 nieuwe ruiten kosten ongeveer 200 eur dus voor dat geld koop je een gebruikte softop

Ik heb cargodozen van Bestop en had sleutels kwijt een emailtje naar Bestop en ik kreeg gratis sleutels opgestuurd.

Dus stuur ze een mailtje en bestel de originele rits en laat die in een naai atelier erin stikken

als de rits nog goed is op je softtop hoeft alleen de helft op de ruit maar gestikt te worden.

Klitteband wordt niks Teveel spanning op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hangt van de lengte van de rits af en of horizontale is of de kortere verticale.

Heb je aan Bestop gevraagd wat rits kost en wat deze evt kost. Zou me niks verbazen als ze er een gratis sturen.

Ik ken er mensen dus vertel me welke rits en ik ga mn best doen.

Supertop ?? Achterruit links of rechts of boven ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Eelco,

Die 35 euries rijdt je anders wel op aan benzine. Tis 15 min vanuit Zwijndrecht hier naar toe. Maar goed je zou ook is aan de Waalhaven kunnen informeren. Zit ook een zeilmakerij, een hele goeie. Maar daar zijn de prijzen ook naar. Sla anders de Gouden Gids open, zoekt en gij zult vinden, en daarvoor hoef je niet naar de andere kant van het land. :D

Maar goed ik was 75 euro kwijt zoals je al van Ed had gehoord, 2 nieuwe ritsen en goed werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 years later...

De rits van mijn achterruit is ook aan vervanging toe. Ik heb verschillende zeilmakerijen en tent reparateurs gebeld maar de zeilmakers vertellen me ofwel dat ze alleen maar boten doen ofwel dat ze het wel kunnen maar het momenteel wegens de seizoensdrukte niet willen of kunnen, en ook de tentmakers zitten met seizoensdrukte.

 

Uiteindelijk een auto stoffeerder gevonden vlakbij mijn woonplaats. Ben daar vanochtend geweest, maar hier vraagt met eur 150 voor het vervangen van de rits.

 

Da's toch wat meer dan ik zou willen uitgeven, helemaal gezien de andere bedragen die ik in deze thread lees.

 

Weet iemand misschien een adres in omgeving Nieuwerkerk a/d IJssel (Rotterdam - Gouda) waar men het kan doen, wil doen, en er niet meer dan 100 euro voor vraagt? 

 

Groeten,

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...