Spring naar bijdragen

Aanschaf Cherokee


Harley
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Is inderdaad handig. Blijkt maar weer eens dat de autobedrijven(verkopers) het geen bal interesseert hoe gelukkig je met je auto wordt. Als ze maar geld kunnen verdienen.

Maar ik heb al weer een andere gezien. De bekleding is in ieder geval naar het zin van mijn vriendin, hahahaha. Is alleen een takke-eind rijden. In Gelrop staat een zwarte 5.9. Ook al weer van de 1e eigenaar.....(kijken wat ze nu weer zeggen) 112000km, 1998 en 10900.=. Eurocars heet het bedrijf geloof ik. Wel een beetje duur. Geloof dat ik ze eerst maar even ga mailen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is inderdaad handig. Blijkt maar weer eens dat de autobedrijven(verkopers) het geen bal interesseert hoe gelukkig je met je auto wordt. Als ze maar geld kunnen verdienen.

Maar ik heb al weer een andere gezien. De bekleding is in ieder geval naar het zin van mijn vriendin, hahahaha. Is alleen een takke-eind rijden. In Gelrop staat een zwarte 5.9. Ook al weer van de 1e eigenaar.....(kijken wat ze nu weer zeggen) 112000km, 1998 en 10900.=. Eurocars heet het bedrijf geloof ik. Wel een beetje duur. Geloof dat ik ze eerst maar even ga mailen.

Is al wel redelijker maar blijft i.d.d wel veel geld .

Goed zoeken , er staan er genoeg te koop overal en ze staan Nergens in rijen voor de deur te dringen moet je maar denken ,

Suc 6 met je evt. aankoop wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je.

Kreeg trouwens al een mail terug dat het apparaat in Geldrop verkocht was. Wel jammer hij zag er wel netjes uit. Maar heb al weer een nieuwe op het oog. Staat bij een Mazda garage in Gouda. 1998 met 112000km Kost 9995 Euro. Eens kijken of dat wat is. Scheelt toch weer 1000 euro. Ik baal alleen dat ze allemaal zo`n eind weg staan.

Rijd`n ze in het noord`n geen GC?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werd ik gister, na een mailtje verstuurd te hebben, teruggebeld door de garage in Gouda waar de zwarte GC staat. Weer de eerste eigenaar vertelde de verkoper. Bleek dat hij eerst van een leasemaatschappij was geweest en de berijder heeft een daarna gekocht. Min of meer de eerste eigenaar dus. De verkoper vertelde dat hij helemaal goed was, alle boekjes erbij zaten en dat alleen de tussenbak of differentieel iets zweette. Hij lekte niet. Hij wist eigenlijk ook niet of het normaal was en ik ook niet. Op een Mazda (het is n.l. een Mazda dealer) zit dat natuurlijk niet.

Heeft iemand hier een idee daarover?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi man die dealers,

Onze mazda lekt/zweet harder dan de ZJ(Ook als er olie in de ZJ zit).

Maar niet om het een of ander beetje "zweten" hoeft geen drama te zijn.

Ligt er een beetje aan waar het plaatsvind.

Tis nogal een verschil of een diff lekt op het deksel of bij de yoke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik jullie begin te vervelen dan hoor ik het wel maar het lijkt erop dat het een lange geschiedenis gaat worden. Krijg ik nu weer een mail dat de zwarte GC die Gouda stond verkocht is. Schiet dus mooi op.

We zoeken verder.... sad.gif

Je hebt 'n PB-tje wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Het heeft even geduurt maar daar was ik weer. En zo trots als een hond met 7 lullen, want het is zover!!! We hebben de afgelopen weken meerdere GC`s bekeken. Wat een wazige troep zit er tussen. De ene handelaar is nog vager als de andere. Dealer onderhouden staat er meestal bij. Als je dan de boekjes door kijkt dan blijkt er tussen de ene en de andere beurt soms 100000 km te zitten.

Ik had er vaak een hard hoofd in maar we hebben er toch 1 gevonden. Een paars/grijze(dark iris geloof ik) 5.2 limited van 1997 met zwarte leren bekleding en zonder schade. Hier zaten wel alle boekjes bij en waren afgestempeld bij de Jeep dealer en met 3 maanden volledige Jeep garantie. En, we kregen nog een heel behoorlijke prijs voor de BMW. Duurt nog wel 2 weken voor we hem op de oprit hebben staan, maar het is het wachten vast waard. Als we hem hebben zal ik ff een fotootje mee plaatsen.

laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd!!!

Er zit inderdaad veel kaf tussen het koren.. Zelf ben ik me ook aan het orienteren op een andere gezinsauto, maar als je bij sommige bedrijven kijkt wat er staat....

Oja... als je een auto van 3 jaar oud zoekt, is er genoeg! Maar 10 jaar oud.....Brrr

Maar het is jullie in ieder geval gelukt om een mooie GC te vinden! Veel plezier ermee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk moeten we meteen het terrein en dat 3 maanden lang. Zo lang hebben we n.l garantie..... Eerst maar eens kijken of we hem op de weg heel kunnen houden. En misschien eens een kijkje gaan nemen bij zo`n offroad ritje voordat ik hem zelf

gelijk in puin rijdt.

Trouwens iedereen bedankt voor de tips. Je moet gewoon inderdaad gewoon gedult hebben en een boel kilometers maken om ze te bekijken met eigen ogen. De meeste ergenis hebben we trouwens gehad bij cardeal in Nijverdal. Wat een ......nou ja. Daar hebben ze onze BMW toch af zitten kraken....... Er zat meer dan 2000 euro verschil tussen de inruilprijs die we nu hebben gehad en bij cardeal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt allen. Zag vandaag in de krant dat het een goed moment was om hem te kopen want de olieprijs was weer tot record hoogte gestegen. Dus, hebben we hem straks kunnen we geen benzine meer kopen. Nou ja, kunnen we er altijd nog naar gaan zitten koekeloeren.

Wij zijn trouwens in het bezit van een lieve Berner Sennen hondebeest. Nu het het zo dat de GC nogal hoog is. Hij weegt 45 kg dus tillen zie ik niet zo zitten. Ik was al aan het neuzen geweest op het net maar kon alleen een loopplank vinden die 179 euros kost. Ik vin dat wat veel. Voordat ik zelf het wiel uit ga vinden, heeft iemand dit probleem ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...