Spring naar bijdragen

Eindelijk is het zover !!


darkwolf
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ron en Nick moeten/mogen het merendeel vertellen uiteraard. Jos Beekman reed als bijrijder ook mee in een wat ander merk zal ik maar zeggen...:D. Hij had met zijn rijder al vroeg schade gereden.

Team Ruttchen ook bij de diverse proeven gevolgd. Hadden wat last van een zekering die maar eigenwijs bleef doorslaan....

Maaruuhhh....was knap heftig. Allemaal van die vette, zuigende, glibber klei (de gedachten dwaalden regelmatig af naar Sclayn...:D).

Ben benieuwd of er veel equipes zijn die alle proeven (100%) hebben gereden.

Heb nog meer respect voor (ook) de bijrijders gekregen, pfffff topsport wat die gasten doen, ook om de gemoederen wat op een "normaal" niveau te houden en de communicatie goed en koel te houden. Dat viel af en toe bij een aantal niet mee......Zoals ik het bekijk toch een essentieel onderdeel van deze sport.

Ron/Nick hadden van het begin af aan moeite met hun grondankers, pikten niet lekker de grond in. Er was bijna geen proef waar je het grondanker(s) niet nodig had, dussuhh....

Liep trouwens een heel nest aan Jeepers/Forummers rond, was dus een soort 2e meeting op 9 maart....

Ondanks de storm, regen, klei tot aan je kin hebben we met zn allen een prachtdag gehad en blijf deze sport zeker volgen.

Ron, Nick, Jos en Marco zullen zeker nog aanvullingen doen en de details van deze dag geven....

Voor ons was het een top dag!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was inderdaad een heftig dagje in de blubber, maar daarvoor is het ook het NK zeg ik dan;)

Erg leuk uitgezetten proeven en dergelijken, leuk terrein en ik hoop dat we er nog vaak welkom mogen zijn.

Uiteraard zullen er nog foto's en info volgen op onze website maar momenteel is de camera even mee naar Parijs met Sandra...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij hebben het erg naar ons zin gehad ondanks het koude en natte weer, vette klei, diepe kuilen met vaak meer dan een meter water en wat kleine technische probleemjes..........

We zijn als 11 de gefinished (van de 20 aanwezige teams).

Foto's hebben we zelf niet gemaakt en de helmcamera zijn we in alle drukte van de voorbereidingen vergeten.

Als iemand foto's heeft laat het dan a.u.b. even weten.

Volgende wedstrijd is 19-20 april op het terrein van Six Flags Holland tijdens het Speed & Gein festival.

Marco

www.team-ruttchen.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...