Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

Vandaag eindelijk weer eens tijd gehad voor mijn YJ...

Heb de carterpan er onderuit gehaald.

Deze was VERASSEND schoon. Had wel verwacht wat smudge en zooi tegen te komen, maar hij was zo god als schoon.

Toch nog maar ff extra schoon gemaakt...

Ook vandaag maar alle pakkingen voor het hele blok en nog wat dingetjes besteld :blink:

Kan het blok weer in elkaar... en hopen dat ie weer lekker loopt :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gereedschap kist in me Jeep gestrapt, alles aan de onderkant gecontroleerd.

Aan het groene monster de massa draden voor de Spal fan controller gerepareerd en er eens met een scanner rond gesnuffeled. Kijkt allemaal goed, ook nog even de CB gerepareerd.

Dus alle 2 klaar voor morgen avond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carosserie onder de scharnieren gespoten, nieuwe scharnieren erop gezet, nieuwe achterdeur gemonteerd, slot overgezet en deurslot gerenoveerd, kuip van binnen schoongemaakt, geschuurd, gespoten, stoelframe gespoten, stoelen terug geplaatst.

Alleen #$%^&!#$ dat mijn ruit in de kit zit, anders had ik ook nieuw raamframe gemonteerd (alles lag toch open).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja, wat moet ik anders met een asbak??:bye1:

heeft ook vast geholpen dat enkele schroeven geplaatst of aangedraaid zijn. Beetje klappen gehad in Holzen denk ik. Zit nu weer goed vast allemaal, kan er morgen zo weer mee aan het werk.

:P

enne ... binnenkort gaan we de rest van het "klussenlijstje" afwerken :B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja, wat moet ik anders met een asbak??:P

Gebruiken waar die voor is bedoeld:lol:.

heeft ook vast geholpen dat enkele schroeven geplaatst of aangedraaid zijn. Beetje klappen gehad in Holzen denk ik. Zit nu weer goed vast allemaal, kan er morgen zo weer mee aan het werk.

:B

Het blijft een Jeep:B.

enne ... binnenkort gaan we de rest van het "klussenlijstje" afwerken :yes:

Dus Poison Ivy (Die witte op 4 wielen:whistle:) krijgt een flinke opknapbeurt!!:bye1:

:bye1:Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle vetnippeltje's van vers vet voorzien, Gaat een stuk sneller met een pneumatichevetspuit , heb nu een klein half uurtje nodig gehad ipv ruim een uur:P.

Moet alleen ff kijken of ik een langere naald kan vinden.(Moet nu om het eerste kruisje van de SYE te smeren de aandrijfas achter ff los halen om dat de naald 2mm te kort is:unsure:)

Nu nog wat zin zien te vinden om de binnenkant schoon te maken:wacko:.

:bye1:Roland.

bewerkt door Roland
Typo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...