Spring naar bijdragen

Heerde 6 Januari Drekdag


dezperado
 Share

Recommended Posts

Voor degenen die lekker vrij willen rijden tussen alles wat zich suv of 4x4 noemt kan zich 6 januari uitleven in Heerde

Let op voor aanmelding Hier is het hele verhaal Na afloop een Bar BQ

Dames en heren,

Omdat de twee '6 januari topics' een beetje onoverzichtelijk werden en we nu een wat beter beeld hebben van hoe we het evenement in willen gaan vullen, volgt hier het enige officiële topic voor de MODDERPOEL drekdag I op 6 januari 2007! Voor discussies over het evenement of de BBQ verwijs ik naar de reeds lopende topics: *evenement* & *barbecue*, dan proberen we de boel hier zo overzichtelijk mogelijk te houden !

Het evenement zal dus op 6 januari 2007 op de motorcrossbaan te Heerde plaatsvinden. De poort zal om 08.30u opengaan en het parcours om 09.00u. Om niet iemand de hele dag bij de ingang neer te hoeven zetten zal de poort om 08.30u opengaan en om 10.30u sluiten; zorg dus dat je op tijd bent! Kosten voor deelname aan het evenement zullen ? 15,= per deelnemend voertuig bedragen, kosten voor de barbecue bedragen ? 8,50 per persoon. Deelname geschiedt middels voorinschrijving via E-mail aan ranger@modderpoel.nl (zie hieronder voor meer details) en natuurlijk op eigen risico.

Vermeld in je E-mail je forumnaam, merk en model van het (de) voertuig(en) waarmee je het parcours zult betreden, kenteken van het voertuig waarmee je aan de poort verschijnt (dit kan bv. het trekkend voertuig voor je terreingebakkie zijn; deze kentekens zullen uiteraard vertrouwelijk behandeld worden), totaal aantal personen waarmee deelgenomen wordt (dus incl. chauffeur) en het totaal aantal personen dat aan de barbecue achteraf wenst deel te nemen.

Na aanmelding ontvangt eenieder een bevestiging met daarin naast een 'eigen risico verklaring' ook de totale kosten voor hem of haar vermeld. Om een omslachtige administratie te voorkomen en wanbetalers niet achter de broek te hoeven zitten dient aan de poort de uitgeprinte, ondertekende bevestiging overlegd te worden (ook om 'vreemden' te weren), en het in de bevestiging genoemde bedrag contant voldaan te worden (liefst gepast).

De inschrijving willen we zo'n beetje aan het eind van het jaar sluiten, maar aangezien onze BBQ-master vanaf de 22e op vakantie is, willen we het aantal BBQ-ers het liefst zo snel mogelijk weten!

Drank zal naar alle waarschijnlijkheid te verkrijgen zijn, maar het is verstandig dit zelf mee te nemen (doe je normaal bij een evenement toch ook Wink ?!), omdat dit vooraf bijna niet te begroten is.

Hopelijk ten overvloede: Als je je aanmeldt, wordt je ook verwacht! Omdat we niet met vooruitbetaling werken is er natuurlijk een risico dat mensen op het laatste moment afhaken, maar om dit soort evenementen ook in de toekomst een kans van slagen te geven kunnen we dat natuurlijk niet gebruiken!

Naast natuurlijk de mogelijkheid je 4x4 weer 'ns de sporen te kunnen geven, hebben we nog e.e.a. op stapel staan, maar dit blijft een verrassing Twisted Evil !

We hopen op jullie massale opkomst !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit evenement is dus niet echt vrij toegankelijk... Je moet Modderpoel member zijn...

Aangezien aanmelden op dat forum gratis is en snel gaat, laat ik 'm echter staan. ^_^

Voor de liefhebbers, hier kun je member worden:

<a href="http://www.modderpoel.nl/" target="_blank">www.modderpoel.nl

</a>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Toch nog 2 bekenden !

