Spring naar bijdragen

wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep


Beest
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

img0029cw6.jpg

RVS traanplaat Cornerguards en sideguards geplaatst :lol: ( die door Nick gefabriceerd zijn....thanks Nick :thumbsup: ) en begonnen om mijn Rancho verhoogset ( 4 inch) te stralen zodat het er een beetje redelijk uitziet als het er onder gaat.....ooit...

Is mooi geworden....

Goed werk Nick... :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu heb ik natuurlijk de hele binnenkant weggehaald, maar moet morgen te keuren, dus effe snel een stoel erin gezet

stoelinbouw.jpg

en op de vooras smallere bandjes

en andere koplampen

keuring.jpg

keuring3.jpg

keuring2.jpg

ik moest tot 2 x toe andere wielen halen, die vooras is aardig wat breder!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben de Rancho RS9000X shocks opnieuw aan het spuiten.

Na een jaar zijn ze toch wel aan het roesten.

Die dingen zitten slecht in de lak.

(trouwens door de hoes blijft er lekker veel vuil en nattigheid op de shock zitten waardoor dit proces alleen maar sneller gaat)

Ik heb er 1 klaar...en ziet erweer mooi uit.

Zonde als je ze weg moet doen door dat ze door geroest zijn...terwijl ze nog goed werken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ff mn duster , windjammer, bikini dr opgezet ! ,was wel ff wat anders dan mn hardtop ! hehe , khad namelijk niet echt rekening gehouden met de grote opening tussen mn deur !

Maarja , hij staat toch binnen , nu even mn overgebleven Jeep "troep" selecteren voor de verkoop ! o.a. spatboord verbreders , softtop enz... maar die zien jullie binnekort wel verschijnen bij topic tekoop!

hoooi, prettige kerst dagen !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonder hoes monteren.

On topic:

Voorbumper met lier gedemonteerd, schijnt iets opgemeten te moeten gaan worden. :whistle:

Ga ik ook echt doen Otto zonder hoes...

Toen ik ze eraf haalde, wist ik niet wat ik zag...

Veel zand en modder....en het blijft onnodig lang nat....

Weg met die show hoes....

Ja ja meten hi hi....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ja meten hi hi....

Je echt meten, voor jou voorbumper :whistle::thumbsup:

TUUTTUUUTUUUUUUUUUUUUUUUTTTT.

Snel he :whistle::whistle::whistle:

Ja dat is super.....

En ik zal alvast eens wat spullen verzamelen in januari.

Die achter lier ga je neem ik aan van binnen uit bedienen...

En een tweede accu !!!!

Zend maar een PM Bas....ik regel het...

En ik neem dan weer een dagje vrij....

Tu tu lijkt overtoom wel hi hi :whistle:

Voor de tweede keer de eerste shock gespoten....

Ziet er mooi uit...nog drie tegaan...

Na de kerst de rest....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag naar belgische(klote)normen mijn YJ correct naar lichte vracht gebracht, hier spreekt men van lichte vracht als ie de helft van het wielbasis aan achterruimte vrij is daarbij een schot geplaatst van minstens 20cm hoog achter de voorzetels.

Dus 1185mm om correct te zijn weet dat bij de vorige keuring ik 11650mm had..................... kloothommels keurden me voor dat af, eeen plaatdikte man, die kerels zijn echt niet voor rede vatbaar, wil zegen dat ik nog eens mag een keuring aangaan + extra betalen.

OEPS FOUTJE 1650MM bedoelde ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag naar belgische(klote)normen mijn YJ correct naar lichte vracht gebracht, hier spreekt men van lichte vracht als ie de helft van het wielbasis aan achterruimte vrij is daarbij een schot geplaatst van minstens 20cm hoog achter de voorzetels.

Dus 1185mm om correct te zijn weet dat bij de vorige keuring ik 11650mm had..................... kloothommels keurden me voor dat af, eeen plaatdikte man, die kerels zijn echt niet voor rede vatbaar, wil zegen dat ik nog eens mag een keuring aangaan + extra betalen.

OEPS FOUTJE 1650MM bedoelde ik

je weet toch wel dat je taks nu gaat veranderen he?

en voor en 4.l taks zal niet goedkoop zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er weer hard uit! B)

Maaruh... heb je dit over de oude plaat heengezet, of het oude eruitgeslepen en vervangen door nieuwe plaat?

ik heb al het rotte eruitgeslepen, maar wel over de rest heen gelast, vondt dat al heel wat mans voor de eerste keer

en ik weet ut het is netter om het er in te lassen maar ja, dit kan verder toch geen kwaad?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...