Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

Na het installeren van zelf gemaakte tube fenders en binnen schermen, paste mijn ruiten sproeier reservoir niet meer. Niet zo heel erg zou je denken maar als op een stoffige trail rijd met de zon in je ogen kun je helemaal niets zien.

Dus gisteren na een vrain storm een klein radiatuer overloop reservoirtje gevonden en een goat in de bodem geboord met een unibit. De originele grommet en pomp er in het ding op het spatbord gemonteerd en het werk weer prima

Windshieldwasher001.jpg

Windshieldwasher002.jpg

Windshieldwasher003.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na het installeren van zelf gemaakte tube fenders en binnen schermen, paste mijn ruiten sproeier reservoir niet meer. Niet zo heel erg zou je denken maar als op een stoffige trail rijd met de zon in je ogen kun je helemaal niets zien.

Dus gisteren na een vrain storm een klein radiatuer overloop reservoirtje gevonden en een goat in de bodem geboord met een unibit. De originele grommet en pomp er in het ding op het spatbord gemonteerd en het werk weer prima

Altijd leuk, de eigen creatieve oplossingen te zien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is een project van 3 weken geleden, een drie dagen lang project.

Moet toch maar blij zijn met ziekte dagen.

High Pinion dana 30 regear en truss op gelast Dana 44 regear en een flip kit voor de besturing gedaan de hele zooi in drie dagen rond gemaakt

Ook een ARB in de voor ass geknutseled gearing verandered naar 4.88

Werkt prima, de hele job was dik de moeite waard

daha30HP001.jpg

daha30HP004-1.jpg

daha30HP003.jpg

daha-30-HP-006.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lijkt me goed plan

Menno heeft wel een grote pijpentang

Ben de mijne kwijt

zit trouwens nog steeds te k$tten met mn Mio

Zoals gister bleek is het een kwestie van meerdere handen met tangen. Met buurman nr 2 ging het nog niet, totdat buurman 3 kwam helpen. Toen was het zo gebeurd. Dus komt goed!

En volgens mij kwam ik idd een paar weken geleden nog een mailtje van je tegen dat een kennis van je ook niet in je Mio kwam..?! Had er niet meer op gereageerd omdat het al zolang geleden was :yes:. Maar blijft een raar probleem!!! Weet dan ook niet zo snel een oplossing... Ik zal me laptop mee nemen naar Petten, eens kijken of we wat kunnen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...