Spring naar bijdragen

Uitnodiging Dutch Jeep®Camp


Bumper
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Originally posted by Ogdak@Aug 1 2004, 19:26

Dit is het antwoord wat ik kreeg op mijn mail aan JCN

"Je aanmelding is ontvangen, de bevestigingen worden in de laatste week van augustus verzonden"

Dus voor een ieder die in onzekerheid verkeert, doe er je voordeel mee.

<div align="right">

Tnx. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hoi Jeepsters/Jeepers,

Wij komen natuurlijk ook. Het lijkt ons een prachtig JEEP-evenement. Inmiddels is de CJ-7 klaar, dus die komt ook mee. Ik denk niet dat ik met de CJ de diepste gaten ga opzoeken. Dat is voor later..... Emotioneel ben ik natuulijk verbonden met de CJ. Na een half jaar sleutelen ga je ermee naar bed.....

We zien elkaar.

Groeten, Willem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als jullie eens een keer een droom hebben..... om een originele CJ te bezitten, praten jullie wel anders. Echt dag en nacht ben je ermee bezig. Ik heb al mee gemaakt dat ik s'morgens naast mijn bed lag in plaats van erin, diverse keren in de slaap rechtop in bed zat en dat ik gillend wakker ben geworden.....

De CJ-7 met V8 automaat en quardratrac is bijna klaar. Hij is inmiddels door de RDW goedgekeurd. Nu rest nog het monteren van RVS uitlaten, een LPG-gasinstallatie en een lier. Dan is hij helemaal klaar. Ik neem hem mee naar Dutch Jeep Camp, dus daar kun je hem bewonderen.

Groeten, Willem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn er ook bij, en gelukkig met onze eigen XJ. We verheugen ons op al het modder, kampvuur, lieren en gelierd worden, kampvuur, het ontmoeten van andere jeepers, kampvuur, en uiteraard luisteren naar al jullie ervaringen. Had ik ook al verteld dat we ons verheugen op het kampvuur, ik hoop dat onze schlagerkonig goed bij stem is. Tot dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook ooit een droom gehad om een cj7 v8 met quadratrac te kopen en hem toen ook verwezenlijkt, maar na 2 jaar geld erin pompen , niet rijden en alleen maar grotere problemen hem toch maar

laten adopteren door zwager ad en een yj gekocht.

Voor mij was het meer een nachtmerrie. mad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Gert,

Vanaf 1991 rijd ik Wrangler (4 liter). Een prachtige Jeep en een fantastische motor. Ik ben er dan ook echt zuinig op!!! Tijdens mijn deelname aan diverse Jeep Jamborees keek ik toch een beetje op tegen al die CJees. En omdat ik geen enkel verstand heb, ook nooit zal krijgen, van (auto) techniek was de CJ een droom voor mij. Dus genieten van de WRANGLER!!!!! Niets mis mee, maar toch..... Per toeval kreeg ik contact met ene Nick van de Water, die ook nog dicht bij mij in de buurt woont. Hij heeft ook een CJ en is een echte kenner. Samen hebben wij een project opgestart om zijn CJ grondig te restaureren en mijn geimporteerde CJ uit America totaal te demonteren en opnieuw op te bouwen. Hiermee voorkom je motorische teleurstelingen.

Gert, ik ben het met je eens dat een CJ geld en ergenis kost. Waar begin je aan..... Maar met Nick in de buurt durf ik het wel aan en is mijn droom werkelijkheid geworden. Vanaf vorg jaar november zijn wij aan het sleutelen geweest en ken ik de CJ van buiten en van binnen. Natuurlijk hoop ik dat ik er jaren plezier aan beleef en dat hij probleemloos rijdt. De tijd zal het leren!?!?!?

Tot op de Dutch Jeep Camp,

Groeten, Willem 'El Chico'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...