Spring naar bijdragen

gezocht!!! Kruiskoppeling Jeep Cherokee


200 SX Malloot
 Share

Recommended Posts

Hallo lieve en beste mensen cool.gif

Ben op zoek naar een kruiskoppeling LINKS VOOR van een NON-ABS Jeep Cherokee 4.0 liter 6 cilinder uit ik geloof 1989 ( kan ook 1990 zijn ).

Het NON-ABS verhaal is nogal belangrijk, heb er nu namelijk 1tje liggen van een Jeep met ABS en die past dus bij lange na niet.

Ik hoop dat jullie me uit de brand kunnen helpen wink.gif

mvg,

Jan Joost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vreemd..volgens mij heeft de abs er nx mee temaken..

ff op een bericht van Boris w88..

anders B&S in Tiel..

Zoek je alleen de kruiskoppeling , of heel de steekas ?

(het ABS maakt niet uit , moet gewoon passen) , maar ik heb ze ook wel zonder liggen.

Je zoekt dus de korte as

Ik heb er voldoende liggen (volgens mij mocht dit meer geschreven worden las ik ergens.....) huh.gif

Anders bel me even 0416-560756 of : www.cherokeeparts.nl (druk hier)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kruisje met abs is veel dikker dan die zonder.

Schijnt dat dit gedaan is om het kruisje niet meteen te laten breken op het moment dat je een noodstop moet maken en de abs in gaat grijpen.

Ze waren er dus zelf ook al achter dat het orginele kruisje niet 1 van de sterktste technische hoogstandjes was. dry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zei ik dus al tongue.gif

Maar Boris kan jij me helpen aan zo eentje met zonder ABS dan?

Het gaat dus om de kruiskoppeling die in de fusee gaat en ook de andere kant op. Dan moet ik de linkerzijde hebben. Die is korter als ik me niet vergis dan de rechterzijde. Ja geloof dat dit dan de complete steekas word genoemd.

Zou hartstikke mooi zijn als jullie me uit de brand kunnen helpen smile.gif

Ohja, misschien ook nuttig te vermelden. Moet er dus 1tje zijn zonder speling op de kruiskoppeling.

Zit nu speling op en dat is APK afkeur helaas sad.gif

mvg,

Jan Joost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed topic dat!!!!

Wel ik had al gekeken of er ergens nieuwe kruisjes te krijgen zijn voor de Jeep, maar ik kreeg nee te horen van de dealer. Net als revisie setjes.

Dus kortste klap lijkt mij om dan toch maar hele ding te wisselen. Ding was er af binnen 40 minuten. Dus erop zal ook wel niet zoveel tijd kosten, aangezien de bouten nu gangbaar zijn.

....Ermm...dus als toch iemand mij zo`n asje kan leveren voor een schappelijk prijsje graag smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is je locatie dan is er misschien iemand bij je in de buurt die het kan doen tegen betaalbare kosten.

Ik heb ook alleen de kruisjes (nieuw) :

Klik hier

Maar we hebben het toch over het kruisje en niet de lager-unit ?

(omdat je het over spie-banen hebt , en vaak zit juist de speling in de lager-unit , en daar is inderdaad niets los van te krijgen)

Dat er verschil in de kruisje zit weet ik ook wel , maar in het verhaal hadden we het over heel de steek-as , en die kun je zo uit wisselen met elkaar (ABS of geen ABS)

Maar nu het losse kruisje

Ik heb ook alleen de kruisjes (nieuw) :

Klik hier

Maar we hebben het toch over het kruisje en niet de lager-unit ?

(omdat je het over spie-banen hebt , en vaak zit juist de speling in de lager-unit , en daar is inderdaad niets los van te krijgen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jah ik zal morgen even een fotootjes maken van het asje wat ik nodig ben.

En voor zover ik weet JeePee zal ik geen last hebben met de remschijf, aangezien ik niet opzoek ben naar een wiellager wink.gif

Als je op mijn site kijkt , daar staan heel wat foto's op , met de benamingen.

Maar ik denk dat je deze bedoeld :

Klikken maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee die bedoel ik niet boris....

Deze bedoel ik ( zie onderstaande link )

LINK

Zoals ik het ook heb uitgelegd. Of iig dat geloof ik wink.gif

Oke de complete steekas dus , die heb ik wel een aantal liggen.

Wat wil je afhalen in Waalwijk , opsturen d.m.v. vooruit betaling of onder rembours.

(of toch alleen het kruisje vervangen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...