Spring naar bijdragen

Uitnodiging Dutch Jeep®Camp


Bumper
 Share

Recommended Posts

En de "caravan" achter de cj Willem ????.

Ik zal nog wat extra kuubjes hout inladen, want met zoveel gasten zal

het vast niet blijven bij 1 vuurkorfje.

Hier is grover geschut nodig!!!!!

Wie oh wie helpt ????(oh ja misschien mr. black bear met zijn mobiele vuurplaats annex barbeque annex vuurkorfonderzetter).

biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Als je Mexicooooooooooooooo regelmatig beluisterd wordt je echt wel gek!!!!! Die Gert uit Almere heeft randstadverschijnselen.... Als hij die klote muziek maar thuis houdt, dan slaap ik tenminste goed!!!!! Als ik aan ballenstadt denk, denk ik ook aan Mexicoooooooooo. Knettergek wordt je daarvan. 't Is stil aan de overkant, WAT STIL AAN DE OVERKANT.......

Nee..... de caravan gaat niet achter de CJ.

Goed zeg dat je Amsterdams afvalhout mee neemt voor 't kampvuur. Wie neemt er een korf mee??? Ik had er wel een, maar die is spoorloos.

Zoeken we elkaar op, op 't terrrein??? Ja toch... Bij die RoodWitBlauwe vlag....

Enne..... neemt MudMiep wierrook mee??? Enne..... JeePee hoe gaat het met de verhoging???

Groeten, Willem 'El Chico'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als jeepee nu nog niet uitverhoogt is denk ik dat zijn huwelijk op de klippen is Willem.

En mudmiepje fijne houtvuurluchten en wierook gaat toch echt niet samen hoor. Of wil je ons (ik spreek voor Ad en mij) er niet bij hebben.

Oh ja, Willem ik heb een fijne nieuwe cd gemaakt (je mag best een kopie hebben hoor). Het wordt geen mexicoohoooo deze keer maar

dr Bernard. NeeeeeeeeeeNeeeeeeeeeNeeeeeeeeee. laugh.giflaugh.giflaugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by gert de boer@Aug 28 2004, 00:28

Oh ja, Willem ik heb een fijne nieuwe cd gemaakt (je mag best een kopie hebben hoor). Het wordt geen mexicoohoooo deze keer maar

dr Bernard.      NeeeeeeeeeeNeeeeeeeeeNeeeeeeeeee. laugh.gif   laugh.gif   laugh.gif <div align="right">

Alles goed, als zwarte LoLa ook maar mee mag... ben de hele week al de songtekst aan het bestuderen tongue.giftongue.gif

(Het gaat nog wel eens goed fout met mij dry.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jezus..... dat gaat weer fout..... Western muziek lijkt mij prettiger en past uitstekend bij het JEEP gebeuren!!! Wie neemt er een korf mee??? 't Wordt ook mooi weer tijdens het treffen, zo langzamerhand is het water op boven. Nog wat naweeen, zodat over een paar weken de lucht schoon is.

Natuurlijk geen wierook bij 't kampvuur. Maar voor mezelf in mijn sleutelhal. Een vriendelijk verzoek aan MudMiep dat ik, uiteraard tegen betaling, pittige wierook van je kan kopen. Ik kom nooit bij "De Tuinen". Daar lopen altijd Miepen.....

Groeten,

Willem (heeft net RVS uitlaten, met een zwaar donkerbruin geluid, onder de CJ laten monteren).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Willem van der Haar@Aug 28 2004, 09:43

Jezus..... dat gaat weer fout..... Western muziek lijkt mij prettiger en past uitstekend bij het JEEP gebeuren!!!

Ben ik helemaal met je eens Will'm, maar dat met die western...daar heb ik hetzelfde gevoel bij. blink.gif

Doe maar wat van alles, heren DJ's smile.gif

Wie neemt er een korf mee??? 't Wordt ook mooi weer tijdens het treffen, zo langzamerhand is het water op boven. Nog wat naweeen, zodat over een paar weken de lucht schoon is.
Ik hoorde net dat ze in Zuid Holland nog wat water over hebben...
Groeten,

Willem (heeft net RVS uitlaten, met een zwaar donkerbruin geluid, onder de CJ laten monteren).

Willem heeft geen rooie duit meer over dus... rolleyes.gif

Nog een paar wekennnn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by marc van rossem@Aug 28 2004, 16:40

Ik denk dat het best goed gaat komen met die vuurkorf, proff hg alias de schlager, neemt er natuurlijk 1 mee, ik zal er ook 1 mee nemen. Laat het de polderboys het maar weer oplossen. De kinderen van Ad zouden nu zeggen : ALMERE RULES!!!!!!" Toch?? wink.gif <div align="right">

Klasse Marc!!!

Gert neemt hout mee...... Een prettig achtergrond muziekje, prettig gestoorde Jeepsters/Jeepersers om het kampvuur, een drankje......, een droge avond en het genieten kan beginnen.

Mvg, 'El Chico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen probleem Willem. Ik heb al een groot deel van het hout van Gert in mijn handen gehad, daar valt een goed vuurtje van te maken........komt best goed!

Ook de muziek is geen probleem. Gert heeft een nieuwe cd gemaakt met allemaal liedjes die we allemaal eigenlijk willen vergeten, maar op een weekend zoals dit onmisbaar zijn. Over de prettig gestoorde jeepers/jeepsters maak ik mij ook geen zorgen. Maar een droge avond..........................laten we het hopen.

Ik heb nu al zoveel voorpret dat het weekend voor mij al niet meer stuk kan.

Vanmiddag heeft Ad mijn jeeppie motorisch weer helemaal up to date gemaakt, er is niets meer wat mij nog kan tegen houden. Moet alleen nog wel even oefenen hoe ik mijn nieuwe tent moet opzetten, dat is me nog steeds niet gelukt, zonder bijna echtscheiding aan te vragen biggrin.gif

Groetjes

Marc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...