Spring naar bijdragen

PLEASE HELP ! Motor vastgelopen ...of niet ?


martijn1650
 Share

Recommended Posts

Volgens mij was het maar goed dat ik afgelopen zaterdag geen tijd had !

Dat kun je wel zeggen. Boris, nog hardstikke bedankt voor de kraan en je aanbod van een andere wagen voor de prijs van een motor. Hoewel (nog) niet nodig...echt super ! Fijne dagen toegewenst en hopelijk tot snel in Waalwijk een keer !

martijnski B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Nou klaar!!!!!!!!

Heb vanmorgen de carterpan er onder vandaan gehaald en ja hoor pakking was bij de achterste krukaslager er van af geschoten dus daar zat de opening waar de olie zo vrij naar buiten kon lopen.

Heb wel een oude maar toch nog goede pakking er op gezet en jawel zo dicht als een huis.

Martijnski komt met een uurtje of 2 de wagen ophalen.

Het enigste wat nog moet gebeuren is de oliezender monteren(als ik de goede gehad zou hebben was dit al gebeurt)en een nieuwe kachelkraan want was gesneuveld in de strijd.

Maar voor deze dingen komt hij nog terug.

Helaas is niet alles gegaan zoals ik wilde en heeft het eea wat langer geduurt dan normaal,maar zo hebben we een hoop geld uitgespaart.

Boris(www.cherokeeparts.nl) jij ook nog bedankt voor het aanbod en de geleverde spullen B)

Voor de rest iedereen die meeleefde met de auto :P

THANKS JEEP(ED) :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo de auto is weer op weg naar Amsterdam.

En nou maar hopen dat er geen gekke dingen onderweg gebeuren.

En mag je zomaar werken van ke vrouw op 2e kerstdag Ed ?

(ik ben nu ook pakketen aan het in pakken , ook als het al na kerst !)

De mensen hebben flink zitten snuffelen op mijn site , vandaar dat ik nu ook aan het werk ben.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En mag je zomaar werken van ke vrouw op 2e kerstdag Ed ?

(ik ben nu ook pakketen aan het in pakken , ook als het al na kerst !)

De mensen hebben flink zitten snuffelen op mijn site , vandaar dat ik nu ook aan het werk ben.....

Toch geen Kerstpakketten ??

Och . is ander topic :huh: gr, J.G.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik heb de wagen naar Amsterdam gereden ! Uiteraard enigszins voorzichtig <90 km, maar de wagen rijdt perfect en ik heb de hele reis, ondanks geen verwarming, met een dikke glimlach gezeten. Morgen even verwarminskraantje op de sloop zoeken.....

Met de hulp vgan Ed en alle anderen hier hebben wij gemerkt dat de (kerst) wonderen de wereld nog niet uit zijn....

Dank jullie wel. :huh:

ps ) Ik zou heel graag zon Jeep Forum sticker op de wagen willen, hoe kom ik hieraan ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...