Spring naar bijdragen

Jeepforum stickers


Beest
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

jaa dez, je willen nog niet echt bijten he! binnenkort haal ik mn voorraam er af, maar eruit, en dan eens goed die roest weghalen. vorige keer al geprobeerd met de dremel, maar da lukt het toch niet erg goed.

Turtle wax roestomvormer (rood spul)

Wordt niet zwart maar metaal-kleurig, daarna beetje bijwerken (typex?) en alles is weer netjes..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soooooo vandaag weer eens lekker bezig geweest,

Stickers zaten er al ff op maar vandaag aan de voorkant een verhoging gemaakt middels spacers van 1 inch, ziet er meteen een stuk anders uit.

Ook de stabilisatiestang links en rechts maar eens los gegooid en tjonge wat scheelt dat een hoop FLEX, er moeten nu zelfs 2 blokken hout onder de krik omdat anders mijn wielen aan de grond blijven plakken.

Dus binnenkort maar weer eens een nieuwe krik in de schuur cq werkplaats gooien.

En binnenkort eens ff op zoek gaan naar een mooi stuk aluminium om nieuwe spacers te maken van ongeveer 2 tot 2,5 inch hoog, dus als er iemand bij ons in de buurt al een adresje weet waar ze alu hebben van 2,5cm dik laat het me dan graag even weten.

Van de nieuwe spacers zal ik dan ook foto's maken met de maten erbij is wel zo makkelijk voor de volgende die het graag wil gaan maken.

dsc043348ig.jpg

dsc043301xl.jpg

dsc043312bu.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...