Hoop dat het droog blijft.

ik ook, ik ben er nog nooit gaan rijden het schijnt er nogal zware potgrond te zijn als het regent ^_^

ik heb me jeepie net opgehaald, weer een jaar apk, pffff wat is ie stil zeg, weer een complete uitlaat er op en het uitlaatspruitstuk vervangen ( vond ik trouwens een #$%#$@% werkje, je kent er eigenlijk NET niet bij )

wel raar, modder in je kentekenplaatverlichting was toch een afkeurpuntje -_- Heeft Kees netjes schoongemaakt en het zand gewoon weggegooit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben vandaag ff gaan kijken in Heerde,en wat een blubberbende zeg!!

Heel erg veel,hoe schrijf je dat ook alweer S U Z U K I'S, het terrein was heel erg zwaar naar mijn idee,waardoor er erg veel vast zaten en er maar weinig waren die een rondje deden zonder vast te zitten.

Maar zoals het hoort hielp iedereen elkaar met loskomen,geloof dat Dezperado erg druk was met lieren waaronder een grote Dodge!

Was erg leuk om allemaal te zien.

Groet Rico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke dag Gezellig met o.a. EJG,Ogdak,Dutch Rebel,Martinus en ...... Ben de namen ff kwijt.

Heb me wezeloos staan lieren de hele dag 2 x een Dodge , zooi soesies, wrangler,grand,rubicon

en een paar keer mezelf. Liertouw is nu echt versleten 3 keer gebroken. Is wel ideaal een knoop erin en doorlieren.

Had buiten de draadloze afstandsbediening ook de handbediening aangezet zodat ik de waarschuwings led kon zien als ie warm was maar die heeft nooit gebrand en accu vertoonde ook geen tekenen van uitputting. Toppie dus.

Ben minimaal 10 x gevraagd waar mn achterlichten te koop waren.

De bar BQ was ook prima verzorg jammer dat later begon te regenen maar we konden binnen eten.

Hier de fotoos die ik heb genomen. drekdag in Heerde 6 januari 2007

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke dag Gezellig met o.a. EJG,Ogdak,Dutch Rebel,Martinus en ...... Ben de namen ff kwijt.

Sluit ik me bij aan....

Was goed georganiseerd ! :whistle:

Zelfs een aantal linten gespannen met wat kleine proefjes.

Terrein was zwaar.

Tussen het vastzitten door , zelfs nog kunnen rijden. :wacko:

dsc04677li4.jpg

dsc04681rh3.jpg

dsc04682kq3.jpg

dsc04684ao8.jpg

dsc04687sb5.jpg

En Hans is de lierkoning ! nog bedankt Hans !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sluit me er bij aan het was en zeer leuke dag, ik heb niet veel fotos gemaakt, wel nog even wat gefilmd, filmpje duurt ff voor die online komt,

Er was nog een Niva aan zijn laatste dag bezig, die heeft de waterbak 3 keer genomen, met water tot aan het raam, daar moeten filmpjes van komen, na 3 keer waterslag"gewoon"starten.

overzicht1.jpg

overzicht2.jpg

samenvast.jpg

samenvast2.jpg

ps, heb nog een leuke, spontane :whistle: hond gezien :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moet je eens op die chevy klikken ;)

ja ik wel lezen maar als ik op de chevy click krijg ik een pagina met thumbnails zonder fotoos

heb ze inmiddels via een direct link gezien mooie fotoos

Mijn browser reageert niet op suzukies dat zal het zijn

Hier nog even op verzoek een link naar de fotoos een voor een drekdag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aan dat blauwe touwtje zat een goeie lier vast.

Dank je Dezperado, dit was mijn eigen lier (staalkabel welke voor de 1e keer gebruikt werd, daarom lijkt hij blauw).

als ik me goed herinner had jij een geel touwtje waar je me 2x uit de blub geliert hebt, waarvoor nog mijn hartelijke dank !!

Oh ja, die spontane :worshippy: hond wist me te vinden..... (eigenlijk mijn jas)

Doei,

sander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...